...විසි හයවෙනි පරිච්ඡේදය...

201 41 10
                                    

අඬ අඬම නින්දගියපු මට සීතල ස්පර්ශයක් දැනෙද්දි මගෙ ඇස් ඇරුනා. ඇරෙද්දිම දැනුන සීතල මගෙ මූණෙන් අයින් උනා.. දැන් වෙනදට වඩා නිදිමතයි මහන්සී. නිදාගන නැගිට්ටත් මහන්සී.. මං තදින්ම විශ්වාස කරනව මේ හම්බෙන්න ඉන්නෙ කොල්ලෙක්. අනේ මගේ රුද් පැටියා. අම්මා හිටියා නං කී පාරක් මේ වෙද්දි මාව මතක් වෙලා මාව හොයන් ඇවිත් ඇතිද.. අම්මා මට පොරොන්දු උනා බටු මෝජුවක් හදලා බත් දෙනව කියලා. අනේ ඒත්...

පොඩ්ඩක් ඉන්න.. කව්ද මගෙ මූණ අතගෑවෙ?

මං කාමරේ පුරාම ඇස් ගෙනිච්චා. නෑ කවුරුත් නෑ.. එතකොට එතකොට-..

දොර ඇරුනා..

ඇතුළට ආවෙ රුද්.. මගෙ මූණ දිහා හිස් හැඟීමකින් බලලා මං එක අතකින් අල්ලන් ඉන්න බඩ දිහාත් බලපු එයා යන්න ගියා.. බාතෲම් එකෙන් වතුරවැටෙන සද්දෙ ඇහෙද්දි මං නැගිටලා එලියට යන්න හැදුවා නෑ මට බයයි.. ඒත් මගෙ බබා කියනව එයාට බඩගිනී කියල.. මං හිමින් අඩි තියල කාමරෙන් එලියට ඇවිත් කාමර දෙකකුත් පහු කරන් පඩිපෙළ බැස්සා..

ආපු වාහන එහෙම්ම තියෙද්දි සාලෙ ඔන් කරල තිබුන tv එකත් ඕෆ් කරල දාපු මං කිචන් එකට ගියෙ මොනව හරි ආස හිතෙන දෙයක් කන්න හදාගන්න.. ම්හූ ෆ්‍රිජ් එකේ අලුතෙන්ම වගේ ගෙනල්ලා දාපු චීස් පාස්තා වගයක් තියෙද්දි මං අත් දෙකෙම්ම ඒක බදාගත්තා.. අනේ මට ආස හිතුනා.

"ඔයා ආසද?"

"ඔව් රාජ් රසපාටයි.."

"ම්ම් ඉන්නකො මම මයික්‍රො වේව් එකට දාල දෙන්න අත පුච්චගන්නැතුව අහකට වෙන්න"

මාව අහකට කරපු රාජ් මගෙ අතින් ඒක අරන් අවන් එකට දාලා රත් කරා. ආය ටිකක් ප්ලේට් එකට දාලා දීලා මං ටේබල් එකෙන් ඉඳගද්දි ගෙනත් මේසෙ උඩ තිබ්බා..

"සේරම කන්න මම එළිය්-"

"අනේ රාජ් ඔයාවත් ඉන්නවද? රුද්.. එයා මාව මගාරිනව රාජ්.."

මං පාස්තා ටිකක් කටේ දාගත්තා. ඇත්තටම මට පෙරේත හිතිල හිටියේ.

"එයා ටිකක් ස්ට්‍රෙස් රුහාන් බබා.."

"ම්ම්.. ඒ උනාට එයාට හිතන්න තිබ්බ මේ බබා ගැනවත්.. එක්කො එයාට බබා එපාද දන්නෑ නේද.. මං ගාවට කලින් වගේ එන්න හිතෙන්නෙ නැද්ද දන්නෑ නේද? එයා මගෙන් ඈත් වෙයිද රාජ්.."

Asuran 💉Where stories live. Discover now