...නවවෙනි පරිච්ඡේදය...

310 53 7
                                    

අනේ ඒ හිටියෙ මම...

"ඔයා නැතිවෙලයි කියලා මං දැක්ක දවසෙ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"ඔයා නැතිවෙලයි කියලා මං දැක්ක දවසෙ.. රෑ මං මේක ඇන්දෙ. දවසක ඔයා ඔය වයසට ආවම මේ වගේ ඉඳී නේද හිතනගමන්. ඉතින් මං හිතුව වගේ ඔයා ඒ වගේමයි.. නෑ ඊටත් වඩා ලස්සනයි.. අවුරුදු හතක් මං උඹව හිතේ ජීවත් කරන් හිටියා යෙන් කාදල්.. මං හිතක් පපුවක් නැති අමනුස්සයෙක්. රුද්‍ර කියන නම ඇහුවත් මිනිස්සු ළඟ නොයිද දුවන ජාතියෙ මිනිහෙක් රුහාන්.. මට උඹට අනිත් උන් වගේ මං උඹට ආදරෙයි කියලා දණ නවලා ආදරේ කියන්න තේරෙන්නෙ නෑ.. මොකද මං ආදරේ කරේ උඹට විතරයි. මගෙ පළවෙනියත් උඹ අන්තිමයත් උඹ. රොම්බ කාදල් ඩා... නා උනක්කු රොම්බ කාදල්.. බදිල් වේන්ඩා.. මට කියන්නඩ විතරයි වේණුම් සරි. එනක්කු බදිල් වේන්ඩා.. නා උනක්කු රොම්බ කාදිලික්කිරේන්.. මේ ගල් හදවත උණු උනේ උඹගාව විතරයි සරියා... මං උඹට කාලෙ දෙන්නම්. අවුරුද්දක්ද කල්පයක්ද දෙන්නම්. හැබැයි උඹෙ කටින් නෑ කියන වචනෙ කියවෙන්න බෑ සරි. ඕන තරම් කල් අරන් මටම විතරක් කාදල් කරපන්"

ඒ ඇස් නපුරු උනා.. බලන් ඉද්දි රතු වෙලා ගියා.. මේ යකා ආදරෙයි කියන්නෙ මෙහෙමද හත්වලාමෙ. හරි හුත්තක් උනානෙ මේක.

එයාගෙන් බාගයක් විතර සයිස් උන මං දිහා එයා බලාගෙන ඉඳල මාව ස්ටෝර් රූම් එක ඇතුළෙ දාලා එයා යන්න ගියා. මුලින් මේ මෙයාගෙ ස්ටයිල් වෙනස් කරන්න ඕනා. වෛට්ටිය නං අව්ලක් නෑ හැබැයි කොණ්ඩෙ තමයි.. ඉන්නකො ඉන්නකො ඔහොම.. මං මගෙ ෆෝන් එක අතටගත්තා..

...Vinthy's saloon..

ම්ම් මේ තියෙන්නෙ.. පෙරළියක් කරමු බොසා.. මං ඒ නම්බර් එක ඩයල් කරල කෝල් එකක් ගත්තා...

.

.

.

"කවුද මූ.."

Asuran 💉Where stories live. Discover now