Ilgaz Taşkın: çok ciddi bir şey rica edeceğim 🥺🥺🥺
Matçı: dersimde telefon mu bakıyorsun?
Ilgaz Taşkın: hayır
Bakmıyorum
Konudan uzaklaşmayalım lütfenMatçı: ne rica edeceksin?
Ilgaz Taşkın: bu pantolonu giymesen hiç mi olmaz🥺
Ben sana pantolonda almıştım 🥺
Hıı?🥺Matçı: Herkes senin gibi kalçama bakıp +18 düşüncelere dalmıyor Ilgaz
Görüldü
Mesaja bakarken yüz buruşturdum. Berke'nin düşüncelerini duymasam ona hak verirdim. En arka sıraya geçmiş başımı eğmiş bir şekilde telefon bakıyordum. Benim gibi yapan bir kaç kişi daha vardı. Aslında en ön sırada oturup onu izlemek istesemde orada telefonumu açmam mümkün değildi.
Ona Berke ile bu yüzden kavga ettiğimi söylemeli miydim? Kötü hisetsin istemiyorum. Mesaja görüldü gittiği için tam yazacakken yanıma gelen Berra ile yazamamıştım.
Gerizekalı Görkem,Berra'dan hoşlandığımı sanıp çekindiğimi düşündüğü için benim yerime Berra'ya aşk itirafı yapmıştı. Neden yaptığını sorduğumda da yüzsüz gibi sen Emir hocayla konuşurken yaptın zaten ben anlasın diye konuştum yengemle demişti. Üstelik yengem kelimesini bastırarak söylediği için yüzüne yumruğa çakmak istemiştim.
Şimdi onun yüzünden bu kız 2.kez yanıma geliyordu. İlkte başımdan savmak amaçlı geçiştirmiştim. Onunda benden hoşlandığını söyleyecek olduğunu anladığımda -Sanki Emir'in yanında bana yüzünü buruşturmamış gibi- ondan hoşlanmadığımı söyleme kararı almıştım. Ve bunu şimdi söylemeliydim çünkü konu uzasın istemiyordum. Zaten hayatımda kısmende olsa Emir hoca vardı.
Telefonum titrediğinde Mesaj geldiğini anlasamda bakmadım. Berra başımda dikilirken bakmak mümkünde değildi. Önümde boş olan sıraya oturup boğazını temizledi.
"Şey... Billiyorum Emir hocanın yanında sana biraz ters bakmış olabilirim. Yaptığın ima yüzünden ama ben cesaretinden çok etkilendim. Sen-"
"Senden hoslanmıyorum." Lafını kestim. Ellimin altındaki telefonum tekrar titreyince bakışlarımı Emir hocaya çevirdim. Ters ters bize bakıyordu.
"Ne? Nasıl?" Bana anlamamış gibi baktı. Anlaşılmayacak bir şeyde yoktu oysa.
"Başkasından bahsediyordum." Bir an irkilsede sonradan omuzlarını kaldırdı ve bana ters bir bakış attıktan sonra "Zaten seni rededecektim." Bu kızda bir alemdi. Ama nedensizce tavrı bana komik geldiği için güldüm.
Güldüğümü görüp "Ben yanlış anladım. Kusura bakma." Dedikten sonra kalktı.
Bende sonunda telefonuma bakabildim.Matçı: Neden görüldü attın?
O kadar çok rahatsız oluyorsan giymem
Ama kıyafetlerıme karışılmasından hoşlanmıyorum
Berra ile ne konuşuyorsunuz?
O gün ondan hoşlandığı sandı galiba
Telefonuna baksana
O kadar mı önemli bir şey konuşuyorsunuz
Gülüşüyorsunuz
Tamam bakmaIlgaz Taşkın: yavrum sakin ol
Bir şey yok
Görkem salağı benim yerime kıza aşk itirafı yapmış
RedediyordumGörüldü
Matçı yazıyor...Matçı: gülüşerek??
Ilgaz Taşkın: tavrı komik geldi ondan güldüm
Çok kısa bir andıMatçı: Anladım
Ilgaz Taşkın: yavrum vallah bir şey yok
Matçı: Billiyorum
Abartılacak bir şey değil
Sadece gözümün önünde güldünüz ve sana yazmama rağmen mesaja bakmadın
Kötü hisettim birazIlgaz Taşkın: benden hoslandigini söyleyecekti
Ondan hoşlanmadigimi söylemek için onun yüzüne bakmam gerekiyordu...
SENİNLE TARTİŞMAYİ HİÇ SEVMEDJMMatçı: TARTİŞMİYORUZ
TARTİSİYOR MUYUZIlgaz Taşkın: tartışmayalım
Teneffüste soyunma odasına gidelim mi
SarilalimGörüldü
Matçı Yazıyor...Matçı: olurr
HeyvanljndimIlgaz Taşkın: o pantolonu yakabilir miyiz
Matçı: Ilgaz ya kdbsksbsisbiwbsjhs
Ciddi olamazsınIlgaz Taşkın: yo ciddiyim 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pantolon Meselesi BxB
RomanceIlgaz Taşkın: hocam bugün pantolonunuz çok dardı Rica ediyorum bir daha giymeyin Görüldü Matçı yazıyor...