8

2.2K 92 16
                                    

"Anladın mı?" Soruyu 3.anlatışı olmasına rağmen bu sakinlikle anlatması hayranlık verici olan adama karşı bakışlarımı çekemiyordum. Birisi bana bir soruyu 3.kez anlattıracak ebesinden girer dedesinden çıkardım... Sırf sabrını ölçmek için anladım diyen kızdan sonra "Hocam ben anlamadım!" Diye atıldım.

Sonunda gözleri bana döndüğünde yüzümde samimi bir gülümseme oluştu. İçinden küfür ettiğine emin olduğum bakışları bile hoştu. Sinirli yârim çok güzel.

Kesin dünden sonra artık bana soru da anlatmazdı. Söylediğim şeyi kanıtlarcasına "Arkadaşından dinle." Diye cevap verdi.

"Hocam anlamıyorum o zaman,kafam karışıyor." Bana soru anlatmasını çok seviyorum. Aslında genel olarak eminim bana bir şey anlatmasını seviyordum ki hayatından soru haricinde hiç bir şey anlatmamıştı. İçten içe o günlerin gelmesini de bekliyordum.

Sözcüklerin üzerine basa basa "Tenefüste ben sana özel olarak anlatacağım soruyu Ilgazcım." Dedi.
Ilgazcım diyen diline kurban!

-

Zil çalar çalmaz beni kolumdan tutarak koridora sürükledi. Aslında cüsesi benden bir hayli zayıf olduğu için sürüklemesine izin vermiş sayılırdım.
Kimsenin bakışlarının bizim üzerimizde olmadigina emin olduktan sonra "Ilgaz ne yapmaya çalışıyorsun?" Diye sordu.

"Soruyu anlamadım." Diye mırıldandım. Yalan. Gayet de iyi anlamıştım.

"Bak idare hakkında bir şey yapmıyor olabilir ama bu davranışlarına devam edersen ailenle görüşmek zorunda kalacağım."

Umursamaz bir şekilde "Babamın numarasını size verebilirim." Dedim.
Açıkçası ona olan davranışlarımın altındaki güvende ailem yatıyordu. Babama oğlunuz bu şekilde yapıyor dese dâhi babam oğluma iftira atma diyerekten onun hayatını bitirirdi. Bu bir an için içimi cız ettirse de böyle bir şey olmasına izin vermezdim.

Anneme gay olduğumu ve birinden hoşlandığımı söylemiştim, aşkımın peşinden gitmemle ilgili uzun bir konuşma yapmıştı. Sevdiğim kişinin öğretmenim olduğunu bilmese bile öğrendiğinde tepkisi 1 ay bekle lise bitsin hislerini aç tarzı bir konuşma olurdu. Sonuçta Emir hoca ile aramızda fazla bir yaş farkı yoktu.

Derin bir nefes çekti. Omuzlarını düşürerek "Baban bana inanmaz değil mi?" Diye sordu. Aslında sorun inanması değildi,inansa bile benim arkadan dururdu. Belki o da bunu bildiğinden ailemle görüşmüyordu.

"Babam bana güveniyor." Bana sinirle baktığında kendimi kötü hissetmeye başlamıştım. Sadece ondan gerçekten hoşlandığımı belli etmeye çalışıyordum,çok mu rahatsız oluyordu?

"Çok mu kötü hisettiriyorum?" Cevabın evet olacağını bile bile bu soruyu sormam ufak bir umuttu. Bir an için afalladı. Belki yüz tipimden belki de soruş şeklimden beklemediği belliydi.

Ufak bir dudağını ısırıştan sonra "Ilgaz, dediğin gibi aramızda çok bir yaş farkı yok ve evet bende gayım ama sen benim öğrencimsin. Bizim bir ilişki yaşamamız hem etik olmaz hem de ben seninle aynı duyguları paylaşmıyorum." Dedi.

"Hiç mi olmaz?" Amina koyayım duygularım incinmişti.

"Hiç olmaz." Yenilgiyle omuzlarımı düşürdüm.

Pantolon Meselesi BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin