20

1.7K 74 32
                                    

"Sağol kanka." Ne cevap verdiğini önemsemeden hızlıca merdivenleri inmeye başladım. Görevli öğrenciden soyunma odasının anahtarını almıştım. Basılırsak bana pek bir şey olmasa da Emir'in başı derde girebilirdi. Dikkatli olmak lazımdı.

Telefonumdan anahtarı aldığıma dair mesaj attıktan sonra soyunma odasında onu beklemeye koyuldum. Oturmuş ellimdeki telefonu çeviriyordum. Sonunda geldiğinde ayağa kalkmadan kollarımı açtım. Yanıma gelip sarıldığında yüzüm göğüsüne geliyordu.
Kokusunu içine çektim. Çok güzel kokuyordu yârim.

"Otursana." Tam yanıma geçip oturacakken kolundan tuttum. Gözümle kucağıma işaret ettiğimde bir an tereddütte düşsede bacakları iki yana açık olacak şekilde kucağıma oturdu.

"Bence bana karşı güven sorunların var." Aslında güven kıracak bir şey de yaptığımı düşünmüyordum. Ama bana karşı güvensiz olduğunu hissedebiliyordum.

"Belki biraz." Burnunu öptüm. Bu adam çok güzeldi.

"Peki,neden?" Bu sefer çenesini öptüm. Tüy kadar hafif öpücükler konduruyordum.

"Yılın başında Sibel ile sevgiliydin." Bunu demesi bir an duraksamama sebep olsa da öpmeye devam ettim. Dudağını da öptüğümde "Konuşmama izin verecek misin?" Diye huysuzlandı.

"Konuş yavrum." Tekrar çenesini öptüm.
O an kapıyı kilitlemediğimizi hatırlayınca onunla bir ayağa kalktım.
Çok hafif olduğu söylenemezdi ama çok ağır da değildi.

"Belin ağrıyacak!" Bana sıkı sıkı sarılmıştı.

"Bu kasları boşuna mı yaptık sanıyorsun? Bir şey olmaz bana." Dediğimde "Ergen egosu." Diye homurdandı.

Kapıyı kilitlediğimde yerime geri oturdum. Ardından dudağına hafif bir öpücük daha kondurduktan sonra "Ne olmuş yılın başında Sibel ile sevgiliysem?" Diye sordum. Dikkatimi vermemiş gibi görünsemde tabii ki bana güvenmemesinin sebebini merak ediyordum.

"İşte bir kaç kişi sizin çok güzel bir ilişkiniz olduğunu konuşuyordu." Öğretmenlerinde hiç bir şeyden haberi olmadığı düşünülürdu. Maşallah Emir'im dedikoduları bile billiyordu.

"Her teneffüste beraberdiniz." Onu onaylayan bir kaç mırıltı çıkardım. Haklıydı. Sibel ile 3 ay sevgili kalmıştık ama güzel anlaşırdık.

Yüzüne devam etmesi için bakarken bakışlarını kaçırdı. Hâlâ problem neydi anlayamamıştım. Yanağını öptükten sonra "Hâlâ Sibel'e karşı bir şeyler hissettiğimi düşünüyor olamazsın değil mi?" Bunu biraz alaycı sormuştum çünkü çok saçma bir durum olurdu. Sibel'den hoşlanmıştım ve iyi anlaşıyorduk ama Emir'i sevdiğimin çeyreği kadar sevdiğimi düşünmüyordum.

"Hayır yâni siz birden ayrıldınız. Ve bir gün öncesinde öğle arası gülüşüyordunuz. Sonra Görkem'e kızdan sıkıldığını söyledin ve kıza dersleri bahane ettiğini söyledin. Ama çok iyi anlaşıyordunuz. Benden sıkılır mısın?"
Tek nefeste söylediği şeye açıkçası şaşırmıştım.

"Oha amına koyayım sen bunların hepsini nasıl billiyorsun?" Omzuma hafifçe vurduktan sonra dik dik baktı. Öfkeli hâli bile tatlı.

"Konu o değil." Bunu demesiyle öpmek için yanassamda geri kaçtı.

"Senden sıkılmam. Ayrıca Sibel'den ayrılma nedenim o ara senden hoşlandığımı fark etmem oldu. Sana açılma gibi bir planım olmasa da senden hoşlanırken onunla birlikte olamayacağım için ayrıldım."

Bir an duraksadıktan sonra "Benle birlikteyken başkasını görünce ondan hoşlanır mısın?" Dedi.

"Yavrum çok düşünüyorsun. Olmaz öyle bir şey. " Bir gün görmesem özlüyordum. Nasıl başkasından hoşlanabilirim ki? 

"Hayır sen beni anlamıyorsun." Kucağımdan kalktığında ona anlamsızca baktım.

"Anlat o zaman." Sesimin biraz ters çıkmasına engel olamamıştım. Ortada bir problem bile yoktu. Ona sevgimi olabildiğince göstermeye çalışıyorum. Bana güvensin istiyorum.

"Sonra konuşalım."

"Hayır şimdi konuşalım."

"Anahtarı ver. "

"Konuşalım işte şimdi." Buradan sarılmadan çıkmak istemiyordum. Üstelik derdini de anlayamıyorum. Saçmalıyordu.

"Çocukluk yapıyorsun şu an. Zil çaldı,dersim var. Anahtarı ver."

"ÇOCUKLUK MU YAPIYORUM?!" İstemsizce bağırmıştım. Aslında bağırmak istemesemde sinirim bozulmuştu.

"BAĞIRMA BANA!" Oda bağırdığında ellimdeki anahtarı ona doğru attım.

"İyi git." Anahtarı alıp kapıyı açarken "Aptal." Dediğini duysamda tepki vermedim.

___________________________________________

Kim haklı kim haksız ben bile anlamadım

Pantolon Meselesi BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin