23

1.6K 68 43
                                    

"Ilgaz yaklaşma."

"Hocam soruyu dinliyorum." Teneffüsteydik. Ben yine soru ayağına Emir'imi görmeye gelmiştim. Öğretmenler odasında bizden başka 2 hoca daha vardı ama kendi işleriyle ilgileniyorlardı.

"Nefesini boynuma üflüyorsun." Diye homurdandı.

"Ben şu kısmı anlamadım ya."

Ayağıma bilerek bastığında biraz geri çekildim. "Azdın mı?" Bana sinir olmuş bir şekilde bakıyordu.

"Evet." Açık sözlülüğüme karşılık bir kaç kez gözünü kırpıştırdı.

"Defol lavaboya falan git."

"Sensiz mi?" Üzgün bir bakış atmaya çalıştım.

"Gelirim birazdan." Sessiz mırıltısına  karşılık bir an "Harbi mi lan?" Diye yüksek sesle konuşmuştum. Odada bulunan iki kişinin de bakışları bize dönünce "Hocam soru çok ilginçmiş heyecanlandım biraz kusura bakmayın." Diyerek çevirmeye çalıştım.

Bana yine sen iflah olmazsın bakışını atıyordu. "Anladım ben teşekkürler. Gidim ben." Hızlı adımlarla elimdeki kitabı koymak için sınıfa çıktım.

Lavaboya geldiğimde kabinin biri boştu. Saatime bakınca teneffüs bitmesine 7 dakika geldiğini gördüm. Bizim dersimiz boştu o yüzden biraz oyalansamda bir şey olmazdı. Yine de çabuk gelse iyi olurdu.

Geldiğinde kolundan tuttarak boş olan kabinin birine girdik. Boynuna ufak bir öpücük koyduktan sonra yüzümü boynundan çekmedim. Çok güzel kokuyordu. Ve ben bu adamdan çok fazla etkileniyordum. Onunda nefes alıp verişi hızlanmıştı.

Biraz kokusunu içime çektikten sonra boynunu öpmeye devam ettim. Gömleğinin düğmelerini açmaya başladığımda bana engel olmadı. Göğüsüne öpücükler konduruyordum. Onun elleri saçlarımda bazen çeksede genellikle sadece tuttuyordu.

Pantolonunun düğmesini açtım. Bir elimi bakstırının içine sokup kalçasını avuçladığımda ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Kendimden geçmiştim.
İkimizde nefes nefeseydik.

Elim deliğini bulduğunda parmağımla bir kaç kez daire çizdim. Nefes nefese onun yüzüne bakarken sesi çok kısık çıksa da nefeslerinin arasından istekli bir şekilde "Hadi." Diye mırıldandı.

Parmağımın birini bir anda içine soktuğumda gözleri irileşti. Bağırmaması için elimle ağızını kapattım. Canı yanmıştı. Keşke daha önce araştırsaymışım. İki öpüşecektik nasıl bu hâlâ geldiğimizi bende anlamadım ki!

Ona iyi gelecek bir şeyler söylemek istesemde yan kabinde biri olduğu için duyabilirdi. Alnını öptüm. Dudaklarım alnındayken biraz sakinleşmesi için beklemeye koyuldum. Biraz zaman geçtikten sonra parmağımı içinde oynatmaya başladım. Bağırmayacağını anladığımda elimi ağzından çekerek beline koydum. Dudaklarına kısa bir öpücük koydurduktan sonra ağzını oynatarak "Devam et." Demişti.

2.parmağımı da içine soktuğumda gözleri sullandı. Göz kapağının tam altını öptüm. Yüzünü göğüsüme koyunca bende boynunda soluklanmaya başladım. Biraz zaman geçtikten sonra zevk almaya başladığını anlamıştım. Adamı resmen parmağımla beceriyordum ve bu inanılmaz güzel bir his veriyordu.

Yüzü boynuma gömülüyken boğuk bir sesle "Çok güzel." Diye homurdandı.
Sende çok güzelsin.

Ve bir anda kabinin kapısı vurulunca ikimizde nerede olduğumuzu hatırladık. Bir an ne yapacağımı bilemeden kabinin altından ayaklarımız gözlükmesin diye kalçasından tuttarak Emir'i kaldırdım. Sırtı duvarda sessizce nefesini düzene sokmaya çalışılıyordu.

Kabinin kapısı açılmaya çalışılınca ses vermediğini fark edip "Dolu lan dolu." Diye ters bir şekilde bağırdım. Emir sesimle bir an irkilsede bir şey demedi elliyle kolumu sıkıyordu. Korktuğunu anlamıştım. Tuvalet kabininde bu şekilde yakalanırsak sonumuz pek hoş olmazdı.

"Lan Ilgaz sen mısın? Çıksana amına koduğumun piçi." Emir duyduğu küfürle bir şey söyleyecek gibi olsa da bunun şu an çokta önemli olmadığını düşünmüş olsa gerek ağzını kapattı.

Çocuğun sesinden C'lerden Burak olduğunu anlamıştım. Yakın değildik ama tanışıyorduk işte. "Kanka midem çok bozulmuş,başka kabine gir." Dedim.

"Lan sigara içeceğim. Sabahtan beri içemedim başım çok ağrıyor. Yan taraf  kirli diğer tarafta da oynaşıyorlar herhalde."

Sakin olmalıydım. Şimdi burada bende panik olursam işimiz pek hayra halamet olmazdı.

"Çıkar onları! Çıkamam ben şimdi."
Yan taraftakiler de sanki bizi duymuyor gibi hiç ses vermediklerinde iyice sinirim bozulmaya başlamıştı.

"Kanka hoş olmaz şimdi ya. Sen çık işte."
Bize çok hoş olmuştu değil mi?

Parmağımı yavaşça Emir'in deliğinden çıkartırken o dudaklarını dişliyordu.
"Siktir git! başka zaman iç sigaranı." Diye bağırdım.

"Kanka benim dersim boş. Bekliyorum seni. Başka nerede içebilirim? Sen on saat mı sıçacaksın bu tuvalete! Hem okul tuvaletinde bok yapmak nedir ya."

En sonunda ne diyeceğimi bilemeyerek "Benim de yanımda kız var." Dedim. Bu çocuk gitmezse buradan çıkamazdık. Ve beynim çalışma fonksiyonlarını yitirmişti. Emir'inde kucağımda endişe ile bana bakması pek yardımcı olmuyordu.

Bir kaç saniye sessizlik olduktan sonra "haa haa pardon. Berra mi var yanında? Piç baştan söyleseydin ya!" Dedi. Ortada bir şey dâhi yokken Berra ile bizim dedikodumuz ne çabuk yayılmıştı.

Alelacele "Yok Berra falan!" Dedim. Bu salak gidip birine Berra ile oynaşıyor falan derdi. Sonra kız gelipte benim ağzıma sıçardı.

"Fuck buddy mi yaptın?"

"LAN SEN NE GEVEZE HERİF MİSSİN!? SİKTİRİP GİTSENE ARTIK!" Gerizekalı herif,yandaki götü boklulara bir şey sormuyordu burada bizi rahatsız ediyordu.

Bağırmamla bir an Emir'in istemeden de olsa kolumu daha çok sıktığını fark ettim. Gözleri ağladı ağlayacak şekilde dolu dolu olmuştu. Alnına bir öpücük kondurdum. Yakalanmaktan ne kadar çok korktuğunu daha geçende konuşmuştuk.

Ses gelmeyince gittiğini düşünerek Emir'i yavaşça yere indirdim. Pantolonunun fermuarını çekerken yüzünü buruşturdu. Büyük ihtimalle kalçası ağrıyordu. Hızlı bir şekilde gömleğinin düğmelerini geçirmesine yardım ettikten sonra onu daha normal bir görüntüye ulaştırdık.

Ağzımı oynatarak "Sen çık şimdi. Bir kaç dakika sonra bende çıkarım." Dedim.

O çıktıktan bir kaç dakika sonra bende çıktım. Kızın inleme sesi geldiğinde sinir bozukluğu ile yan tarafın kabinine sertçe vurdum. Bizim burada yakalanacağız diye götümüzden ter akmıştı amına koyayım! Bunlar da burada oynaşıyorlardı.

Nefes nefese "Ne var?" Sesi geldiğinde duraksadım.

"Ulan götveren Görkem sen misin o?!"

"Hee kanka ya. Rahatsız etme bizi." Paşama bak sen ya. İçimden bir kaç küfür etsemde bir şey demeden lavabodan çıktım. Emir ne durumdaydı acaba?

Pantolon Meselesi BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin