Sabah uyandığımda içimde bir ağırlık hissettim. Henüz birkaç hafta olmuştu anne ve babamı kaybedeli. O kayıpların yarattığı boşluk hâlâ tazeydi.
Abim, anne ve babamızı kaybetiğimizden beri bana adeta bir baba gibi davranmış, bana destek olmuş ve korumuştu. Bu süreçte abimin kendini nasıl feda ettiğini, nasıl güçlü durduğunu ve her adımda benim yanımda olduğunu düşündüm. Abim benim hem abim hemde bir anlamda babam olmuştu.
Yatağımdan kalkıp banyoda işlerimi halledip sessizce mutfağa indim. Abimin uyanmasına daha vardı, bu yüzden ona supriz bir kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Küçükken babamın her babalar gününde bizi dışarıda kahvaltıya götürdüğünü hatırladım. Şimdi aynı geleneği kendi evimizde sürdürecektik.
Mutfağa girer girmez işe koyuldum ve abimin en sevdiği yiyecekleri hazırlamaya başladım: yumurtalı ekmek, peynirli börek ve taze portakal suyu. Her şeyi özenle hazırlarken, abimin benim için yaptıklarını düşündüm. Moralimin bozuk olduğu zamanlarda yada sadece birlikte vakit geçirmek istediğimde hep yanımda olan, beni dinleyen ve anlayan kişi olmuştu abim.
Son olarak çayı demlerken içeri abim girmişti.
"Ooo. Bu kahvaltıyı neye borçluyuz acaba?" Diyerek yanıma geldi abim.
"Günaydın abicim" dedim abime kollarımı açıp.
Oda bana sarılıp, "Günaydın bir tanem"
Dedi.Abimi görebilmek için kafamı hafif çektiğimde göz göze geldik.
"Abi.."
"Hmm?"
"Abim..."
"Canım abim..."
"Sevgili abim, Sen benim kahramanımsın. Annemi ve babamı kaybettikten sonra bana kol kanat gerdin, beni korudun. Canım abim, iyi ki varsın. Sen benim sadece abim değil, aynı zamanda en büyük destekçim, yol göstericim ve babam oldun. Bugün Babalar Günü ve ben senin bu günü kutlamanı istiyorum," diyip abime baktım. Gözleri dolmuştu.
Abim daha sıkı sarıldı. "Teşekkür ederim ay yüzlüm. Canım kardeşim benim. Iyiki varsın Nisan. Sen benim en büyük hediyemsin. Senin abin olduğum için çok şanslıyım güzelim benim. Bir tanem."
Biraz daha sarıldıktan sonra kahvaltı masasına oturup babamızın anılarını konuşarak, birbirimize olan sevgiyi pekiştirerek güne devam ettik. Babamın bize öğrettiği değerleri ve sevgiyi kendi aramızda yaşatmaya devam edecektik.
O gün, abim ve benim sadece bir babalar günü değildi; aynı zamanda kaybettiğimiz aile üyelerimizin anılarını yaşattığımız, birbirimize olan sevgi ve minnettarlıklarımızı ifade ettiğimiz özel bir gündü. Abime bakarken, babamın bize miras bıraktığı sevgiyi ve bağlılığı hissediyordum. Abim benim için sadece abi değil, aynı zamanda benim için bir baba figürü olmuştu ve bu duyguyu her ikimizde yüreklerimizde taşıyacaktık.
-------------------------
Babalar gününe özel bir bölüm ile karşınızdayım.
Umarım beğenirsiniz!
Oy verip yorum yapmayı unutmayın
Görüşürüz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reca
Teen FictionNisan anne ve babasının ani ölümünden sonra 8 yıl önce terk ettiği Türkiye'ye geri döner. Ama abisiyle beraber kurmaya çalıştığı bu yeni hayat süprizler, yeni arkadaşlıklar ve yeni düşmanlıklarla doludur. Acaba Amerikada kurduğu hayatı geride bırakm...