14. Bölüm

34 5 0
                                    


Atlasın ağzından

Hastaneden döndükten sonra Kuzey ile konuşmak için uygun bir zaman kolluyordum. Herkes salonda oturmuş bir şeyler yapıyordu.

Nisan telefonu ile uğraşırken Kuzeye yukarı gelmesi için mesaj attım. Telefonuna bildirim geldiğinde açıp baktı sonra ise bana bakıp ayağa kalktı.

"Nereye abişim?" Diye sordu Nisan.

"Uyumaya birtanem. Bugün biraz fazla yoruldum." Dedi Kuzey.

Nisan iyi geceler dileyip geri telefonuna döndü.

Bende 5 dakika bekleyip odama çıktığımı söyleyip ordan ayrıldım.

Yukarı çıkıp Kuzeyin çalışma odasına girdiğimde Kuzey koltuklarda oturmuş bekliyordu.

İçeri girip kapıyı kapatıp konuşmaya başladım.

"Kuzey, hani bugün sabah Nisan bana ilaç kutusunu verdi ya... bu sabah ilacını kontrol ettirdim. İçinde normal bir ilaç değil, tehlikeli bir madde varmış. Bu madde uzun süre kullanıldığında ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir."

Kuzey'in gözleri büyüdü ve birden bağırmaya başladı. "Ne, ne maddesi? Atlas sen ne dediğinin farkında mısın? Doktor niye böyle bir şey yapsın? Emin misin doğru baktığına?"

"Sessiz ol" Diye uyardım ilk başta sonra, "Doktor neden böyle bir şey yaptı bilmiyorum. Ve evet eminim. 10 kez kontrol ettim." Dedim.

"Peki ne maddesi bu?" Diye sordu.

"Fenfluramin. Bu madde uzun süreli kullanımda ciddi nörolojik ve kardiyovasküler sorunlara yol açabiliyor. Yani kısaca uzun süre kullanıldığında sinir ve kalp sorunlarına neden olabiliyor. Nisanın kalp durumu bu ilaç yüzünden düzelemiyormuş."

(Arkadaşlar cidden böyle bir madde varmış. Tam doğru mu emin değilim ama benim bulduğum sonuçlar bunlar)

Birden kapının ordan kırılma sesi gelince ikimizde oraya döndük.

Nisan gözyaşları ile kapının önünde şok olmuş bir şekilde duruyordu.

"Ne?" Dedi bir kaç dakikadan sonra.

Nisanın ağzından

Kuzey ve Atlas abim yukarı odalarına çıkınca bende biraz daha durup ayaklandım.

Önce mutfağa geçip bir bardak su aldım ve yukarı çıkmaya başladım. Yukarı çıkarken abimin çalışma odasının ışığı yanıyordu. Kapatmayı unutmuştur diye oraya doğru giderken içeriden Atlas abimin sesini duydum.

"....bu sabah ilacını kontrol ettirdim. İçinde normal bir ilaç değil, tehlikeli bir madde varmış. Bu madde uzun süre kullanıldığında ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir." Dediğini duyduğum gibi dondum.

Benim ilacım hakkında mı konuşuyorlardı?

Kapının orda durup dinlemeye devam ettim.

(Konuşmaları biliyorsunuz zaten:))

Atlas abim konuşmayı bitirdiği gibi odayı hızla girdim, girmem ile de elimden bardak kaydı ve düştü. O an ne kırılan bardak umrumdaydı nede başka bir şey.

Gözlerim dolu bir şekilde. Kalbim hızla atmaya başladı. "Abi, bu doğru mu? Ben doğru mu duydum?" diye sordum endişeyle.

Atlas abi ciddi bir yüz ifadesiyle bana döndü ve kafasını evet anlamında salladı.

Duyduklarıma inanamadım. "Ne? Nasıl olur? Bu doktor her zaman bana iyi geldiğini söylüyordu." Dedim gözyaşları içinde.

Kuzey abi gözlerindeki öfke ve endişe ile yanıma gelip beni kollarının arasına aldı. Ve saçımı okşamaya başladı.

Atlas abi derin bir nefes alarak devam etti, "Bu doktorun neyin peşinde olduğunu bilmiyoruz ama bunu hemen çözmemiz gerekiyor. Onunla iletişime geçmemiz şart." Dedi.

"Peki şimdi ne yapacağız?" dedim titrek bir sesle.

"Doktoru arayalım. Bu işin peşini bırakmamalıyız." Dedi abim.

Telefonu çıkardım ve doktorun numarasını çevirdim. Telefon çalarken kalbim güm güm atıyordu. Birkaç çaldıktan sonra, "Bu numara şu anda hizmet vermemektedir" mesajını duyunca şok oldum. Telefon elimden düştü. "Ulaşamıyorum... Telefonu kapalı."

"Bunla sonra ilgileniriz. Şimdi hemen hastaneye gidip sana kapsamlı bir kontrol yapalım." Dedi Atlas abim.

Başımı sallayıp ağlamaya devam ettim. Kendimi çaresiz ve korkmuş hissediyordum ama abilerimin yanımda olması içimi biraz olsun rahatlattı.

Atlas abi beni abimin kollarından çekip kendi kolları arasına aldı. Saçıma öpücük kondurup, "Merak etme. İyi olacaksın. O doktoru da bulacağız." Dedi. Bende başımı sallayıp ona sarıldım.

Hep birlikte hemen hastaneye gitmek için yola koyulduk. Timur abime ise olanları yolda anlatmıştık. Bakalım bundan sonra nolacak?

------------------------
Uzun bir aradan sonra yeni bölüm ile karşınızdayım.

Oy verip yorun yapmayı unutmayın!!

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere🤍❤️

RecaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin