-10-

164 8 1
                                    

-Medyada Ebrar'ın evinde tez yazan Ala fotosu var -

Dudaklarını dudaklarımla buluşturduğunda kelimenin tam anlamıyla nefesim kesilmişti ve hareketsiz kalmıştım.Normal şartlarda öpücüğüne karşılık vermem gerekiyordu ama şok olduğum için nefes bile alamıyordum.Ebrar tam kendini geri çektiğinde fark ettim bunu ve sordum.

"Neden durdun?"

"Karşılık vermedin yoksa hızlı mı gittim diye düşünmüştüm ben de.Kafam karıştı..." 

Cümlesinin tamamlamasına izin vermeden öncekinden çok daha sert bi şekilde öpmeye başladım onu.Ellerimi kafasının arkasında kenetlemiştim. Onun elleri ise belimdeki yerini almıştı.Kendisini bana bastırdığında bu zamana kadar bastırdığımız duygularımızı düşündüm. Ben de iyice yakınlaştım ona.Bedenlerimiz arasında mesafe kalmamıştı.Ellerini kalçama indirip sert bir şekilde sıktığında dudaklarımdan bir inleme kaçtı.

"Alaa." diye boynuma fısıldadı Ebrar.Mekanın tuvaletinde olduğumuz için durmamız gerekiyordu.

"Ebrar burda daha fazla ileri gidemeyiz." dedim ben de nefes nefese bir şekilde.Gülümseyerek tek hamleyle kucağına aldı beni.

"Yavrum, bunu yapmasaydım eğilmekten boynum tutulacaktı."

Boyum ortalamanın bir hayli üstündeydi ama karşımdaki kişi de benden  farklı bir durumda değildi.Gülümseyerek karşılık verdim ona.Zorlukla dudaklarından ayrıldım.

"Ebrar durmamız gerek.Biraz da konuşmalıyız sana anlatmak istiyorum." dedim ama beni duymuyordu adeta.Boynuma ıslak öpücükler kondururken  "Sen konuş ben dinliyorum güzelim." dedi boğuk bir sesle.Durmak hiç bu kadar zor olmamıştı benim için. Ama şu anda onu içimde hissetmeyi her şeyden çok istiyordum. Fakat özel bi şeyler yaşamak istiyodum leş bir kulübün tuvaletinde Ebrar'la birlikte olmak istemedim.Zorlukla kafasını boynumdan kaldırdım.Burnuna bi öpücük kondurdum.

"Sana anlatıcam.Tüm bu zırvaları.Benim ilişkilerde en önem verdiğim şey güven ve bana karşı hiçbir soru işaretin olsun istemiyorum." dedim.Konunun ciddiyetini anladı.Kendisini kontrol etmeye çalıştığı çok belliydi. 

"Tamam dinliyorum oturup konuşalım." dedi. Leş gibi bir tuvalette olduğumuzu unutmuştu. 

"Burda mı oturucaz saçmalama istersen yere bak." dediğim anda sweatshirtünü çıkartıp yere serdi.Üzerindeki servet değerinde sweatshirtü yerde gördüğümde şok olmuştum. Önce kendisi üzerine oturdu.Ardından kucağını gösterdi bana.

"Rahat duracağına eminsen oturuyorum?" diyerek tek kaşımı havaya kaldırdım. Kahkaha atarak ellerimi yakaladı. Kaçamayacağımı biliyordum, ilk defa kaçmak istemiyordum zaten.Kendimi kucağında buldum bir anda.

"Dinliyorum Ala." dediğinde ona her şeyi anlatmaya ve kafasındaki tüm soru işaretlerini gidermeye kararlıydım. 

"Biz Ömerle okula ilk girdiğimizde tanıştık. Çok efsanevi bir hikaye değil klasik bir hikaye ortak arkadaş grubu sonrasında aramızda bir şeyler oldu. Ömerin her zaman gözü  dışardaydı ama benim çok daha önemli sorunlarım olduğu için bunu görmezden geliyordum.Ta ki doğum günü partimde beni Belizle aldattığını görene kadar. Bu olay da bundan 9 ay önce olmuştu. Ömerle Belizi gördüğüm an Ömerden ayrıldım.Ondan sonra da hayatıma kimseyi almadım. Ama Ömer rezil bir hırsa sahip olduğu için beni rahatsız etmeye devam etti ve asla benim ondan ayrıldığımı kabul etmedi.Bizi de o halde görünce gelip aramızı bozmaya çalıştı. Sen gittikten sonra çok büyük bir kavga ettik." diye anlattığımda Ebrarın kendini kastığını fark etmiştim.

"Orospu çocuğu." diye bir mırıldanma duydum ağzından.Ellerini tuttum.

"Senin yanına gelmeyi ,seninle konuşmayı çok düşündüm ama ben bunları düşünürken sen bizim tanıştığımız kafede bir kızla story atınca senin için çok önemli olmadığımı düşündüm.Sana gelmekten vazgeçtim." dediğimde Ebrar'ın gülmeye başladığını gördüm.Göğsüne vurup sordum.

Rosa // Ebrar KarakurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin