-6-

273 21 0
                                    

(Medyaya tabii ki Sezgi'yi koydum<3<3)

Ebrar'ın cümlesi karşısında ne diyeceğimi bilemezken karnımdan çıkan ses ikimiz için de yeterince güçlü(!) bir cevap olmuştu.Karnımın gurultusuyla ben utançtan yerin dibine girerken Ebrar kahkaha atmaya başlamıştı.Dün akşam sadece dondurma yediğimizi hatırlayınca midemin yakarışlarına hak verdim.

"Biraz acıktın sanırım?" derken hala kahkahalarla gülüyordu.Kafamı onun göğsüne bastırıp yüzümü gizlemiştim. Ani bir hareketle yerinden kalktığında gülümsemesi silinmemişti, sadece biraz daha sessizdi.

"Hadi bir şeyler hazırlayalım."

Adımlarımla annesini takip eden yavru ördek gibi peşinden gittim.Mutfağa geldiğimizde mutfak masasına oturmuş onu izliyordum.Dolaptan yumurta çıkartmaya başladı. Toplamda 14 yumurta çıkarttığında aklıma gelen şeyle gülümsedim.

"14. Yumurtada seni durduran şey ne oldu Ebrar?"

Ani bir şekilde bana dönüp "Oha 'Gibi' izliyor musun" diye sordu. Gibi benim en sevdiğim dizi olabilirdi.Bu replik de o diziye aitti.Çevremdeki insanlar bunun sayısalcı mizahı olduğunu düşünüp neden sevdiğimi anlayamadığından izlerken sürekli tek başıma kalıyordum.Onun bu tepkisi karşısında soran gözlerle ona baktım.

"En sevdiğim dizi benim." dedim.

"Gibi benim de en sevdiğim dizi." dediğinde şaşırma sırası bendeydi.Bunu bilmeden söylemiştim.Biraz diziyle alakalı sohbet ettikten sonra yoğunluğumuz bitince Gibi gecesi yapma kararı almıştık.Biz mutfakta sohbet edip gülüşürken gelen sesle kafamızı kapıya çevirdik.Aylin sabah insanı olduğu her halinden belli olan bir şekilde

"Günaydınnn" diye cıvıldayarak mutfağa girmişti.

Ebrarla göz göze geldiğimizde bakışlarımı fark etti.

"Tam bir sabah insanı benim aksime Aylin." Dedi gülümseyerek.,

Diğerleri uyurken biz kahvaltıyı hazırlamıştık.Ebrar aklına gelen hain planı anlattıktan sonra kameralarımızı hazırlayıp Melih'in uyuduğu odaya girmiştik.Aylin'le birlikte kapıda Ebrar'a hazır olduğumuzu söyleyince Ebrar planını başlattı.Melih'in yanına uzandı.Melihin arkasına gidip kendisini yatağa konumlandırdı.Biz kendimizi gülmemek için tutarken Melih'in çıplak sırtına daireler çizerek yanağına ufak bir öpücük kondurdu.Melih gözleri kapalı bir şekilde gülümseyerek Ebrar'a döndü ve boğuk sesiyle "Günaydın sevgilim." dedi. Melih gözleri hala kapalı olduğu için olayın farkında değildi.Ebrar'a doğru yaklaşırken Ebrar kendisini Melih'in öpücüğünden son anda kurtardı.

"Günaydın abi."

Melih duyduğu sesle yerinden sıçrarken yataktan yere düştü.Biz yüksek sesle kahkaha atarken Melih'in yüz ifadesini izliyorduk.Yattığı yerden kendini kaldıramadı.Ebrar yastıkları üzerine atarak kahkaha atmaya devam ediyordu.

"Allah belanı versin Ebrar, manyak kız ya!" Diyerek Ebrar'a söylenmeye başladı.Aylin Melih'e kıyamadığı için yanına gidip az kalsın Ebrar'ın vereceği günaydın öpücüğünü verdi.Biz kahkahalarla gülerken içeri giren Ege ve Gizem hiçbir şeyi anlamadığı için boş boş bize bakıyordu.Ortamı Ebrar'ın sesi böldü.

"Kahvaltı hazır, herkes kendine gelsin kahvaltı yapalım, aramızdan birileri çok acıkmış olabilir." Bu söz karşısında gözlerimi devirmekle yetindim ama fazla tepki verip insanların meraklı bakışlarını üzerime çekmeyecektim. Kapıdan çıkan Ebrar'ın hemen arkasından çıkacaktım ki kapının önündeki el buna engel oldu.

"Günaydın güzellik." diyen Ege'ye kafamı kaldırıp baktığımda Ebrar da arkasına dönmüştü.Ağzımı açıp bir şey söyleyecekken Ebrar Ege'nin kapıdaki elini sertçe itti ve geçmem için bana yolu açtı.Bakışları karşısında Ege'ye bir şey dememenin benim için en iyisi olacağını fark ettim ve sustum.Ebrar kapıdan çekildiğinde geçmem için bana komut vermişti.O sırada çalan telefonumla en yakın arkadaşımı dün hiç aramadığımı, onun beni 6 kez aradığını fark ettim.Panikle telefona sarıldım ve hemen açtım.

Rosa // Ebrar KarakurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin