O MALUM BİKİNİ PROFİL FOTOĞRAFINDA
BU BÖLÜM +18 İÇERİĞE SAHİP RAHATSIZ OLAN VARSA OKUMAMASINI ÖNERİYORUM
Ebrar'ın anlatmasını beklerken o hala bir noktaya bakıp gülüyordu.Omzuna vurdum.
"Ya ne oldu diyorum anlatsana işte!"
"Gece boyu bana ne kadar aşık olduğunu anlatıp durdun." diyip gülümsediğinde inkar etmek için dudaklarımı aralamıştım ki Ebrar'ın parmakları dudaklarımın üzerine kapandığında susmak zorunda kaldım.
"Beni birçok kez zor duruma soktun, sana unutulmaz şeyler yaşatacağım için yaklaşmadım. Sabahına hatırlamıyor olman bir insana yapılabilecek en büyük haksızlıktır." diyip göz kırptığında yüzüm yemeye çalıştığım domatesin rengindeydi.
"Tamam tamam daha fazla duymak istemiyorum." diyip konuyu geçiştirmeye çalıştım.Ebrar zaten dibinde olan sandalyemi biraz daha kendine çekerek aramızdaki mesafeyi tamamen kapatmıştı.
"Benden talep ettiğin şeyleri yerine getirmek için uyanmanı bekledim." her bir kelimede yüzlerimizi biraz daha yaklaştırdı. Dudaklarımız arasında milimler kalmışken ani bir hareketle sıçradım yerimden.
"Havuza girmek istiyorum ben, çok sıcak." diyerek konuyu değiştirdim.Biraz soğuk su yüzümdeki utancı silmeye yarayabilirdi.
"Ama bikinim yok." diyerek Ebrar'a döndüğümde o da beni daha fazla utandırmak istememişti.
"Yukarda var bi şeyler zıpla bakalım." diyip ani bir hareketle beni sırtına aldı. Koşarak merdivenlere geldiğinde beni düşürmemesi için sıkı sıkı tutmuştum onu. Bir şeyler ayarladıktan sonra havuza doğru yürüdük. Havuzun kenarına geldiğimizde aklıma gelen şeyle gülümsedim.Arkasından gizlice yaklaşarak Ebrar'ı havuza ittim. Ben onun bu hallerine kahkahalarla gülerken o havuzdan bana su fırlatmaya çalışıyordu.Nihayet ben de onun yanına gittiğimde dakikalarca birlikte yüzdük. Havuzun bir köşesinde durmaya karar vermiştim. Gözlerimi kapatıp sıcak havanın ve soğuk suyun keyfini çıkartırken Ebrar önümde durmuştu.Kolları belimi sardı. Burada sonsuza kadar kalabilirdim.
"Senin yanında kendimi çok huzurlu hissediyorum." diye mırıldanarak ona iyice sokuldum. Bu hareketimle bedenlerimiz iyice yakınlaşmıştı.Ebrar belimdeki elini bacaklarıma indirerek beni kucağına aldı ve bedenlerimiz arasındaki mesafeyi sıfıra indirdi.Dudaklarını benimkilerle buluşturduğunda gözlerimi kapatıp kendimi ona tamamen teslim etmeye karar vermiştim. Öpüşleri gittikçe sertleşip hızlanırken bana karşı duyduğu açlığa aynı şekilde yanıt veriyordum.Elini bir an belimden çekip sırtıma getirdi. Bikinimin iplerinden tuttuğunda gözlerimiz buluştu.Kesik nefeslerimin arasından ona baktığımda onay beklediğini anladım.
"Beni istiyor musun Ala?" diyerek fısıldadı kulağıma. Tüm vücudumu saran ürpertiyle kendimi ona daha çok bastırdım.
"Evet." diyebildim güçlükle yutkunarak.Ebrar havuza eğilip ağzına aldığı suyu bana doğru püskürtmüştü. Ağzımı aralayarak bir kısmının benimle buluşmasına izin verdim. Bikinimin iplerini çözdüğünde göğüslerim karşısındaydı.Boynuma dil ve diş darbeleri indirerek yavaşça boynumdan göğüslerime iniyordu.Bu hareketi karşısında nefes alış verişlerimi kontrol etmekte çok zorlanıyordum. Mümkün olmamasına rağmen kendimi ona daha çok bastırmaya çalıştım. Dudakları sol göğsümle buluştuğunda tek eli sağ göğsümde geziniyordu.Yeterince hassaslaşan göğüs ucumu dişlerinin arasına alarak çektiğinde boğuk bir şekilde inlemiştim.
"Ebrar, daha fazlasını istiyorum." diyerek elleri arasında kıvranmaya başlamıştım. Eli bikini altımdaki iplere gittiğinde
"Hadi." diye bi inilti çıktı ağzımdan. Kontrol tamamen onun elindeydi ve bu çok hoşuna gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rosa // Ebrar Karakurt
FanficTüm dünyanın tanıdığı voleybolcu Ebrar Karakurt ve üniversite öğrencisi Ala... Tesadüfen tanışan bu iki genç kadının hayatlarının bundan önceki dönemi birbirlerinden çok farklı geçti.Ancak bu tanışma ile yolları kesişti.Bakalım hikayenin geri kalanı...