KANLI HATIRALAR PORTRESİ
🫀
kalbinde sakla beni,
duymasın kimse sesimi.
yok olmak istiyorum bu karanlıkta.
aydınlığa hasret, sana tutsak.🫀
♪ richard clayderman, love story
07: Korkuyu Kalbinde Hissetmek
Şimdi ellerinden tutup da ilerlesem bu karanlık sokaklarda kalbimde bir korku hisseder miydim? Alır mısın o korkuları benden yoksa en büyük korkuyu sen mi bırakırsın kalbime? Bazı varlıklar gözle görünmez, bir bilinmezlikteler. Senin gözlerin bana bir bilinmezliği hatırlatıyor. Bir zarar verir misin bana? Hiç bilmiyorum.
Bildiğim tek bir şey var.
Bilinmezlikte korkan birine göre senin bilinmezliğinde yüzüp durmak istiyorum.
Annem en son ne zaman saçlarımı okşamıştı? Yurt dışına çıktığımdan sonra bir kez bile onları görememiştim, babam küçük bir ihtimal de olsa yaşadığımı öğrenmemeleri için beni ziyarete gelmelerine izin vermemiş, kendisi de bu hataya düşmemişti. Geri döndüğümde benimle neden uğraşmadıklarını hiç bilmiyordum doğrusu, mantıklı gelmeyen şeyler vardı. En başından beri benden ne istediklerini de bilmiyordum. Babamı korkutmak için miydi?
Hiçbir şeyden korkmuyorsun, senin gibi olmak isterdim.
Korkuyorum, Arina. Sizi kaybetmekten korkuyorum.
Zihnim o geceye gitti.
Ya her şey yolunda gitmezse? Beni kaybetmekten korkmuyor musun, baba?
Korkuyordu. Ben ölecek olsam hiçbir zaman kendini affetmeyecekti. O yüzden o gün ne kadar korsam da ona bugün ölecek olsam da dünyanın en şanslı kızı olarak öleceğim çünkü senin gibi bir babaya sahibim, demiştim.
O gün ölmemiştim ancak işler hiç de planlandığı gibi gitmemişti.
Babamın emriyle bir keskin nişancı o adamı vurmak üzereyken sadece tek bir saniyede hiç beklenmedik bir şey olmuştu. O kurşun benim bedenime saplanmıştı. O gün babam hayatımla bir kumar oynamıştı, bunun için hiçbir zaman ona kızmamıştım ancak şimdi düşündüğümde tüm bunların boşa gitmiş olması canımı çok fazla sıkıyordu.
Bir seçim yapmak zorundaydı; ya gerçekten beni rehin alıp bana bir zarar vereceklerdi ya da bunu yaptıklarını sanırlarken aslında babamların kurduğu bir tuzağa düşeceklerdi. Bir adamın babamla bu yüzden kavga ettiğini hatırlıyordum. Babam bu planı duyduğu an buna izin vermeyeceğini söylemişti ancak bunu kabul eden ben olmuştum. Kardeşim için yapmıştım.
Senin zayıf noktanın Gece olduğunu biliyorlar. Bilgilerin onda olduğuna da kilidin anahtarının o olduğuna da eminler. Onu ne kadar korumaya kalksan da eninde sonunda kaçırmayı başaracaklardır.
Oğlun boşuna mı koruyor kızımı, diye sormuştu babam. Peşime o kadar çok fazla adam takıyordu ki artık rahat bir nefes almak istemiştim, bu yüzden o kumarı oynamak istemiştim. Babamı bir şekilde ikna etmiştim. Beni öldü göstermişti ve yurt dışına göndermişti. Hiç kimse bilmemişti yaşadığımı, kardeşim bile öldü sanmıştı beni.
İnsanlar hep zayıf noktalarından vurulur.
Babamın zayıf noktası bendim.
Benim zayıf noktam ailemdi ve bu yüzden de seneler önce ailemi öldürdüklerinde ne olacağını asla umursamadan ülkeye geri dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI HATIRALAR PORTRESİ
Ficção Geral❝Sorarsan eğer, kalbimin en ulaşılmaz noktasında duruyorsun. Çevrili dört bir yanın kanla; seni değil, anıları kirletiyor. Ve ben, hatıralara sıçramış kanla çiziyorum portreni.❞ • Maskeli bir baloda yabancı bir adamla dans eden Arina Gece Kanık, gec...