selamlar... nasılsınız?
ilk önce beklettiğim için üzgünüm, beklediğiniz içinse teşekkür ederim🖤
sınava hazırlandığımdan derslerim yoğun, aynı zamanda çalışıyorum da. bu yüzden eskisi kadar çok vakit bulamıyorum. bu yüzden bölüm aralıkları uzuyor. anlayışla karşılayacağınıza inanıyorum🫶🏻
uzun ve çok sevdiğim bir bölüm oldu.
umarım sizde seversiniz.sizi seviyorum.
🖤
KANLI HATIRALAR PORTRESİ
🫀
dudaklarından dökülsün yalanlar,
ruhundan sökülsün hisler.
senin için bu senin oyunun,
benim için kalbimin akıl almaz oyunu.🫀
♪ çağan şengül, adını sen koy
♪ lana del rey, pretty when you cry
♪ oscar lang, fall into u
♪ sezen aksu, firuze
11: Kalbin Akıl Almaz Oyunu
Kalbinizin durduğunu kaç kez hissettiniz?
İlk kez bedenime bir kurşun saplandığında tüm dünyanın sesinin silikleştiğini, kalbimin ağır ağır attığını hissettim. Saniyeler aktıkça kalbimin hızı gitgide azaldı. Bir noktada kalbimin sesi de etrafımdaki seslere benzemeye çalışıp tamamen yok oldu.
Sesler vardı.
Ama duymuyordum.
Kalbim atıyordu.
Ama hissetmiyordum.
İkinci kez hissettiğimde ailemin ölüm haberini almıştım. Bu kez dünya öyle bir gürültüyle üzerime yıkılmıştı ki bir enkaz altında kalakalırken kulaklarımda o gürültünün uğultusuna karışan kalbimin ağır ağır çarpmasının sesi vardı. Uğultu gitgide çoğaldı, kalbiminse sesini duymaz oldum.
Üçüncü kez kalbimin atmadığını hissettiğim an şu andı. Yine sesler vardı, hatta bu kez o sesleri duyuyordum. Duyabildiğim tek ses birkaç metre uzağımda gergin bir konuşma yapmakta olan Yavuz Kores ve Dora'nın sesiydi. Kalbimin sesini duymayı bırak, elim göğsümün üzerine yerleşmesine rağmen kalbimi hissedemiyordu.
Zaman durmamıştı.
Kalbim de durmamıştı ancak onu hissedemiyordum.
Zaman Pars için de durmamıştı, değil mi?
Boğazıma kadar yükselen nefesim, nefes borumda sıkışıp kaldığında yanaklarımdan çeneme doğru akan gözyaşlarım sıcaklığını hissettiriyordu. Ağlamak istemiyordum. Gözyaşlarım sessizce akarken hissetmek istediğim onlar değildi, sadece kalbimdi.
Hayır, sadece... Pars'tı.
Ama kalbimi hissedemiyordum.
Pars'ı da öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI HATIRALAR PORTRESİ
Ficción General❝Sorarsan eğer, kalbimin en ulaşılmaz noktasında duruyorsun. Çevrili dört bir yanın kanla; seni değil, anıları kirletiyor. Ve ben, hatıralara sıçramış kanla çiziyorum portreni.❞ • Maskeli bir baloda yabancı bir adamla dans eden Arina Gece Kanık, gec...