נקודת מבט לאונרדו-
בגיל 16, ההורים שלי נרצחו בפיגוע.
הייתי לבד בעולם המזדיין הזה, בניתי את החיים שלי בידיים מדממות.פרשתי מהלימודים, ויתרתי על האופציה שאהיה אדם משכיל,
ויצאתי לחפש את עצמי.
לא ידעתי מה אני רוצה להשיג, רציתי להיות משהו.היה בי כלכך הרבה כעס אגור, כלכך הרבה כאב שלא ידעתי לאיפה לתעל.
לילה אחד הלכתי ברחוב, שלוש יריות נשמעו.
לא ידעתי מה לעזאזל משך אותי לשם, אבל החלטתי שאני הולך להסתכל.אדם מבוגר בחליפה, מדמם על הרצפה, באמצע סמטה חשוכה.
מייד רצתי עליו, מנסה לעזור לו.
לא ידעתי שהמעשה הזה ישנה לי את החיים.אלברטו רוסו, בעל רשת המלונות היוקרתית ועסקים לא חוקיים.
באותו יום, הצלתי את חיו, ומאז הוא דאג לי כמו בן.היום, כעבור 9 שנים, אני לא אותו ילד צנום ומסכן.
אני לאונרדו גולד, בעל רשת מועדונים, מלונות וחברות מצליחות ברחבי העולם.נכנסתי למשרד, השעה כמעט שלוש בלילה, הלחץ בגופי הוא יותר מידי.
התנהגתי כמו דביל, למה לעזאזל חנקתי אותה?בעיית עצבים מזדיינת, פגעתי בה.
פגעתי בדבר היפה הזה.עיניה החומות שהמיסו את הלב שלי נראו כלכך מפוחדות כשהצמדתי אותה לקיר,
היא נראתה חסרת אונים.נאנחתי בעצבים , התיישבתי בכיסא המשרדי שלי והפעלתי את המחשב.
פתחתי את מצלמת החדר שלה, היא התכרבלה לתוך עצמה עם הפוך הענק שכמעט ובלע אותה.
כשנתקלתי בפוסט שלה באינסטגרם, הלב שלי נעצר.
לילי לא חיפשה צומת לב, כסף או הצלחה.
היא לא ניסתה שהבטן שלה תהיה צמודה לגב, היא לא ניסתה להיות ״המושלמת״ ביותר באידאל היופי.היא פשוט הייתה אמיתית.
הסרטון הראשון שלה היה כשהיא בפיג׳מה, שער מבולגן ועיגולים שחורים מתחת לעיניים.
ואנשים אהבו את זה.כי זה מה שחסר במדיה החברתית שלנו, לא צריך עוד דוגמנית או משפיענית.
ולילי הראתה להם את זה.לא חסר לי תשומת לב מנשים, אני יכול להשיג כל מי שבאלי.
אבל אני לא רוצה אף אחת חוץ ממנה בחיי.הדרך תהיה קשה, אני יודע.
היא ביישנית ומפוחדת ובטח כבר שונאת אותי, אבל היא תלמד לאהוב אותי.
YOU ARE READING
כאוס פראי-Wild chaos
Romantizmהוא נהיה אובססיבי. אסור שאחרים יגעו בה, היא רק שלו. והוא צריך אותה קרובה. כאוס פראי הוא ספר שמכיל תכנים מיניים, כפייה, חטיפה, ועוד הרבה דברים שיכולים לא להתאים לכולם. אנא מכם, תפעילו שיכול דעת. ממש מקווה שתאהבו!! ספר ראשון שלי💞 Xoxo