נקודת מבט לאונרדו-
אחרי שההורים שלי מתו ,הייתי בטוח שאני במקום הכי נמוך בחיי.
לא היה לי אף אחד במשך חודשים.הייתי יושב ברחובות בלילה, מקשיב לשקט.
כעסתי על כולם, על החוסר שיווין בעולם המזדיין הזה.על הדרך שבה איכשהו אנשים טובים תמיד נלקחים בצורה קשה.
ההורים שלי היו האנשים הכי טובים שהכרתי.
אבא שלי היה בנאי, הוא עבד והזיע קשה בשביל כל גרוש.אמא שלי הייתה ציירת, לא מפורסמת במיוחד- אבל הכסף מעולם לא היה המטרה.
הייתי בטוח שכבר חוויתי את הצער הקשה מכולם-מוות של הורים.
חשבתי שאני יכול לשרוד הכל.
אבל היא, הוכיחה לי אחרת.הילדה הזו שרק ראיתי באינטרנט, ותפסה את הלב שלי.
אני אובססיבי אליה, למרות שהיא שונאת אותי.
והוא הרחיק אותה ממני, לקח את המלאך שהיא והכניס אותה לצד הדפוק שבי, בחיים שלי.רציתי להרוס אותו, לשרוף את כריסטיאן המזדיין.
הוא נגע לי באישה, באישה שלי.יום אחרי יום לא קמתי מהשולחן, תכננתי את התוכנית המושלמת שתוציא את לילי שלי משם בבטחה.
איכזבתי אותה, השארתי אותה שם אחרי שאיים בצורה ברורה שיאנוס אותה.
אלוהים יודע כמה שרציתי באותו רגע לרצוח את מאסימו ולהביא אותו בקופסה כמו שכריס ביקש, אבל רציתי להוכיח לו מה קורה שנוגעים באישה שלי.
לילי לא ידעה ששעה לאחר שהסרטון נשלח אליי, קלואי אחותו הייתה אצלי ,קשורה במרתף.
ותמונה שלה נשלחה אליו, אבל בצורה לא מפתיעה בכלל, זה לא עניין אותו.בעיניו היא סתם ׳אישה׳.
אבל היא הובטחה להינשא למישהו מהכנופייה שלו, ככה שהיה הסכם לכך שהוא לא נוגע בלילי, ואני לא נוגע בקלואי.
לא שאי פעם חשבתי לעשות את זה, אני לעומתו לא מתעסק עם נשים.
לאחר שוידאתי שהוא לא יגע בה, אני ולוקה התחלנו לעבוד על תוכנית חילוץ.
עלינו על המיקום שלהם, היינו בדרך.
אבל לילי חכמה מידי, היא הבינה שהם עומדים להעביר אותה מיקום.
כשהגענו לשם, היא נעלמה.זה לא גרם לי לרחם על כריסטיאן, זה לא עצר אותי מלהתעלל בו שעות עד שלא נשארה טיפת דם בגופו.
החזרתי לו על כל דמעה של לילי, על כל צרחה שבקעה מפיה.
היא התחננה שהוא יפסיק, הסבירה לו שהיא לא קשורה.
אבל, הוא לא הקשיב.
YOU ARE READING
כאוס פראי-Wild chaos
Romansaהוא נהיה אובססיבי. אסור שאחרים יגעו בה, היא רק שלו. והוא צריך אותה קרובה. כאוס פראי הוא ספר שמכיל תכנים מיניים, כפייה, חטיפה, ועוד הרבה דברים שיכולים לא להתאים לכולם. אנא מכם, תפעילו שיכול דעת. ממש מקווה שתאהבו!! ספר ראשון שלי💞 Xoxo