4 ימים, 4 ימים מפגרים שבזבזתי בישיבה במרפסת החדר, אכילה מופרזת של שוקולד, וצפייה בכל סרטי הארי פוטר שוב ושוב.
והוא? פשוט קם בבוקר, הולך לפגישות, חוזר בתשע וישר עולה לישון.
למה לעזאזל הוא הביא אותי לכאן?עוד יומיים אנחנו במטוס חזרה לאיטליה, ואין לי דרך להסביר כמה אני מחכה לזה.
״בוקר טוב.״ אני..הוזה?
לאונרדו עמד מולי, מכנסי טרנינג קצרים וחולצת טישרט שחורה.
הוא..נראה טוב.״לאן הפעם?״ שאלתי בייאוש, בזמן שאני דוחפת לפי ענבים.
״הבטחתי שנטייל, אני אדם שמקיים הבטחות.״ אמר בפשטות.
לא רציתי להתרגש, אבל לא יכולתי לשלוט בעצמי.זינקתי מהספה בחיוך, וכעבור עשר דקות כבר הייתי מוכנה ליציאה.
״אז, לאן הולכים?״ שאלתי סקרנות שהתקדמנו ליציאה מהמלון, לא יכולתי להתעלם מהעובדה ששומרי הראש לא הצטרפו אלינו.״רציתי שתחווי את תאילנד בצורה הטובה ביותר, אז אנחנו נסע בטוקטוק.״ טוקטוק זה רכב פתוח מאחור, ככה שאפשר במהלך הנסיעה להסתכל מהנוף.
״היי.״ חייכתי אל שלושת האנשים שכבר ישבו בפנים, והנהנו אלינו בשלום.
״אנחנו נרד בשוק, משם נראה לאן נמשיך.״ לחש לי לאונרדו.בחנתי אותו, ואני מודה, למרות שאני שונאת אותו.
הגבר לא מעולם הזה.הורידים בידיו בולטים בצורה מושכת.
הדרך שבה הוא מדבר, הולך ומתנהג פשוט גברית בצורה שאני לא מצליחה להסביר.״את בוהה.״ אמר בשעשוע, מייד גרם לי להסמיק מרוב מבוכה.
ניתקתי את מבטי וסרקתי את הסביבה.
״הגענו.״״ואו! תראה את הדג הזה.״ זינקתי מהרכב אחרי לאונרדו, מייד רצה אל החנות שבכניסתה יש דג ענק שמתפרס על דוכן שלם.
לא מאמינה שאנשים אוכלים דברים כאלו, אבל בעיניי זה מגניב.״אבא שלי אהב לדוג״ פלטתי בלי שליטה, כי הייתי כזו, הייתי חייבת למלא את השתיקות המביכות עם אמירות מוזרות.
התקדמתי, מסתכלת מסביב ונהנית מכל רגע.
משהו במקום הזה רגוע ונעים, האנשים פה לא מתעסקים בטכנולוגיה או בכסף, הם פשוטים וזה מה שהופך את המקום הזה למיוחד.״גם אבא שלי.״ ענה בשקט, אבל גרם לי לחייך בסתר בזמן שאני בוחנת בגד.
לוקה אמר לי לא לדבר איתו על המשפחה שלי לא משנה מה, ו..הוא נפתח אליי מרצונו החופשי.הוא דיבר על נושא שחשוב לו איתי, זה אומר משהו?
׳מה לעזאזל זה אומר לילי? הוא החוטף שלך!׳ הקול ההגיוני בראשי צרח, אבל התעלמתי.״זה חשוף מידי.״ נהם והרס את הרגע.
בחנתי את הגופיה שנחה על הקולב, הדבר היחיד שהראה בה עור מיותר היה..כלום.היא הייתה בסדר גמור.
״על מה אתה מדבר? אני אוהבת אותה.״ התקדמתי אל המראה, בוחנת את הגופיה על גופי.
״אמרתי,״ התקדם אליי לאונרדו עד שעמדנו במרחק נשימה זה מזה.
YOU ARE READING
כאוס פראי-Wild chaos
Romanceהוא נהיה אובססיבי. אסור שאחרים יגעו בה, היא רק שלו. והוא צריך אותה קרובה. כאוס פראי הוא ספר שמכיל תכנים מיניים, כפייה, חטיפה, ועוד הרבה דברים שיכולים לא להתאים לכולם. אנא מכם, תפעילו שיכול דעת. ממש מקווה שתאהבו!! ספר ראשון שלי💞 Xoxo