,,...Tys...zabil svého otce...?'' Zeptala se vyděšeně Izumi. Já jen odvrátil zrak...Nedokázal jsem jí odpovědět... ,,Todoroki...!'' Zvýšila mírně Izumi hlas. Já se na ni jen překvapeně podíval...Jak zná mé příjmení? Opět jsem ale na ni jen němě koukal...Izumi se zatřpytily oči jak se v nich objevili slzy...,,Přesně jak jsem se obávala...Jdi mi z očí...Vrahu...'' po oslovení 'vrahu' mě zabolelo na hrudi. ,,Vypadni! Jdi mi z očí! Nechci mít s tebou nic společného!'' Zvýšila ještě o trochu víc hlas...Slzy jí tekly z očí jako vodopády...Já se jen podíval dolů a zmizel...
Po tomto incidentu jsem viděl jak Izumi chce rozpárat mou panenku nůžkami...Už skoro ty nůžky zabodla do hrudi panenky ale včas se zarazila. Byla ale jen pár milimetrů od její hrudi.
Nechtěl jsem to udělat ale jen pro jistotu jsem jí dal varování v podobě záchvatu, který byl hodně podobný lidskému infarktu ale nezabil ji samozřejmě...
...To se odehrálo týden zpátky...Od té doby jsem s ním nepromluvila... pomyslela jsem si během toho co jsem si držela u nosu zakrvácený kapesník. Seděla jsem u sebe na posteli v předklonu a snažila se nerozbrečet od bolesti mého těla... Katsuki mi dneska dal pěkně na budku...Ne kvůli tréninku v aréně ale protože ho můj rozhovor s Kirishimou rozzuřil. Zlomil mi nos, udělal mi na levém oku monokl a na břiše obrovskou modřinu, po tom si můj žaludek nebyl jistý jestli nemá náhodou poslat jídlo opět nahoru, a pohmoždil mi levé zápěstí. Shodil mě ze schodů.
(Flashback)
Dávala jsem si zrovna věci do skříňky když v tom na mě někdo zařval: ,,Izumi!'' Otočila jsem se tím směrem a zjistila jsem, že si ke mně razí cestu Katsuki. ,,Kacchan...'' prohodila jsem jeho směrem chladně. Došel ke mně a dal mi tu nejsilnější facku kterou jsem kdy v životě dostala. Já se chytla za mou nyní červenou tvář a podívala jsem se na něj z čistého překvapení. Všichni na okolo se na nás dívali. ,,Mám si svůj strach strčit do prdele?!'' Zařval Bakuga do mého obličeje a silně mě zasáhl do břicha. Já se skácela k zemi. Snažila jsem se nebrečet i když se mi slzy už stihly nahrnout do očí. ,,Eiji je kripl s roztopeným mozkem?!'' Zařval znovu Bakuga a čapl mě za límec mé školní uniformy. Přitáhl si mě blíž ke svému obličeji. ,,Nenávidím když se někdo chová jako arogantní píča...'' zavrčel a než jsem se stihla rozkoukat, přistála mi v obličeji jeho pěst a zlomila mi nos. Krev se vyvalila...Tekla mi po rtech...Po bradě na mou košili...Já jsem začala vzlykat...Bakuga mě hodil na zem ,,Přestaň bulet jak zkurvená kunda a seber se! Co si jako o sobě myslíš...'' zasyčel Bakugo. Todoroki...Pomoc...prosím.... Žadonila jsem svého démona o pomoc ale ničeho takového se mi nedostavilo... ,,J-Já...J-Já...'' koktala jsem ale nemohla jsem ze sebe nic dostat... ,,Ty co? Omlouváš se?! Omluva tě kurva nezachrání!'' Zařval a kopl mě do břicha. Já vykřikla bolestí. ,,Zavolejte někdo učitele!'' Vykřikl někdo z obecenstva ale hned ho někdo umlčel tím, že mu šlápl na nohu. Já se roztřásla a začala se plazit od Katsukiho... On mě ale Dohnal a šlápl mi na kotník...Já se opět rozeřvala bolestí. Chňapl mě za moje dlouhé vlasy a tím mě donutil se na něj podívat. Opět mě udeřil do nosu. ,,Bolí to...že?'' Zasmál se. Poté mě zase odhodil, že mi div nezlomil vaz. Já opět použila své ruce a začala se opět plazit pryč. Nebylo to moc viditelné ale něco se v Katsukiho očích změnilo...Najednou vypadal vyděšeně a zmateně. ,,Izumi...Izumi! Pozor!'' Varoval mě ale bylo už moc pozdě a já se zřítila ze schodů...Dokutálela jsem se dolů...Všechno co jsem naposledy viděla byl vyděšený Katsuki a siluety učitelů...
Na to jsem se probudila na ošetřovně se stále krvácejícím nosem, naštěstí už nebyl zlomený, a pohmožděnou rukou. Děvče pro Zdraví mi dala týdenní propustku ze školy a taky mi přikázala se šetřit až se vrátím do školy...
(End of flashback)
Stála jsem u sebe v koupelně a oplechovala si obličej od krve a mou pohmožděnou ruku. Konečně mi přestala téct krev... Podívala jsem se do zrcadla...Ne úplně na svůj odraz...Spíš jen jestli nezahlédnu Todorokiho...Neukázal se...Ani ve snu se mi nezjevil...Doufám že zpytuje svědomí...I když pochybuji že nějaké má... Vyšla jsem z koupelny a šla do své ledničky, že si dám yuzu ice tea, ale nebyl tam...Ani zmrzlinové mochi...které asi už tři týdny dlužím Ochaco...Dokonce ani zpropadená rýže na ohřátí tam nebyla! Nedalo se nic dělat...Musím nakoupit...Vzala jsem si svou peněženku, látkovou tašku, přes oko jsem si dala pásku, bohužel ne tu pirátskou, a šla jsem vstříc večerce.
Koupila jsem si dvě lahve yuzu ledového čaje, tři krabičky zmrzlinového mochi a krabičku předvařené rýže. Celé mě to stálo 689 jenů...A já byla spokojená.
Vyšla jsem z obchodu a spokojeně si kráčela zpět na internát.
Bohužel si mě ale všiml muž s cigaretou v puse, který na mě číhal z uličky hned vedle obchodu...Nemohlo mu být víc než něco málo přes 30...
Vyšel ze svého stínu, chvíli mě následoval, ale pak mě oslovil: ,,Ahojky krásko...Nechceš si se mnou trochu zabafat?'' Já ho ignorovala a pokračovala jsem ve své cestě...Ten chlápek mě chňapl za zápěstí a donutil mě zastavit. ,,No tak...Proč jsou všechny holky takové...'' zabrblal a trochu mě přitáhl blíž... ,,Asi protože jste na nás moc staří...'' zasyčela jsem a snažila jsem se mu vykroutit ale měl moc pevný stisk... Ten chlap se zachechtal... ,,No tak...Nejsem zas tak starý...Teprve dva týdny zpátky Mi bylo 30...'' ''Pro mě jste ale starý...,, řekla jsem tiše a snažila jsem se mu vykroutit ještě víc. Ale jeho stisk ještě zesílil... Přitáhl si mě k sobě ještě blíž. ,,Pojď si užít...Nestyď se...Nikdo není svatoušek...'' zašeptal mi do ucha a u pusy mi podržel jeho cigaretu... Já se na ni znechuceně podívala a plivla mu do obličeje... ,,Agh! Ty krávo!'' Zařval ten chlap a silně mi přitiskl tu cigaretu na mou levou dlaň. Já se rozeřvala bolestí a taky začala brečet.
Najednou se mu zapálil rukáv košile a on se vyděsil. Shodil mě na zem, naštěstí se mi asi nic nastalo, jen jsem si pěkně natloukla hlavu, ale nákup byl rozmačkaný...
Ozval se výbuch a ten muž byl najednou celý v plamenech...
Hořící muž a rudé oči které na mě koukali ze stínu uličky bylo to poslední co jsem viděla něž jsem upadla do tmy...
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Dva dny zpoždění...Omlouvám se...Trochu jsem to nevychytala...Jediné co mě donutilo tuto kapitolu dokončit byly umělecké Twitch streamy....
No nic...Příští dva týdny kapitola bohužel nevyjde...Jsem na táboře a pak jedu na dovolenou do Itálie...
No nic
Krásné prázdniny!!!
Buh bye!!!
Vaše Kendell <3
ČTEŠ
One side cold, But The other one is warm (TodoDeku)
FantasyFem!Deku AU Todoroki je démon, který posedl panenku vyrobenou samotným Luciferem, má za úkol odměnit ty, kteří se o něj dobře postarají a potrestat ty, kteří budou na něj zlý, dělá to tak už stovky, možná tisíce, let. Jednoho dne ho u popelnic najde...