20. Uninvated visitor

7 2 0
                                    

,,Jakou máš záruku že to bude fungovat?''

,,Nemám...Při nejhorším tě bude nenávidět ještě víc...To pak mám plán B''

,,A to je jaký?''

,,Vymažeme jí vzpomínky, stejně tak i těm ostatním a začnete od znova''

,,...''

,,Neboj...Nemělo by to bolet...''

,,To doufám...''

,,Ah...Už se vrací...Hodně štěstí''

,,Dobře...Děkuji...''

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seděl jsem na kovové židli, která byla tak rozvrzaná že i kdyby by na ní přistála moucha, tak by se ozvalo to nejodpornější vrzání jaké jsem kdy slyšel... Ale jiná židle nebyla k dispozici a já jsem musel hlídat Izumi aby se jí nic nestalo...

Nakázala mi to její matka se kterou jsem měl tu čest mluvit po telefonu když jí volali že Izumi je v nemocnici s řeznou ránou na hrudi a krku...Přísahal bych že jí ranila mrtvice...

Překvapilo mě ale že mě z ničeho neobvinila, i když mě paní na recepci uvedla jako 'svědka'...

Asi protože si mysleli že se Izumi pokusila o sebevraždu...

Díval jsem si na její tělo bez vědomí...Vypadala jako spící princezna... Až na to že u toho pípal monitor a smrděla dezinfekce...A bylo slyšet jak funí do plynové masky kterou jí dali...

Změnil jsem polohu sezení a židle opět nechutně zavrzala...

Nemusel bych tady sedět kdyby mě Lucifer nedonutil Izumi ublížit...

Ani nevím čeho tím on dosáhl! Asi toho že už mě nemá pod kontrolou...

Ale proč by nade mnou už nechtěl mít kontrolu? Vždyť jsem mu přinášel víc hraček na zabavení...

Natáhl jsem před sebe své ruce a chvíli jsem se na ně díval...Už to nebyli pařáty démona...Ale lidské ruce...

Kvůli tomuhle jsem musel Izumi ublížit? Kvůli tomu abych získal zpět lidskou podobu? 

Lucifere...Ty jeden kryple...Čeho si sakra dosáhl tím že jsem Izumi opět ublížil?

Nechal jsem své ruce opět klesnout a podíval jsem se směrem k Izumi.

Jak dlouho bude trvat něž se vrátí? Jak poznám že jsi ublížila? Pokud si vůbec ublížila...

Pípání monitoru nabralo na intenzitě...Je to dobré znamení? Mám zavolat někoho?

Izumi se začala probouzet...Na chvíli jsem ztuhl...

,,M...Ma...Mami...'' zaštkala tiše, skoro neslyšitelně...

Přisunul jsem se k ní i se židlí a jemně jí levou rukou pohladil po čele, skoro jsem se vyděsil když jsem v hlavě uslyšel její myšlenky.

Kde je máma?

Nevím...Nevím kde je Inko...Prosím ať brzy dorazí...

,,Ma...Mami...'' zaštkala opět Izumi...Co mám dělat?...Mám sice na Inko její telefonní číslo ale já nemám mobil...Ani nevím jestli tady někde je telefonní budka...Ani nechci volat doktory...Oni přijdou...

One side cold, But The other one is warm (TodoDeku)Kde žijí příběhy. Začni objevovat