REKLAM YAPMAYIN
.
.
.
.
.Odama uzanmış, tavana bakarken kafamda binbir düşünce dolanıyordu.Tüm bu olup bitenler gerçek olabilir miydi? Geçen gece annem ve babam bana gerçek kimliğimi açıkladığında, hayatım tamamen değişmişti..odamda uzanmış telefon oynarken annem ciddi bir ifadeyle içeri daldı
"Alya, salona gel sana anlatmamız gereken önemli bir şey var" dedi ciddi bir ifadeylenormalde hayatta kalkmazdım üşendiğim için ama annemim ifadesi o kadar ciddiydi ki gerçekten bir şey olduğundan şüphelenip salona gittim.
"Gel otur" dedi annem. yüzlerindeki ciddiyeti görünce endişelenmiştim.o an aklımdan yediğim her bok gelmişti;alkol içtiğimi mi öğrenmişlerdi? ya ex'imle olan mesajlaşmaları gördülerse!
hızlıca kafamı sallayıp kendime geldim, sakin olmalıydım.Otururken "Neler oluyor" diye sordum hafif tırsarak Babam ve annem birbirlerine kısa bir bakış attılar. Annem, "Sakin ol Alya, seni korkutmak istemiyoruz ama bilmen gereken bazı şeyler var," diyerek elini omzuma koydu.
Babam söze girdi, "Alya, biz senin gerçek anne ve baban değiliz."
Ne?
Bir an için dünya durdu. Kalbim hızla atmaya başladı ve boğazımda bir düğüm oluştu. "Ne... ne demek bu? Evlatlık mıyım?" diye sordum, sesim titriyordu.
Annem derin bir nefes aldı. "Evet ve hayır," dedi. "Seni biz büyüttük, seni seviyoruz, bunu bilmeni istiyoruz. Ama... biyolojik olarak sen başka bir yerden geliyorsun, sen aslında vampir bir aileden geliyorsun."
Şok dalgası vücudumu sarsarken, gözlerimi kırpmadan annem ve babama baktım. Ne söyleyeceğimi bilemiyordum. Vampir bir aileden gelmek mi? Bu şaka gibi geliyordu.
"Şaka yapıyorsunuz, değil mi?" dedim, umutla. Ancak yüzlerindeki ifadelerden bunun bir şaka olmadığını anladım.
Babam derin bir nefes aldı ve devam etti, "Bu, senin için kolay olmayacak biliyoruz, ama gerçeği bilmen gerekiyor. Vampirlik senin kanında var Alya, artık 18 yaşına geldin bu yüzden sana bunu söylemek sorundayız." dedi.
O an, tüm hayatımın aslında bir yalan üzerine kurulu olduğunu hissettim. Ailem olarak bildiğim insanların gerçek kimliklerini benden sakladıkları gerçeğiyle yüzleşmek zorundaydım.
"O zaman şimdi ne olacak?" diye sordum, sesimdeki korkuyu gizleyemeyerek.
babam "18 yaşında vampirlerin özellikleri çıkmaya başlar bu özellikleri öğretmek için seni vampir okuluna götürmek zorundayız" dedi.
şok oldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu (+18)
ChickLitgeçmişinde normal bir yaşam süren Aley 18 yaşına geldiktan sonra bir melez vampir olduğunu öğrenir ve vampir okuluna gitmek zorunda kalır.