Polecam włączyć piosenkę na górze; The Fault In Our Stars I Birdy -- Not About Angles
---
Drogi Pamiętniku,
Powiem ci coś...
Wszystko jest już zaplanowanie.
Sznur już czeka.
Moje ciało okala tylko stara koszulka Pana, która śmierdzi potem i zdęchlizną.
Ołówek w mojej ręce niespokojnie drży od adrenaliny, który buzuje w moich żyłach.
Powoli wstaje z ziemi i z notesem w ręku kieruje się w stronę sznura, który mnie kusi.
Staje na brudnym materacu i na palcach wkładam przez głowę pęk, który już wcześniej przygotowałam.
Uśmiech jest na mojej twarz.
Nie boje się tego.
Wszyscy mówią, że ludzie, którzy popełniają samobójstwo to tchórze, którzy uciekają od swoich problemów.
Ja sądzę coś innego.
Wszyscy, którzy popełniają samobójstwo mają jakiś problem przez, który to zrobiły.
Mają chwile załamania i wiedzą, że to ten czas żeby opuścić ten świat.
Ludzie mając odwagę skoczyć z dachu czy podciąć sobie żyły są osobami od których można się uczyć.
Ja mam taki czas.
Czas, który w końcu mogę opuścić piwnice i spotkać się z Bogiem.
Powoli opuszczam moje nogi a sznur na szyi zaciska się coraz mocniej.
Oczy zamykając się pod błogim spokojem a stary ołówek opada na podłogę robiąc hałas.
Usta wyginają się w uśmiechu a ciało ogarnia błogi stan.
Nie czuję już podłogi.
Moje stopy wiszą nad ziemią a z ust wydobywa się krztuszenie spowodowane brakiem powietrza.
Z nosa zaczyna lecieć czerwona ciecz.
Krew.
Leci po moim ciele i skapuje na brukową podłogę.
Nie czuję nic.
Powoli umieram.
Przechodzę na drugi świat.
Nagle drzwi się otwierają a w nich staje Pan a koło niego Harry.
Biegną do mnie i próbują odwiązać pęk na mojej szyi.
Za późno.
Umarłam.
Jedyne co mogę teraz powiedzieć to to, że cie kocham.
Kocham cię Harry i Harry.
Kocham was.
Przepraszam za wszystko.
Przepraszam, że jestem nienormalna.
Heloł wszystkim! Zastanawiam się czy to będzie już ostatni rozdział tego ff. Być może jutro pojawi się epilog albo jeszcze jeden rozdział. Sama nie wiem. Zobaczymy jak to wyjdzie! Wiec proszę was o skomentowanie tego rozdziału i zostawnie vote. Kocham was!
CZYTASZ
Powiem ci coś • Styles
Fiksi PenggemarDrogi pamiętniku, Powiem ci coś... [short story] *** Copyright © 2015 princessliwia