"Hayır-hayır! Olmaz!"
"Neden ki?"
"Kesinlikle itiraz ediyorum! Asla bu video'yu onlara gönderemezsin! Hem, çirkin çıkmışım!"
Ellerimi yüzüme koydum ve kendimi Ayaz'ın her zamanki yerine -L koltuğa- attım.
"Ben çirkin bir şey göremiyorum?.." gerçekten dikkatlice video'ya baktı, söylediğim gibi bir şeyin olup olmadığına bakmak için. Telefona bakarak yavaş hareketlerle yanıma oturdu.
"Yok, gerçekten güzelsin-"
Yüzünü bana çevirdiği an burunlarımız birbirine değdi. Gözlerim istemsizce kocaman açıldı. Yavaşça bana yaklaşmaya başladı. Yaklaştı yaklaştı yaklaştı, bu sırada gözlerimi kapattım ve bekledim.
Neden öpmedi?
"İddia vardı, değil mi?.." dedi üzgün ama alaycı bir ses tonuyla. Kendisi zorlansa bile, yine de kaybetmemek için kesinlikle buna dayanacaktı. Ama benim gibi bir inatçı keçiyle o iş biraz zor, tatlım.
"Hahaha! Çok yaklaştın diye gözlerimi kapattım ben de zaten. Yoksa niye.. yani.. ben- ahah- değil mi?"
"Sevgi'm."
"Hm?"
"İyi misin?"
"...
...
"Sevgi! Tama- ah! Sevgi, dursana be! Ah!""Aptal! Pislik! Mal! Öl! Geber! Bak seni Boğaz körpüsünde sikerim, her iki kıta izler!"
"Öyle yum- ah! Yumruk vurulmaz ama!" Koltuktan aşağı attı kendisini "Ya yapmasana.. Hem ne dedim ki ben?" Dedi acıyan kolunu tutarak
"BANA KEKEME DEDİN ÇOÇUK! KEKEME!" Ellerimi yüzüme koydum, başımı aşağı eğdim. Tekrar kafamı kaldırdım ve ellerimi yüzümden çektim.
"Sence. Ben. Kekeme miyim?"
"Değilsin ya değilsin! Şaka yaptım!"
"Şaka yaparken iki defa düşün.." kollarımı koynumda birleştirdim.
"Video ne olacak? Gönderelim mi Nil ve Kaan'a?"
"Gönderme, hayır. Sosyal medyada paylaşacaklar. Tanımıyor muyum ben onları?.."
Ayaz'ın telefonu hızlıca arkasına attığını gördüm. Yanakları kızarmıştı.
"Hey? Ne oldu, Ayaz? İyi misin canım?"
"Khm khm- ben.."
"Ne oldu?"
"Şey.. Video'yu gönderdim-"
...
"Ahh!! Sevgi! Dur! Vurma artık! Erkeğe şiddete- ahğ! Erkeğe şiddete hay- hayır! Yapmasana! Ahğ! Haah-ahhah! Bu performansı başka- ah! Başka şeylerde de bekliyoru-""Sikeyim performansını Ayaz!"
"Beni de s-"
"Ayaz! Yedi sülaleni ben senin! Yedi sülaleni!"
"Onları niye yapıyorsun ya? Bana yapsan-" tekrar yumruk attım "Ah- Tamam! Öyle demedim- öyle demediihğim! Ahhahağğ çok acıyorr!" Dedi ağlamaklı bir ses tonuyla.
"Pf tam özür dilerim.".
"Hıhh.. Duyamadım? Sanırım duygu organlarımdan birini kaybetmişim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
60 Gün Evde Kilitli
Teen FictionBirbirinden nefret eden Sevgi ve Ayaz, arkadaşları yüzünden 60 gün aynı evde yaşamak zorundalar.