Neden?
Neden ben lan?
Niye bu aptala evet dedim amk?
Allah'ım sabır.
"Ayaz!"
"..."
"Ayaz dedim!"
"Hıı.." dedi uykulu ve çatallı sesiyle
"Hemen. o elini. oradan. çekiyorsun."
"Ne..? Elim nerdeymiş ki?" Gözleri hâlâ kapalıydı ama anlamaması imkansızdı. Benimle dalga geçiyor olmalı..!
"Göğsümden!"
"Ne!-.." gözlerini bir anda açmış, arkamda olan Ayaz'a sinirle baktım. O ise bana şaşkınca bakıyordu. Eli hâlâ oradaydı..?
"Ayazcığım.. elini çeker misin, rica etsem, zahmet olmazsa, lütfen, bi' zahmet!"
Elini hemen çekti ve yatakta dikleşti. Ardından ben de dikeldim ve yüzüne baktım.
"Sen hiç uslu durmaz mısın? Uyurken bile kaşınıyorsun ya! Bak sinirlendiğimde nasıl konuştuğumu biliyorsun, anlamıyorsun diye konuşmuyorum öyle. Seni düşünüyorum ben hâlâ." Dedim egolu bir tavırla.
Yüzüme baktı, baktı, baktı, baktı... Ve bir anda ellerimden tutup sırtımı yatakla birleştirdi.
"Ha n'apıcan şimdi? Amaç ne tam olara-" cümlemi bitirmeme izin vermeden öpücük kondurup geri çekildi. Fazla mı yüz verdim?
"İddiaya girmiştik. Kaybettim. Kaybettiğim için şimdi istediğim kadar öpebilirim."
"Sen-"
Ve, yine, tekrardan susturdu beni. Gözlerimi kapatmış karşı çıkmaya çalışmamıştım, yeni uyanmıştım, yorgundum. Ama.. bu halleri hoşuma gitmiyor değil. Bu adam iki ay kadar bir sürede bana gerçek sevgiyi öğretti.
Ve bana gerçek sevgiyi öğreten adam şu anda dudaklarımı kanatmaya çalışıyordu. Yavaş öpse bile sertti. Tuttuğu ve kafamın üzerinde birleştirdiği ellerimi okşuyorken bir yandan memnun kalmış bir kedi gibi mırıltı sesleri çıkarıyordu.
(A aaa digerleri gibi hirlamadiii 'hrrr' puaxjdnxjshxisjs)Geri çekildikten sonra bu muhteşem sıfat-ül eşgalinin iyi bir yumruk yiyeceği gerçeği çok üzücü ama, dudağımı kanatmanın bedeli.
...☆
"Çok mu acıyor?"
"Hmhm.. öp de geçsin." Yine L koltukta oturuyordu. Ama bu sefer dizlerini kendine çekmiş, dizlerine sarılıyordu. Bense yanında, vücudumu ona çevirerek oturuyordum.
"Tch, öpmem. Dudağımı kanattın benim. Kanı bulaşır falan, maazallah.." dedim imayla.
"Sen de benim gözümü morarttın sanki ya..!"
"...G-gözün değil bi kere.. yanağın."
"Sence şurası yanağım mı?" Dedi gözünün tam altını göstererek. "Hem ne fark eder Allah aşkına? O nasıl yumruktu ya? Koynumda kafes dövüşçüsü beslemişim de haberim yok."
Onun bu sabah yaptığı gibi yüzüne baktım, baktım, baktım, baktım.. Ve birdenbire ellerimi omzuna koyup dizlerimin üzerinde kalkarak gözüne, gözünün altına ve yanağına öpücük kondurdum. Geri çekildim ve, "Tamam, yeter. Hadi git."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
60 Gün Evde Kilitli
Ficção AdolescenteBirbirinden nefret eden Sevgi ve Ayaz, arkadaşları yüzünden 60 gün aynı evde yaşamak zorundalar.