TANITIM&KİTAP HAKKINDA

17.5K 1.3K 849
                                    

20.06.2024

Yeni bir maceradan merhaba. 🥹

Bu kurgu için çok heyecanlıyım, içim kıpır kıpır oluyor düşündükçe. Umarım sizler de severek okursunuz. 💖

Şimdi kitap hakkında birkaç bilgi vereceğim;

Bu tam bir yaz kurgusu olacak aşklarım. Yaz boyunca Wattpad'te yazacağım ve zannediyorum ki yaz sonuna kadar kitap bitmiş olur.

Kayıp Yansıma seri olmayacak, tek bir kitaptan oluşacak.

Yer yer mizah, dostluk, aşk, gizem... Ne ararsak olacak. 😁

Bu kitap diğer kitaplarımdan bağımsız, apayrı bir kurgu.

Kitap genellikle iki kardeşin üzerinden ilerleyecek.

Kitap işleyiş olarak biraz Ölüler Konuşamaz'a benziyor. Trajik bir olay sonrası yaşananları ve geçmişte olanları okuyacağız. Böylece olaylara daha çok hakim olabileceğiz. (Allah sonunu benzetmesin diyebilir miyiz djdjdkd)

Kitapta zıt karakterler mevcut. Hayatımda ilk kez "aşko" olarak tabir edebileceğimiz bir karakter yazacağım. Çok eğlenceli olacak bence 😁

İlk bölüm baya uzun. Olaylara pata küte girmek istedim ama sonraki bölümler daha kısa olsun ve sık paylaşayım istiyorum. Siz ne dersiniz?

Kitapla ilgili gelişmeler için bu hesapları takip edebilirsiniz:
Instagram: kayipyansimaofficial
                     dilara.keskin

Aynı zamanda WhatsApp kanalı açtım katılmak isteyenler olur diye.  Profile linkini bırakıyorum.

TANITIM

Akyazı'da sırlar, hiçbir zaman sır olarak kalmaz.

*

18 yaşındaki Mira Altınok ikiz kardeşinin aksine kural tanımaz, asi bir kızdır. Yaşadığı bir hayal kırıklığı sonucu doğup büyüdüğü Akyazı kasabasını terk etmek zorunda kalmıştır. Yaklaşık bir yıl sonra kasabaya geri döndüğünde karanlık zamanların geride kaldığına olan inancı tamdır.
Ve sonra günlerden bir gün, bir katilden bilmeceler almaya başlar.

*

Lina Altınok ailesinin pırlanta çocuğudur. Kusursuzca piyano çalabilir, derslerinde her zaman başarılıdır, herkese karşı kibardır, kendi gibi popüler bir erkek arkadaşı vardır. Hayatı tam anlamıyla mükemmeldir. Ailesinin ona koyduğu kurallara her zaman uymaktadır.
Biri hariç: kasabanın en zengin ailesinin serseri oğlu Egemen'den uzak durmak.

Biri hariç: kasabanın en zengin ailesinin serseri oğlu Egemen'den uzak durmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KAYIP YANSIMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin