⋆˙⟡♡

247 15 7
                                    


𝖲𝖾𝗉𝗍𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 2, 1993

𝖬𝗒 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝖢𝗅𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖦𝗂𝗋𝗅,

𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗅𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋, 𝗂𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝖨'𝗏𝖾 𝖽𝗂𝖾𝖽.

𝖨 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖨 𝖿𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀. 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗐𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗇, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗎𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗅𝗂𝗏𝖾. 𝖨 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝗆𝖾.

𝖨'𝗅𝗅 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗆𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎.

𝖸𝗈𝗎 𝗁𝖺𝖽 𝗌𝗅𝗂𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖼𝗈𝗆𝗉𝖺𝗋𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝖺𝗂𝗇, 𝗅𝗈𝗌𝗍, 𝗒𝖾𝗍 𝖿𝗂𝖾𝗋𝖼𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗍 𝗈𝗇𝖼𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗉𝗍𝗎𝗋𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗇. 𝖨 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝖻𝖾𝖺𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗋𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗋𝖺𝗉𝗂𝖽𝗅𝗒 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿.

𝖨 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗌𝗈 𝗏𝗂𝗏𝗂𝖽𝗅𝗒. 𝖳𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗀𝗅𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗇𝗌𝖾𝗍, 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗀𝗋𝖾𝗐 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝗒 𝗇𝗈𝗇𝗌𝖾𝗇𝗌𝖾.

𝖨 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍. 𝖳𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖽𝗂𝖾 𝖿𝗈𝗋. 𝖨 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝖽𝖾𝖽𝗂𝖼𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾𝗍𝗒 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈.

𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖨 𝗆𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎.

𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗂𝗍 𝗎𝗉 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗇, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝗀𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗁𝗈𝗉𝖾𝖿𝗎𝗅 𝖾𝗒𝖾𝗌. 𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗋𝖾𝗐 𝗆𝖾 𝗂𝗇, 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗌𝗍𝗈𝗉.

𝖳𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗄𝗂𝗇𝖽, 𝗒𝖾𝗍 𝖻𝗈𝗅𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗋𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗍 𝗈𝗇𝖼𝖾. 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗍𝗒 𝗃𝗈𝗄𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖿𝖺𝗅𝗅 𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗂𝗉𝗌. 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎, 𝖸/𝖭.

𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝖨 𝖿𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖧𝖺𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗇𝗈𝗆𝗒 𝖳𝗈𝗐𝖾𝗋. 𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗌𝗄𝗒 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎.

𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝗒 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗌 𝗈𝗋 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗍𝖾𝗅𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝖻𝗋𝖺𝗋𝗒 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗈 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗈𝗋𝖾. 

𝖨 𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗈𝗇 𝖿𝖺𝖼𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗎𝗌𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗅𝗌𝖾. 𝖡𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽, 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗍 𝖨 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎. 𝖠𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾, 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎. 𝖸𝗈𝗎 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗂𝗍, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗇, 𝖢𝗅𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖦𝗂𝗋𝗅.

𝖣𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗉𝗅𝖺𝗇 𝗈𝗇 𝗅𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋? 𝖳𝗂𝗅𝗅 𝗆𝗒 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁, 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎. 𝖥𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋.

𝖠𝗇𝖽 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒, 𝖨'𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗅𝗂𝖿𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋𝗐𝖺𝗋𝖽. 𝖨'𝗅𝗅 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎, 𝗆𝗒 𝖼𝗅𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗂𝗋𝗅.

𝖠𝗇𝖽 𝖨 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗌𝗄 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎'𝗅𝗅 𝗀𝗋𝖺𝗇𝗍 𝗆𝗒 𝗐𝗂𝗌𝗁.

𝖯𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝖺𝖿𝗋𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝗍 𝗀𝗈 𝗈𝖿 𝗆𝖾. 𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝖻𝖾 𝖺𝖿𝗋𝖺𝗂𝖽 𝗈𝖿 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖸𝗈𝗎 𝖽𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗂𝗍.

𝖨 𝗉𝗋𝗈𝗆𝗂𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎, 𝗂𝗍'𝗅𝗅 𝖺𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗈𝗄𝖺𝗒. 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎'𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝗆𝗒 𝖼𝗅𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗂𝗋𝗅.

𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎,

𝖢𝖾𝖽𝗋𝗂𝖼.

the girl who loves || h. potterWhere stories live. Discover now