De ontmoeting

626 21 11
                                    



Ik hoor iemand op de deur kloppen en loop naar beneden. Voor ik aan de deur ben hoor ik dat m'n ma de deur al heeft geopend. 'Hallo' zegt een stem. Hij klinkt me niet zo bekend, dus ga ik kijken wie aan de deur staat. "Hey luna, dit is je nieuwe buurjongen" zegt m'n ma. "Hallo,"zeg ik een beetje verlegen. "Ik ben Niall" zegt de jongen. " ik ben luna" zeg ik. "Ik laat jullie even kennismaken",zegt ma al knipogend. Knikkend kijk ik haar boos aan. "Leuke vrouw, je ma" zegt Niall. "Ze probeert me steeds met iedereen te koppelen. Daar schaam ik me echt voor"!"Maakt niet uit!" "Sorry dit is echt onbeleefd van me, kom binnen!" Niall lacht en veegt zijn schoenen schoon aan het "welkoms"tapijtje. "Wil je iets om te drinken?" "Nee bedankt, ik heb net zo'n 2 liter water gedronken!" "Ok, zullen we anders even naar boven gaan?" Niall knikt en hij volgt me naar boven. "Dit is mijn kamer". Niall gaat zitten op de zetel naast mijn bed. Net als ik naast hem ga zitten gaat de bel. "Welkom" hoor ik m'n ma zeggen. Ik ren naar beneden en zie dat er een oudere man en vrouw staan."En dit is mijn dochter, Luna." "Aangenaam Luna ik ben de mama van Niall, Maura. Ik heb gehoord dat jullie elkaar al hebben ontmoed." "Inderdaad", zeg ik en ik geef ze allebei een hand. Ik zie dat Niall boven gebleven is en loop terug naar boven. Ik ga naar m'n kamer maar zie dat Niall weg is. ' Zocht je soms iemand?' Niall komt uit de badkamer en ik schrik me rot! 'Nooit leren kloppen?' , vraag ik iets te onbeleefd. 'Sorry, ik moest erg nodig naar de wc dus zocht ik waar het was.' 'Geen probleem', zeg ik geruststellend en ik ga terug in de zetel zitten. Niall komt naast me zitten. 'Weet je dat je mooi bent', zegt Niall. Ik word rood en draai m'n gezicht naar de muur. 'Dankje', zeg ik. De muur is opeens enorm interessant. "Waarom zo beschaamd?", vraagt Niall. Ik haal m'n schouders op en zucht. 'Je bent de eerste jongen die dat tegen mij zegt'. Niall kijkt me met grote ogen aan, terwijl hij steeds dichter naar mij toe schuift. Opeens zijn onze lippen maar een paar millimeter van elkaar verwijdert. 'KOMEN ETEN' , roept m'n ma. Damn denk ik en ik zie dat Niall al aan de trap staat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dit is het begin dus houd ik het nog kort. Eenmaal verder in het verhaal worden de hoofdstukken langer en langer.

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu