This one!

191 13 0
                                    

Luna pov.

Ik open mijn ogen en voel naast me in bed. Maar het voelt leeg ik kijk en zie dat Niall er niet meer ligt. Maar dan ruik ik de overheerlijke geur van pannekoeken. Ik lach, stap uit bed en ren naar beneden. Ik zie dat Niall pannekoeken aan het bakken is met zijn oortjes in. Ik sluip naar hem. Als ik voor hem sta sla ik mijn armen om hem heen. Hij schrikt en draait zich om. 'Goeie morgen prinsses',zegt Niall en hij geeft me een kus. Hij wil achteruit gaan maar ik houd hem tegen door mijn lippen nog harder op die van hem te drukken. Hij snapt mijn hint en blijft staan. Na een tijdje ruik ik iets verbrandt. Ik schrik en trek terug. 'Ni, je pannekoeken!' Niall kijkt naar het fornuis, waar de zwarte pannekoek ligt. 'Oeps',zegt hij. En ik barst in lachen uit. Hij kijkt me nep-verdrietig aan. 'Nu geeft mijn prinses geen pannekoeken.',zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. 'En die dan',vraag ik wijzend naar de grote stapel pannekoeken die al op tafel staan. 'Die zijn voor mij',zegt hij serieus. 'Dat zijn zeker meer dan 13 pannekoeken!',zeg ik verbaasd. 'Ja en dan.',zegt hij nog steeds serieus. 'Uuhm ok dan? Ik eet wel een appel ofzo.' 'Nee, ik deel wel. Hoeveel eet jij er?' 'Uuhm 1 of 2', antwoord ik.
'Zoveel kan ik er wel missen',zegt hij en hij leidt me naar de tafel. Hij schuift mijn stoel achteruit en wacht tot ik er op ga zitten. Dat doe ik en hij schuift de stoel weer vooruit. Daarna gaat hij zitten en legt 2 pannekoeken op mijn bord. De rest legt hij op die van hem.'smakelijk prinses.',zegt hij, en hij begint gulzig te eten.

Na een tijdje zijn we klaar met eten. En ja hoor. Niall heeft alle 11 de pannekoeken opgegeten. 'Ni, je bent echt een varken!',zeg ik lachend als hij zijn bord aflikt. 'Maar niet zomaar een varken. Je bent MIJN varken.' Hij knikt en stapt naar me toe. Hij wil me een kus geven maar ik stap achteruit. Niall kijkt me vragend aan. 'Je denkt toch niet dat je met je mond vol choco aan mijn gezicht mag komen?!' Hij haalt zijn schouders op en geeft me een kus. 'Ieuw nee! Niahaaaahaaall',zeur ik. Ik loop naar de badkamer en maak mijn gezicht proper. Ik kijk op mijn gsm en zie fat het al 14u30 is. SHIT! Ik moest om 15u bij mevrouw Pieters zijn voor dat appartement. Ik kleed me snel aan, doe m'n haar en make-up. Poets m'n tanden en ren naar beneden. 'Ni, ik moet naar dat appartement gaan kijken wil je mee?' Niall springt recht uit zijn zetel. 'Tuurlijk prinses!' Hij doet zijn jas aan. Ik geef hem het adres en we vertrekken. Op naar het 1ste appartement.

Na 6 appartementen heb ik hem! 'Dit is hem', zeg ik tegen Nele. Het is een penthouse. Hij is ENORM! En kost zeer weinig. Het is maar 2 minuten wandelen van Niall's huis. We gaan naar Nele's kantoor en regelen alles. (Zie appartement in de media↑)

Het is 19u als we terug thuis zijn. We gaan net in de zetel zitten als ik mijn gsm hoor gaan. Ik zie dat het Harry is en neem op. (Luna = L Harry = H)

L: Harry?
H: heej Lu, ik bel om te vragen of jij en Niall vanavond mee willen naar een club.
L : secondje ik vraag het even.

'Hé Ni, Harry vraagt of we vanavond mee willen naar een club.' 'O jaa! Daar heb ik heeeeel veel zin in!!!!', roept Niall enthousiast. Ik lach even en neem de gsm terug.

L : Het is goed voor vanavond.
H: Ok, super! Ik kom je binnen een uur halen. Zorg dat je klaar bent!!
L: Ok, byeeee

Ik verbreek de verbinding en stop mijn gsm weg. Ik ga me maar klaarmaken voor vanavond...

Hyee carrotzzz,
Bijnabijnabijnaaaaaa!!!!
Nog heeeeel even geduld en het begint spannend te worden!!!
Mss komt vandaag nog een stukkieee!!!

Thnx for everything!!!

Love you all!!!!!

Kisses and Horanhugs

Luna❤❤❤

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu