Please?!

161 11 1
                                    

Niall pov.

'Jade? Wat,doe je hier?' 'I-ik zocht Luna! Luna i-is alles o-ok',vraagt Jade snikkend. Luna knikt even kort. 'Ni! Je hoofd',zegt ze en raakt even kort mijn hoofd aan. Ik trek even m'n schouders op. 'Maar Ni, ik moet je eigenlijk iets vertellen',zegt Jade en ze barst opnieuw in tranen uit. 'Jade, wat is er?' 'i-ik...b-en...uhm...ik-moe.... K-kan ik je even alleen spreken?',weet ze na een tijdje aarzelen uit te brengen. Ik knik en loop de kamer uit. Jade slentert achter me aan. 'Ik uuhm....ik heb je.....ik moest dus....-' 'Jade zeg NU wat je te zeggen hebt of ik trek het eruit!',zeg ik boos. 'De baby, hij is niet van jou.' Wat?! 'Wat zeg je nu?! Van wie dan wel?!' 'Van Tim.' 'Tim als in je ex?!' 'Ja. Een paar maanden geleden was er een feestje bij hem. Weet je wel? Toen je bij Louis was. Ik was een beetje dronken toen Tim me begon te kussen. En van het één kwam het ander. En toen ik ontdekte dat ik zwanger was dacht ik dat jij de vader was maar toen liet ik Tim een vaderschapstest afnemen en die was positief. Sorry Niall maar Tim en ik gaan de baby samen opvoeden. Het spijt me.'Ze geeft me een kus op m'n kaak en loopt weg. Wauw! Weet je dat ik zelf niet weet of ik blij of verdrietig moet zijn? Ik ben verdrietig. Want ik ben bedrogen. Maar langs de andere kant ook blij. Ik word geen vader. Ik wou ook niet echt vader worden.Nu pas kom ik tot het besef. Luna. Ik houd nog steeds van haar! Ik storm haar kamer binnen. 'Waarom ik hier ben? Omdat ik nog steeds van je houd. Jade heeft me bedrogen. De baby is niet van mij' bij het woord baby zie ik een traan over lunas' wang rollen. 'Ze is zwanger van haar ex. En ik was zo dom om van haar te houden. Wat zeg ik hield helemaal niet van haar. Ik houd van jou! En ze was enkel een domme afleiding! Ik voelde me zo slecht omdat ik je kleine armpjes niet om me heen voelde. Omdat ik de lekkere geur van je haren niet meer rook. Omdat ik je zachte lippen niet meer op die van mij voelde. Luna alsjeblieft!Ik houd zo erg van je! Ik stop zelf met drinken! Ik wil je gewoon niet kwijt. En als je tijd nodig hebt om na te denken, dan geef ik je die! Maar alsjeblieft.' Maya kijkt me vies aan. Maar Luna daarintegen lacht. 'Ni, ik heb je zo gemist! Ik houd ook van jou!' Ik loop naar haar toe en knuffel haar. Ze kijkt me aan en kust me. Iets wat al eeuwen geleden leek. Nu zijn alle gebroken stukjes van mijn hart weer 1 geheel...

Hyee carrotzzz,
Nieuw stukkie!
Lyaah

Kisses and Horanhugs

Luna❤❤❤

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu