running

256 13 2
                                    

Luna pov

Ik loop zo snel ik kan. Na een half uur stop ik met lopen. Ik loop op een weg. Een donkere weg. Aan het eind van die weg is een donker steegje. Dus ik draai me om en loop de andere kant op. Ik weet niet waar ik heen moet. Tot ik aan een bos kom. Ik ben zo uitgeput! Ik zet me tegen een boom aan. En val zo in een diepe slaap.

Niall pov

Ze is nu al een uur weg! Ik kan haar nergens vinden. Ik loop terug naar het huis van Harry. Hij moet me helpen! 'Harry ik heb je nodig', zeg ik terwijl de tranen over m'n gezicht lopen. 'Niall,wat is er?!', zegt hij met een bezorgde stem. 'Ik...en toen....en Lilly...toen Luna..en nu...-''Wauw Niall doe eens rustig!'' Ok. Ik ging op je bed zitten. En toen kwam Lilly. Ze zei dat ze spijt had en kuste me . Ik k-kuste terug. Toen ging ik-ik liggen en lag ze boven op-op me. En toe-toen kwam Luna. Ze is weggelopen. Ik ging naar buiten en probeerde haar alles uit te leggen. Maar ze wou niet luisteren. Ze riep dat ze me niet meer kon vertrouwen en dak ik-ik gelukkig moest worden me-met Lilly. Z-ze is weggelopen en ze is al meer dan een uur weg.' Harry kijkt me met open ogen aan. 'We moeten haar NU zoeken!' Ik knik en we lopen naar Harry's auto.

Luna pov

Ik schrik wakker door een stem. 'En wat hebben we hier', hoor ik een enge stem zeggen. 'Ik kijk het gestalte aan. Hij komt dichterbij. Ik sta op en probeer weg te rennen. Maar het is al te laat. Hij heeft mijn polsen vast. 'Laat me los!', roep ik luid. 'Rustig babe, als je goed meewerkt overkomt je niks.' Een steek gaat door m'n hart bij het woord 'babe'. Niall, hij noemde me babe. Ik mis hem zo! Maar ik moet hem vergeten! Hij heeft met Lilly gekust! En ik HAAT hem! 'Wat moet je van me?', fluister ik boos naar de jongen. 'Daar zal je snel genoeg achter komen', zegt hij met een grijns. Ik begin te schreeuwen maar voel plots een bandend gevoel in m'n kaak. Hij sloeg me?! Waarom sloeg hij me?! Ik verplaats mijn hand naar m'n kaak. Ik voel een plakkerige vloeistof op m'n hand. Ik kijk ernaar en het is rood. Ik bloed?! 'KLOOTZAK!', schreeuw ik luid. Ik zie hem een vuist maken en voor ik het weet voel ik zijn vuist op m'n oog. Ik schreeuw het uit en val op de grond . Het wordt stilletjes aan donker voor mijn ogen. Ik voel nog een paar stampen in m'n maag en wat klappen in m'n gezicht. Het laatste wat ik hoor is een bekende stem die m'n naam roept. En dan wordt alles zwart.

Niall pov

We rijden al een half uur. Tot er zich een groot bos voor ons bevindt. We stappen uit en beginnen rond te wandelen tot we plots een gil horen. Ik begin te lopen en zie plots een jongen schoppen en slaan op een meisje. Als ik dichter kom zie ik dat het Luna is. 'Luna!',roep ik. De jongen kijkt op en loopt weg. En daar ligt ze dan. Het meisje wiens hart ik heb gebroken. Het meisje die me nu haat en waarschijnlijk nooit meer wil zien. Het meisje wie ik doodgraag zie, ligt hier bijna dood te bloeden. Ik barst in tranen uit. Hoe kon ik dat nu doen? Ik ben zo een klootzak! Ik voel een hand op mijn schouder en kijk om. 'Harry, ik ben zo dom geweest!' 'Ja, dat was je inderdaad maar we moeten haar NU naar het ziekenhuis brengen voor ze doodbloedt!' Ik knik en til haar op. We komen aan de auto van Harry en ik leg Luna op de achterbank. Ik ga ook zitten en leg haar hoofd op m'n schoot. 'N-niet d-d-doodgaan! Ik hou van j-je! H-het spijt me zoooo erg!!!!', fluister ik huilend.

~een paar uur later~
Ik zit al een paar uur te wachten in de wachtkamer. Harry ligt naast me te slapen. 'Meneer Horan?' Ik draai me met een ruk om en zie de dokter staan. 'Hoe gaat het met Luna? Ze gaat toch niet dood? Alles is toch ok? Het is allemaal mijn schuld!', zeg ik allemaal in één adem. De dokter legt een hand op mijn schouder. 'Ik denk dat u beter even gaat zitten!', zegt de dokter meelevend. Dit kan geen goed teken zijn toch?

-------------------------------------------------
Hyeee cupcackes,
Omggosshhh al meer dan 90 reads thank you so much!!!
Love you all!!
Greeeetzz Luna

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu