welcome to the family

280 8 2
                                    

'Welkom in de familie', zegt m'n pa. 'Mag Niall blijven slapen vannacht', vraag ik. 'Tuurlijk', zei m'n ma en iedereen begon te lachen. 'Ik ga even m'n spullen halen thuis', zegt Niall. 'Ik ga mee', zeg ik overtuigend. Hand in hand stappen de deur uit en gaan naar Niall's huis. Het is een erg groot huis. Benieuwd stap ik naar binnen. 'Wauw', is het enigste dat ik kan uitbrengen. Alles is wit en 1 kamer is zo groot als mijn huis. 'Wat vind je er van?', vraagt Niall nieuwsgierig. 'Prachtig', zeg ik vol bewondering. Hij drukt zijn lippen terug stevig op die van mij. Ik weet dat hij me graag ziet. En dat maakt me erg blij! 'Kom dan laat ik je m'n kamer zien', zegt Niall met een reuzeglimlach. ' 'ok', zeg ik en ik knipoog naar hem. Ondertussen zijn we in zijn kamer aangekomen. Ik hoor dat Niall zijn gsm trilt. Hij neemt op. 'Hye bro zeg het eens'. 'Nee vandaag blijf ik bij m'n vriendin'. 'Ja het is nog maar net aan'. 'Ok ik vraag het eens'. 'Tot morgen bro'. Niall verbreekt de verbinding en stopt zijn gsm weg. 'Het was harry, een vriend van mij. Hij geeft morgen een feestje en vroeg of we ook wilden komen.' 'Is goed!' Niall lacht, neemt zijn spullen en we vertrekken terug naar huis.
Eenmaal thuis gaan we direct naar boven. Ik trek m'n pyjama aan, poets m'n tanden, doe een dot in m'n haar en ga op m'n bed liggen. Op dat moment komt Niall de kamer binnen met enkel zijn boxers aan. 'Is het erg als ik enkel in m'n boxers slaap?' Ik schud mijn hoofd en Niall komt naast me in bed liggen.'ik hou van je',zegt Niall en hij geeft me een kus. 'Ik ook van jou!'. Ik leg n hoofd op z'n borst en val direct in slaap.

Ik word wakker en kijk op m'n gsm. 15u?! 'Niall word wakker!!!!' 'Wat is er babe?',zegt Niall met een sexy ochtendstem. 'Het is al 15u!! Om hoeveel uur begint dat feest?' '17u maar het wel een half uur rijden'. 'Dan ga ik me nu klaarmaken!' Niall pakt mijn polsen vast. 'Vergeet je niet iets',zegt niall terwijl hij met zijn vinger op zijn lippen tikt. Ik lach en geef hem een kus. 'Maar nu moet ik me echt klaarmaken!'

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu