Moving?!

196 16 4
                                    

Luna pov.

Als Niall de deur van zijn huis opent, hoor ik mijn gsm gaan. Ik druk op de groene knop. ( makelaar = m luna = l )

L : Met Luna
M: Hallo Luna, Nele Pieters hier. Ik dacht dat we deze namiddag hadden afgesproken voor de appartementen te bezoeken?

L : Ohnee! Sorry mevrouw! Ik was het helemaal vergeten! Het spijt me zo erg!!! Kunnen we anders een nieuwe afspraak maken?

M : Geen probleem. Morgen om 15u?

L : Ok tot dan!

M : tot ziens.

Ik verbreek de verbinding en zie Niall vragend naar me kijken. 'Het was de makelaar.' Niall kijkt me nog verbaasder aan. 'Ojaa dat was ik vergeten te vertellen. Ik ga verhuizen.' 'Je gaat WAT?!', roept Niall kwaad. 'Wauw Niall, doe rustig! Toen ik in het ziekenhuis lag belde mijn beste vriendin uit Belgie om te zeggen dat ze hier komt wonen. En ik wou hier weg uit dit huis dus besloten we samen te gaan wonen. Normaal ging ik deze namiddag appartementen bezoeken maar ik was het vergeten dus ga ik morgen.' Niall kijkt me nog steeds boos aan. 'En natuurlijk moet je dat niet eerst vertellen aan mij?!' 'Misschien omdat jij liever met Lilly kust dan mij te bezoeken in het ziekenhuis.' 'Ik heb NOOIT met Lilly gekust toen jij in het ziekenhuis lag!' Ik weet dat hij liegt! Want de dagen dat Niall me niet kwam bezoeken, kwam Harry. En die vertelde dat hij Lilly bij Niall's huis zag binnengaan. 'Wat deed ze dan bij jouw thuis?! Of is Harry blind?!' Niall wordt rood. 'WEET JE WAT? LAAT OOK MAAR!', roep ik woedend. Ik loop naar de voordeur, open hem en stap naar buiten. Als ik achter me de deur dichtgooi, hoor ik harde voetstappen op de trap. Een traan ontsnapt uit mijn ooghoek. Nee, niet huilen! Hij is het niet waard! Ik schudt de tranen weg en loop naar mijn huis. Ik steek de sleutel in de voordeur en stap naar binnen. Ik loop naar mijn kamer en leg mijn zak met kleren op mijn bed. Voorzichtig haal ik alles er uit. Tot ik aan de petrol-trui kom die ik voor Niall gekocht had. Ik zucht en leg hem in de kast. Net als alle andere kleren. Plots hoor ik 2 stemmen naar elkaar roepen. Ik kijk naar buiten en zie Niall roepen tegen Harry. 'Moest jij nou je bek gehouden hebben was ze nog van mij! Nu ben ik het beste wat me ooit overkwam opnieuw verloren!' Bij die woorden kreeg ik het toch wel een beetje warm vanbinnen. Hij houdt van me. Maar waarom moet die slet van een Lilly er nu telkens tussen komen?! 'Moest jij nu eens stoppen met contact opnemen met Lilly dan was Luna hier nu nog!' 'Ik neem geen contact meer met haar op! Zij komt altijd naar mij! Ik wil die stomme slet niet!' En die woorden waren genoeg voor mij om naar hem toe te lopen en in zijn armen te springen. 'Sorry Ni, ik houd van je!', zeg ik en ik druk een kus op zijn lippen. Ik voel hem glimlachen tegen mijn lippen. Hij trekt terug. 'Luna, ik zie je nog liever dan al het voedsel op deze aarde.' Ik glimlach en druk opnieuw mijn lippen op die van hem.


Hyeee carrottzzzzz,

Opnieuw een kort stukje, I know ( I know, I know for sure ) srry fangirl moment
Binnen een paar stukjes wordt het nagelbijten!!!! Als ik bij dit stuk 5 stemmen heb, dan geef ik een tip van wat er gaat gebeuren.....

Thnx for everything!!
Love you all!!!

Kisses and Horanhugs

Luna❤❤❤

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu