Niall pov.
De verpleegsters komen bij me. 'Wat is er',vraagt de ene. 'Het meisje dat daarn-net g-gestorven is was mijn v-v-riendin.' 'Sorry hoor maar was ze niet een beetje jong voor jou?' 'Jong? Ze was even oud hoor!',zeg ik lichtelijk boos. 'Het meisje die gestorven is was 10!' Ik kijk haar vreemd aan. 'W-was het niet Luna?' 'Nee! Luna is al naar een andere afdeling gebracht! Van mij mag je er heen als je eerst even met mij meekomt om die snee te naaien.' Ik knik even en volg haar naar een soort operatiekamer. Ze wijst naar een bank waar ik op moet gaan zitten. Ze ontsmet het eerst, wat een beetje prikt. En daarna gaan de draadjes er in. Het zijn er 6. Wat eigenlijk redelijk veel is voor een snee. Als ze klaar is begeleidt ze me nog naar de afdeling van Luna en vertrekt dan. Ik sta voor de deur van Luna maar als ik de deur wil openen gaat hij al open. De dokter komt buiten. 'Dag dokter! Hoe gaat het met haar?' 'Ze is wakker. En stabiel. Maar we denken dat ze in het begin van een depressie zit. Maar het is natuurlijk een beetje normaal met zo een verlies ' 'Verlies? Welk verlies?' 'Ze is haar baby verloren. De meeste moeders raken daardoor in een depressie. Maar ze krijgt medicijnen daarvoor. Met veel geluk kan ze binnen een paar dagen het ziekenhuis verlaten.' Wat? Was ze zwanger? Toch niet van mij? 'P-pardon dokter. Hoelang was ze zwanger??' 'Ongeveer 3/4 maanden waarom?' 'Uuhm- o-mdat uuhm nee niets gewoon.' 'Ok. Excuseer me maar nu moet ik echt m'n volgende patiënt' 'Geen probleem!' Ik geef de dokter nog een hand en hij vertrekt dan. Ik klop op de deur en hoor iemand 'binnen' zeggen. Maar het is niet Luna. Ik ga naar binnen en zie een meisje zitten. Ik loop verder en kijk naar Luna die ligt te slapen. 'Jij moet Niall zijn',zegt het meisje die opstaat en naast Luna haar bed gaat staan. Ze heeft bruin halflang haar en is redelijk groot. 'Ja dat ben ik. En wie ben jij?' 'Ik ben Maya. Je hebt me eens gebeld om te zeggen dat Luna thuis was.' 'Oja! Maya! Hallo' ze knikt even. 'Dus jij was de vader van Luna haar kind?!',vraagt ze na een tijdje waarna ze me vuil aankijkt. 'I-ik denk het.' Plots begint Luna te bewegen. Ze opent haar ogen en kijkt me vreemd aan. 'N-niall? Wat doe jij hier?!' 'I-ik uuhm ik-' Maar ik kan m'n zin niet afmaken want Jade komt met uitgelopen mascara en rode ogen de kamer binnengestormd...
Hello carrotzzzz
Lang geleden hé?!
Dat komt omdat ik niet veel tijd had! Met 'Made In The A.M' die uitkwam enz.... Ik ben ook met m'n beste vriendin Maya naar een fan event in Brussel geweest. Dat was 1 van de beste dagen van m'n leven!! Mijn lievelingsliedjes zijn 'If I could fly' en 'Olivia'. Zet die van jullie even in de comments↓
Thnx for everything!Love you all!
Kisses and Horanhugs
Luna❤❤❤
JE LEEST
De nieuwe buurjongen |voltooid|
FanficDe 16-jarige Luna heeft een saai leventje. Tot er op een dag een jongen genaamd Niall Horan naast haar komt wonen. Het is liefde op het eerste zicht. Hun relatie kent ups en downs. Maar plots kan Luna, Niall niet meer vertrouwen. Ze krijgen problem...