6 maanden later...
Luna pov.
We zijn ondertussen al 6 maanden verder. Ik mis Niall. Ik heb nog niets van hem gehoord. Hij is me vergeten denk ik. Wout zorgt niet goed voor me. Wel kookt hij altijd heel veel (waardoor ik de laatste tijd veel ben aangekomen). Maar hij slaat me elke dag. Hij drinkt heel veel. En als hij dronken slaat en schopt hij me altijd. Ik sta vol blauwe plekken en wonden. Het was zelfs eens zo erg dat mijn pols gebroken was. Momenteel heb ik een blauw oog en een wonde op mijn lip. Ik lig nu op m'n matras in de kelder. Ik hoor de deur open gaan. Het is Wout. 'K-kom eens hier!' Hij is weer dronken! Bang wandel ik naar hem toe. Hij doet zijn riem uit en slaat op m'n arm, op m'n gezicht en in m'n nek. 'Nu mag je gaan',zegt hij. Ik knik en ga terug naar mijn matras. 'Ik zei nu kan je gaan!',zegt hij. 'Als in naar huis?' Hij knikt. Ik kijk hem nog even aan maar loop dan snel naar buiten, voor hij zich bedenkt! Ik ben vrij! Ik kan eindelijk terug naar huis. Naar Niall! Ik loop zo snel ik kan. Gelukkig was het huis waar ik verbleef net buiten de stad. Ik weet waar ik ben! Nog 2 minuten en ik ben bij Nialls' huis. Ik loop zo snel ik kan. En voor ik het weet sta ik aan Nialls' huis. Ik bel aan. Na een paar minuten hoor ik de sleutel in het slot draaien. De deur gaat open. En daar staat Niall. Hij ziet me staan en zijn ogen worden groter. 'L-l-una? B-ben j-j-jij d-dat?' Ik knik en spring in zijn armen. Hij drukt me stevig tegen zich aan. 'W-waar was je? W-wat is er allemaal met je gebeurd? Je bent niet dood? Ik heb je overal gezocht! Ik-' 'Shhh', onderbreek ik hem. 'Ik zal het je allemaal vertellen.' Hij knikt. Ik vertel hem het hele verhaal. Na een half uur ben ik klaar. Hij kijkt me aan met tranen in zijn ogen. 'Maar Ni! Je moet niet huilen! De wonden doen geen pijn meer. En nu zijn we weer samen!' Niall kijkt me pijnlijk aan. 'Ni,wat is er?' 'Luna, ik- ik h-het spijt me' 'Wat spijt je? Wat is er?' Hij doet zijn mond open om iets te zeggen maar wordt onderbroken door de deur die open gaat. 'Ni schat, kom je me even helpen met de boodschappen?' Ik kijk naar de deur. Er komt een mooi meisje binnen. Ze ziet er ongeveer 18 uit. Ze heeft lang bruin haar. 'O schat, ik wist niet dat we bezoek hadden? Hallo, ik ben Jade, Nialls' vriendin.' Ze steekt haar hand uit. 'H-hallo ik ben Luna.',zeg ik stotterend en ik geef haar een hand. Ik keek Niall vragend aan. Jade lijkt het plots door te hebben wie ik ben. 'I-ik uuhm moet naar de kapper tot straks Ni. ',zegt ze en wandeld naar buiten. Wanneer ze weg is krijg ik tranen in m'n ogen. 'Dus je hebt me al vervangen?!' Ik begin heel luid te huilen. Niall komt naast me zitten en wil me een knuffel geven. Maar ik draai weg. 'Durf me aan te raken en ik schreeuw de hele buurt bij elkaar!' Zeg ik kwaad. 'Sorry Luna! Het spijt me ok?! Ik zocht je! 3 maanden lang! Ik sliep niet meer, ik at niet meer! Ik bleef maar zoeken! Tot de politie zei dat je verdronken was. Toen je van de brug sprong. Ik heb zelfs een week in coma gelegen. Ik wou je komen zoeken maar toen zei Harry, dat als ik je echt graag zag, ik je liet gaan. En dat deed ik! Ik ging verder met m'n leven. En nu heb ik een vriendin. Ik weet dat het je breekt maar Luna, ik zie ze graag. Niet op dezelfde manier als ik jou graag zag maar ik houd van Jade!' Aw! Hoorde je dat? Dat was mijn hart. Die nu in miljoenen stukjes is. Maar ik laat me niet kennen. Ik doe alsof het me niets kan schelen. 'Het is ok Niall! Ik ben blij dat je verder ging met je leven. Hopelijk ben je nu wel gelukkig.' Ik loop naar mijn huis. En gooi me op het bed. Na een tijdje getreurd te hebben besluit ik me te douchen. Ik neem verse kleren en leg de douche aan. Ik voel of het water de juiste temperatuur heeft en ga er onder staan. De warme stralen lopen over mijn koude huid. Ik was mij haar en leg de douche af. Ik trek mijn kleren aan en droog mijn haar. Plots gaat de bel. Ik ren de trap af en open de deur. Het is Jade. 'Hé Luna. Ik wil je graag uitnodigen voor een diner vanavond.' Een diner? Moet ik dat wel doen? Dan kom ik Niall onder ogen! Ik moet hem tonen dat het mij niets kan schelen dat hij Jade heeft. 'Ok ik kom!' 'Om 18u bij ons thuis!' 'Tot dan!' Ik sluit de deur en ga in de zetel zitten.
Maar als ik wist dat de avond zo zou eindigen dan zat ik nu niet zo rustig in de zetel...Hye carrotzzz
2de stuk vandaag!
Hope you like it!
Thnx for everything!
Love you all!Kisses and Horanhugs
Luna❤❤❤
JE LEEST
De nieuwe buurjongen |voltooid|
Fiksi PenggemarDe 16-jarige Luna heeft een saai leventje. Tot er op een dag een jongen genaamd Niall Horan naast haar komt wonen. Het is liefde op het eerste zicht. Hun relatie kent ups en downs. Maar plots kan Luna, Niall niet meer vertrouwen. Ze krijgen problem...