Niall pov
'Hé bro,come in'.
Liam en ik lopen de woonkamer
binnen en gaan op de bank zitten.
'Dussss waarom moest ik komen?'
Na een half uur ben ik klaar met het verhaal uit te leggen. 'Waauww bro! Je zal veel moeten doen om haar terug te kunnen krijgen!' 'Ik weet het...' 'Maar daarom ben ik hier hé! Ik ga je helpen en ik weet al precies hoe!'
Liam verteld me hoe we het gaan aanpakken. Daarna drinken we nog een biertje en dan vertrekt hij terug naar huis. Het is ondertussen al 01u34. Ik trek snel m'n tshirt en broek uit en kruip in m'n bed. Al snel val ik in een diepe slaap.~ 3 dagen later~
Luna pov.
Ik open mijn ogen en zie opnieuw de witte muren. Ik ben ze nu al beu! Niall heb ik al 3 dagen niet meer gezien. Hij heeft het waarschijnlijk te druk met Lilly kussen. Ik word al weer misselijk als ik er aan denk. Ik word uit mijn gedachten gehaalt als ik zie dat de dokter m'n kamer in loopt. 'Dag mevrouw Dhondt, hoe voelt u zich?' 'Goed!' 'Dan heb ik goed nieuws voor u. U mag vanmiddag het ziekenhuis verlaten normaal moest u 3 weken blijven maar u bent zo snel gerevalideerdt dat u nu naar huis mag.' 'Echt? Dat is fantastisch!!!' 'MAAR' natuurlijk is er weer een maar....'U moet het rustig aan doen.' 'Ok is goed!' 'Ok, dan
wens ik u nog veel beterschap.' 'Bedankt!' De dokter verlaat mijn kamer. Nu mijn ouders op reis zijn en ik ruzie heb met Niall heb ik niemand! Weet je wat? Ik ga lekker een appartement voor mezelf zoeken! Met leuke buren. En dan geef ik leuke feestjes. Ja dat ga ik doen! Ik raap al m'n spullen bijeen en ga me uitchecken bij de balie. Aangezien ik nog geen auto heb neem ik de taxi naar huis. Eenmaal thuis aangekomen open ik de deur en laat me in de zetel vallen. Aah wat heb ik dit gemist! Ik spring van de zetel en leeg mijn koffer. Na een half uur ben ik klaar. Ik pak m'n pc en leg me in bed. Ik open google en typ 'appartement London'. Na een uurtje zoeken heb ik 3 appartementen gevonden. Morgen heb ik een rondleiding in de appartementen. Ik hoop echt dat er iets leuk tussen zit!
Ik kijk op m'n gsm en zie dat het nog maar 15u is. Ik ga nog even joggen. Ik neem een sportshortje en een tshirt met de tekst ' getting shit done'. Ik trek het aan en loop het huis uit. Ik loop langs het huis van Niall. Ik zie dat er geen lichten branden. Hij is waarschijnlijk bij Lilly... ik probeer m'n tranen te bedwingen en begin te lopen.
Als ik terug thuis aankom zie ik dat de deur open staat. Bang stap ik naar binnen. Er ligt een spoor van rozenblaadjes op de grond. Ze leiden naar de keukentafel. Op de tafel ligt een briefje. 'Maak je klaar. Ik kom je halen om 18u. Kusjes N.'
Ik kijk op de klok en zie dat het pas 16u is. Is dit briefje van Niall? Is hij me dan toch niet vergeten?
JE LEEST
De nieuwe buurjongen |voltooid|
Fiksi PenggemarDe 16-jarige Luna heeft een saai leventje. Tot er op een dag een jongen genaamd Niall Horan naast haar komt wonen. Het is liefde op het eerste zicht. Hun relatie kent ups en downs. Maar plots kan Luna, Niall niet meer vertrouwen. Ze krijgen problem...