Jumping?

155 11 4
                                    

Ik neem de reels vast en kruip op de rand. Beteken ik dan echt niks voor hem? Heeft hij me alleen gebruikt? Is alles dan echt voor niks geweest? Er zweven 100 vragen door m'n hoofd. Ik kijk naar beneden. Ik wil me afduwen, tot ik plots een doekje voor m'n mond voel. En even later wordt alles zwart...

Niall pov.

Harry, Liam en Louis zijn bij mij thuis. Ik heb ze alles uitgelegd. Ze kijken me allemaal met open mond aan. Behalve Harry. Die is rood van woede. 'Opnieuw? Wat ben jij een klootzak zeg! Eerst breek je haar, dan doe je er alles voor om ze terug te krijgen. Dan heb je ze terug, lig je opnieuw met een ander te klooien! Jij bent echt niet goed in je hoofd!', zegt Harry trillend van woede. 'Het is ook jouw fout hoor! Moest jij niet gevraagd hebben om naar die club te gaan dan was dat nooit gebeurd!' 'O dus nu is het mijn schuld? Ik heb die cocktails niet in je mond gestoken en ik heb die hoer niet in je bed gelegd hé?!' 'EN NU IS HET GENOEG!',iedereen schrikt van de plotste uitbarsting van Liam. 'Nu gaan jullie eens naar mij luisteren! Niall, het is niet Harry's schuld! Jij hebt gedronken en jij hebt dat wijf meegenomen! Dus wees niet kwaad op Harry!' Het is even stil. 'M-misschien heb je gelijk...' 'Tuurlijk heb ik gelijk! Ik denk dat dit niet meer goed te praten valt Ni. Het enige wat je nu nog kan doen is je excuses aanbieden en ze met rust laten! Ze heeft wel duidelijk gemaakt dat ze je vriendinnetje niet meer wil zijn dus dat zou ik ook niet proberen.' Ik knik. Plots begint Louis te lachen. 'Wat vind je nu grappig!',vraag ik bot. 'Ik vind het wel stoer dat ze je sloeg.' Liam kijkt Louis boos aan. 'Sorry, niet grappig',zegt Louis. Ik voel even aan m'n kaak. Het doet behoorlijk veel zeer. Maar ik verdien het wel. 'Ik ga naar haar huis. Ik moet m'n excuses aanbieden!' Liam kijkt bedenkelijk. 'Misschien laat je ze beter even met rust! Ze wil je niet meer zien dus laat het even rusten.' Ik knik. 'Hé guys, vinden jullie het erg om weg te gaan? Ik ben enorm moe en ik moet alles nog een beetje verwerken.' 'Geen probleem',zegt Liam. Hij geeft me nog een mannenhug en vertrekt. Louis volgt hem. Maar Harry blijft staan. 'Sorry dat ik je de schuld gaf! Ik was zo boos op mezelf',zeg ik verdrietig. 'Ik ook sorry! Ik zou je moeten steunen. Niet nog meer schuldgevoel geven!' We geven elkaar ook een bro-hug. 'Hé Haz, wil je 1 ding doen voor mij?' Hij knikt. 'Wil je even met Luna gaan praten?'

Hyeee carrotzz,
Spannend? Ik denk het wel!
Thnx for everything!!
Love you all!

Kisses and Horanhugs

Luna❤❤❤

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu