Miss my best friend!

240 11 3
                                    

Luna pov

Ik merk dat er een traan over m'n wang loopt. En nog een. Er lijkt geen einde meer aan te komen. Ik kijk door het raam en zie Niall bellen. Met Lilly waarschijnlijk. Bij die gedachte begin ik nog harder te huilen. Hij staat op en loopt het ziekenhuis weer binnen. Ik staar huilend voor me uit. Plots gaat de deur open. Niall natuurlijk. Hij komt naast me op een stoeltje zitten. Ik kijk hem even boos aan en sluit dan m'n ogen. Tot ik een beltoon hoor. Ik open m'n ogen en zie dat ik gebelt word. Verbaasd kijk ik naar de naam die op m'n scherms staat. 'MAYA'. Maya is m'n beste vriendin sinds de kleuterklas. We waren onafscheidelijk tot ik moest verhuizen. Nu woont ze in Belgie. EN ik hier, in Londen. Een redelijk grote afstand dus.
Ik neem m'n gsm vast en druk op de groene knop.
(Maya = M Luna = L)

L: hallo
M: hey,maya hier.
L: dag Maya. Is er iets?
M: nee waarom zou er iets zijn?
L: omdat je me belt.
M: Eigenlijk is er wel iets.
L: wat dan?
M: ik mis je.
L: maar ik jou toch ook! Het is al meer dan een jaar geleden dat ik je gezien heb.
M: en daarom heb ik iets beslist.
L: wat dan?
M: ik kom in Londen wonen.
L: OMG, SERIEUS!?!?!?! DAT IS FANTASTISCH!!!!!
M: ik weet het! Ik heb al een appartement en als alles goed gaat woon ik daar al over 1 maand!!!!
L: omg ik ben zo blij!!!!
M: ik ook!! Maar ik moet nu gaan. Nog wat dingen regelen voor mijn nieuwe school enzo.
L: is goed, ik zie je hier over een maandje... hou van je sgattttt
M: ik ook van jou, byee Lutieeeee

Met een glimlach leg ik m'n gsm terug. Nog 1 maand en we zijn weer samen. Met die gedachte sluit ik m'n ogen en val in een diepe slaap.

Niall pov
Ik kijk naar een nu slapende Luna. Het is nu ongeveer 17u30 dus ga ik naar huis. Daar zal Liam waarschijlijk al aan het wachten zijn. Liam is samen met Harry en Louis mijn beste vriend. Soms lijken we meer broers dan vrienden. Ik geef Luna een kusje op haar slaap. Ze brabbeld wat en ik loop haar kamer uit. Op naar huis.

~ eenmaal thuis ~
Het is al 18u06 als ik de deur van mijn huis open. Mijn ouders zijn samen met de ouders van Luna voor 6 maanden op reis. Dat besloten ze de avond dat Luna m'n vriendinnetje werd. 'Dinggggggdongggggg'
Ik loop naar de deur en open hem. Daar staat Liam.

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu