Lilly again

225 14 3
                                    

Niall pov.

Ik kijk naar Luna die in slaap is gevallen in m'n armen. Ze is zo mooi! Ik ben blij dat ze terug van mij is! Mijn ogen worden zwaar en ik ben klaar om in slaap te vallen tot ik plots iemand mijn naam hoor roepen. Ik kijk naar Luna maar zij is het niet. Ik kruip rustig van onder Luna's hoofd en kijk rond op het strand. Ik zie de rode haren van Lilly verschijnen. Ugh niet zij weer! 'Wat doe jij hier nou weer',fluister ik bot.' 'Ik kom mij Nialler een bezoekje brengen. Dat vind je toch niet erg?', zegt ze terwijl ze grijnst en het bovenste knoopje van haar hemd opent. 'Ten eerste, noem me geen 'Nialler' en ten tweede, ik wil NIETS meer met je te maken hebben! Was ik niet duidelijk genoeg aan de telefoon misschien?! Dus doe die sletterige grijns van je gezicht en zorg dat ik die lelijke kop van je nooit meer hoef te zien!',roep ik luid. Ze kijkt me met open mond aan. 'Wacht maar af Horan. Hier zal je spijt van krijgen!!!', is het laatste wat ze zegt voor ze zich omdraaid en wegloopt. Ik wandel terug naar de slaaphut en zie dat Luna nog vredig ligt te slapen. Ik ga naast haar liggen. Luna draait zich om en legt haar hoofd om mijn borst. Wat heb ik toch geluk met mijn prinsesje. En met die gedachte val ik in slaap.

~ de volgende ochtend ~

Luna pov.

Ik word wakker doordat ik natte kusje op mijn gezicht voel. Ik lach en open mijn ogen. 'Goeiemorgen prinsesje',zegt Niall met z'n sexy ochtendstem. 'Goeiemorgen Nialler',zeg ik en ik geef hem een kus op z'n neus. 'Gaan we ontbijten in de starbucks?',vraagt Niall na een tijdje. Ik knik en rek me uit.

~ in de starbucks ~

Na een uurtje zitten we in de starbucks. Ik drink een hot chocolate net als Niall en we eten een muffin. 'Wbbbabbt gbbbbabbbabbn wbbbe vbbbabbnbbdbbaabbg dbboebn?',zegt Niall met zijn mond vol eten, waardoor ik dus niets begrijp van wat hij zegt. 'Ni, eet alsjeblief eerst je mond leeg voor je praat',zeg ik lachend. Niall slikt zijn eten door. 'Wat gaan we vandaag doen?', herhaalt Niall, deze keer wel verstaanbaar. Ik haal mijn schouders op. 'Shoppen?', vraag ik hoopvol. Niall lacht. Waarom willen meiden altijd shoppen?!' Ik lach. 'Misschien omdat we nooit te veel kleren kunnen hebben?! Duuh!
Niall lacht en schud zijn hoofd. 'Je bent gestoord!' 'Weet ik tooccchhh', zeg ik lachend.

Hyeee little carrottzzzzzz,
Perfect is uit!!! Tis echt perfect!!!"
Saai en kort stukje again, I know I know...maar het moet! Denk zo : elk saai stukje is een stukje dichter bij het spannend stuk!
Thnx voor de votes en rea's enz.
Mss komt er straks nog een stukjeeee

Love you all !!!!

Kisses and Horanhugs

Luna❤

De nieuwe buurjongen  |voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu