Louis damarlarındaki kanın öfkeyle kaynadığını hissediyordu. Annesinin onla derdinin ne olduğunu çözemiyordu. Aurora yüzünden iki kez evinden, ilk önce cenetten sonra da Harry'nin evinden, kovulmuştu. Artık buna dayanamıyor, aradan milyonlarca yıl geçmesine rağmen Aurora'nın birazcık bile değişmemiş olmasına inanmıyordu.
"Benden ne istiyorsun?" diye sordu Louis ses tonunda en çok kalp kırıklığının mı yok öfkenin mi kendini belli ettiğini düşünmeden.
"Sadece sana yardım etmeye çalışıyorum oğlum," sakin ve masum görünen tavırlarıyla Louis'nin daha da sinirlenmesine sebep olarak konuştu kadın. "Sen bu melekle zaman kaybederken cehennemde ne olduğunu düşündün mü hiç?"
Louis omuz silkti.
"Eminim Cassius iyi iş çıkarıyordur."
"Öyle mi?"
"O cehennemi seviyor, eminim cehennemi yönetmekte zorlanmıyordur."
"Ah lütfen, Louis," dedi kadın sanki Louis az önce dünyanın düz olduğunu iddia etmiş gibi bakarak "kimse cehennemi sevimiyor. Herkes cehennemde olmayı senin için kabul etmişti. Ve şimdi sen yoksun, kimse cehennemde olmak istemiyor."
"O zaman Cassius'a söyle tatlı diliyle herkesi kandırsın," dedi Louis umursamaz bir tavırla. Cehennemdeki herkes bir zamanlar isyancıydı. Elbette buldukları her fırsatta isyan etmeleri normaldi.
"Anlamıyor musun Louis? Cassius artık dayanamıyor," sesini yükselterek Louis'ye ne kadar ciddi olduğunu göstermeye çalışıyordu ama Louis onu biraz bile umursuyormuş gibi durmuyordu. "Cehennemde isyan var Louis."
Son sözleri Louis'nin dikkatini çekmiş olacaktı ki Louis konuşmaları başladığından beri ilk kez annesiyle göz göze gelmişti.
"Cehennemdeki ruhlar dünyaya gelmeye çalışıyor, Louis. Cassius'un cehennemdeki her ruhu kontrol edebilecek kadar güçlü olmadığını biliyorsun. Cehennemde olması gereken ruhların dünyada gezmeye başlamasının Tanrı'nın dikkatini çekeceğini de biliyorsun."
"Tanrı'ya karşı gelmekten korktuğumu mu sanıyorsun?" diye sordu Louis gerginliğini bir tebessümle saklamaya çalışarak.
"Harry'nin Tanrı'ya karşı çıkabileceğini mi sanıyorsun? Sence Lucifer'la ilişki yaşamış bir meleğin affedilmesi mümkün mü, Louis?"
Louis derin bir sessizliğe gömüldü. Harry, Louis'yi görmek bile istemezken onun bir şeytana dönüşme sebebi olmak istemiyordu Louis. Harry'nin başına böyle bir bela açamazdı.
"Cehenneme geri dönmek zorundasın oğlum."
"Harry'i bırakıp cehenneme dönemem," dedi Louis başını iki yana sallayarak. Harry'den vazgeçemez, hiçbir şey yaşanmamış gibi çıkıp gidemezdi.
Her şeyi düzeltmenin bir yolunu bulması gerekiyordu. Ancak cehennemdeki ruhların teker teker firar ettiğini öğrenmek Louis'nin aslında hiçbir şeyin kontrol altında olmadığını, burada kalan zamanın çok kısıtlı olduğunu fark etmesine sebep olmuştu.
Aurora sessizlik içinde yıllardır özlemini çektiği oğlunu izliyordu. Louis'nin eski alaycı tavırlarını, asi hareketlerini özlüyor; oğlunun düşünceli, kırılmış, yıpranmış hâlini görmeye alışamıyordu.
Oğlunun milyonlarca yıldır ona sevgiyle bakmıyor oluşu, anne derken ağzından çıkan kelimenin sevgiyle değil nefretle dolu olması, Louis'nin artık ona sarılmak istemiyor oluşu canını yakıyordu.
Louis'nin ondan nefret etme sebebini anlıyordu. Oğlu cennetten kovulurken sadece sessiz kalan bir annenin yıllar sonra oğlunun gözünde biraz bile değeri olmayacağını biliyordu. Ama bütün bunlar oğlunun sevgisini hissetmeyi özlemediği anlamına gelmiyordu.
"Daha fazla dünyada kalamazsın Louis," dedi Aurora "ama eğer bu seni mutlu edecekse Harry seninle cehenneme gelebilir."
"Doğru ya!" dedi Louis gülerek "Harry'nin bir melek olduğunu, saf iyiliği temsil ettiğini görmezden gelirsek Harry'nin cehenneme ait olduğunu söyleyebiliriz."
"Onu bir şeytan yapabilirsin Louis."
"Onu değişmeye zorlayamam!" diye bağırdı Louis. Gözlerindeki öfke annesinin kalbini parçalara ayırıyordu adeta."
"Üzgünüm oğlum ama eğer birlikte olmak istiyorsanız ikinizden biri değişmek zorunda."
Louis bunu biliyordu. Bir gün Harry'nin bir şeytana dönüşmek zorunda kalacağını biliyordu. Tıpkı bunu Harry'den istemenin bencilce olacağını çok iyi bildiği gibi.
Keşke Harry'i hiç dünyaya davet etmeseydim, diye düşündü Louis. Keşke hiç dünyaya gelmeseydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're My Religion
FanfictionKalbinin derinliklerinde iyilik bulunan bir şeytanın ve çok da masum olmayan bir meleğin hikayesi.