•Geçen gün gittiğimiz parka doğru yürümeye başladık. Her adımda ortam daha da sessizleşiyordu.Bana, ne olduğunu sorduğunda ne demeliyim?
Ona eskiden nasıl bir ilişkimiz olduğundan bahsetmedim. Şimdi ki Beomgyu ile 5 yıl önce ki Beomgyu aynı değil. Belki rahatsız olur belki bana inanmaz.Düşününce bile saçma geliyor. Bilinmeyen bir kaza nedeniyle hafızanın çoğunu kaybediyorsun ve günün birinde delinin biri onu hatırlamadığın için seni azarlıyor. Ne saçma. Bu da yetmezmiş gibi birde eskiden sevgili olduğumuzu söylersem benim deli olduğuma kesinlikle inanır.
Bg:Ne düşünüyorsun?
Ben aklımda ki karmaşa ile uğraşırken parka çoktan varmıştık.
Th:Efendim?
Bg:Yol boyu çok düşünceliydin. Aklından neler geçiyor?
Th:Boşver
Yüzüme doğru şefkatli bir şekilde bakıp devam etti.
Bg:Buraya seni dinlemek için geldim. Eğer susup odun gibi oturacaksan geri döneceğim.
Th:Nereden başlasam bilemiyorum. Belki bana inanmazsın diye düşünüyorum.
Bg:Neden sana inanmayayım ki? Şuan ki ve daha önceki tavırların zaten her şeyi çok belli ediyor.
Th:Nasıl yani?
Bg:Eskiden arkadaştan daha fazlası olduğumuz belli. Bunu sorun etmem.
Th:Yani yavaş yavaş eskisi gibi olabilir miyiz? Sana her şeyi hatırlaman için yardım ederim. Aslında beni hatırlamasan da olur. Mutlu ol yeter.
Yüzümde bir anlık sevinçten oluşan gülümseme ile Beomgyu'nun ağzından çıkacaklara dikkat kesildim. Ama onun yüz ifadesi beninkinden farklıydı.
Elini yavaşça omzuma koydu sanki beni teselli edermiş gibi.
Bg:Taehyun ben sana o tarz duygular beslemiyorum. Biliyorum eskiden seni gerçekten sevmiş olabilirim ama artık ben o eski Beomgyu değilim.
Th:Şaka mı yapıyorsun?
Bg:Hayır ciddiyim. Gerçekten üzgünüm, seni sevebileceğimi düşünmüyorum. Ama bu arkadaş olamayacağımız anlamına gelmiyor değil mi?
Th:Hayır gerek yok. Hiç tanışmamış gibi davranabiliriz. Eğer seninle arkadaş kalırsam aynı duygular gün yüzüne çıkıp artabilir. Bunun olmasını istemiyorum.
Beomgyu çokta üzgün görünmüyordu çünkü kaybedeceği bir şey yoktu. Şunu şurasında 1 haftalık tanıdığı yabancı bir adamla gereksiz bir sebepten dolayı ilişkisini kesiyordu.
Fakat benim kaybettiğim şey çok fazlaydı. 5 yıl boyunca durmadan onu aradığım, ümidi kestiğimde karşıma çıkan ilk ve son aşkım. Kaybettiğim şey tek bu da değil. Bunca yıl içime attığım duygularım. Boşuna geçirdiğim o yıllar.
Bg:Peki sen nasıl istersen. Belki eski anılarımı hatırlatırsın diye ümit etmiştim. Ama sorun değil ben böyle de iyiyim.
Th:Bende birçok şey ümit etmiştim.
Bu sefer son sözü söyleyip oradan ayrılmak için ayaklandım. Arkamda Beomgyu hiç ses çıkarmadan oturmaya devam etti. Zaten ne yapmasını bekliyorum ki? Kendi kendime hayaller kurdum her zaman ki gibi.
Bg:Demek ki beni hiç sevmemişsin.
Aramızda bir kaç adım varken söylediği o şey beni sinirden deli edecek derece öfkelendirdi. Arkama dönüp hızla ona yaklaştım.
Sinirle yakasından tutup ayağa kaldırdım. Onun soğuktan kızarmış yanakları ile benim ellerim aynı renk olmuştu.
Th:Sen ne hakkında konuştuğunun farkında mısın?
Bg:Bu seni sinir mi etti? Doğru değil mi? Kendin söyledin beni yıllarca beklemişsin ama ben karşına çıkınca pes mi ettin? Korkuyorsun basbaya.
Th:Sana herşey şaka gibi mi geliyor? Seni sevmesem şuan burada yüzüne bakıyor olmazdım.
Ortam çok kısa bir süre sessizleşti. Biraz sakinleşip elimi yakasından çektim. Çatık kaşları ve kızarmış yanakları ile bana bakıyordu. Soğuk havadan dolayı ağzımızdan her nefes verişimizde çıkan buhar birbiri içinde dağılıyordu.
Th:Seni seviyorum. Gerçekten...
Bg:Lütfen, konuşmak istemiyorum.
Th:Senin sorunun ne?
Bg:Beni tanımıyorsun. Sadece 1 haftadır-
Th:Sadece 1 hafta? Seni hayatım boyunca tanıyorum. Geceleri yıldızları izlemeyi sevdiğini, güzel bir şarkı duyduğunda onu tekrar tekrar dinlemeni, kendince besteler yapmayı sevdiğini bunların hepsini biliyorum. Her güzel bir şey gördüğümde fotoğrafını çekip ileride bir gün sana gösteririm umuduyla saklıyorum. Ben seni hep sevdim.
Kendimi durdamayıp iki elimi Beomgyu'nun kırmızı yanaklarına götürüp yüzünü kendime yakınlaştırdım. Dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum. Kendimi biraz uzaklaştırdığım da Beomgyu bana öfkeli bir şekilde bakıyordu.
Bu benim son pişmanlığım olabilir.
Ne olduğunu fark etmeden yüzüme tokatı yemiştim. Bundan hoşlanıp hoşlanmayacağını düşünemedim.
Bg:NE HALT YAPIYORSUN? Sana gerçekten inanamıyorum.
Sanırım hiç başlamadan terk edildim.
•Sarı saçlı Tae😖
Umarım beğenirsiniz biraz uzun oldu gibi. İnşallah sıkıcı değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Dream | Taegyu
FanficTaehyun ve Beomgyu uzun bir aradan sonra tekrar karşılaşmışlardı. Herşeyin eskisi gibi olması zordu ama imkansız değildi. Yan çift Yeonbin~