•
Gecenin yarısı olduğu için sessiz olan apartmanda kapının açılma sesi yankılandı. Karşımda zar zor ayakta duran iki de bir sırıtan Taehyun ve onu tutmaya çalışan Soobin hyung ile karşılaştım. Başıma bela aldım yeminle.Sb:Buyur.
Kolunu Taehyun'un omzundan alıp onu bana doğru itekledi. Taehyun da fırsat bilip bana sarıldı. Yani bence onun için fırsattı.
Th:Naber?
Göz devirip Soobin hyunga geri döndüm. Onu evine nasıl götüreceğimi sorar gibi kaşımı kaldırdım.
Sb:Al arabanın anahtarı. Rica ederim. Benim işlerim var bayy.
Bir elime Taehyunu diğer elime anahtarı tutuşturulup yüzüme kapı kapatılırken Yeonjun hyung içerden yırtınıyordu.
Yj:SOOBİN NERDESİN? TERK EDİLDİM KOMŞULARR! SEVGİLİM KAYBOLDU!
Sb:Burdayım birtanem geliyorum.
Kapı kapanınca kafamı yanımda ayakta durmaya çalışan adama çevirip baktım.
Yakından da iyi gözüküyormuş. Pardon ne? Banane iyi gözüküyorsa. Çıldırcam.
Th:Özür dilerim. Ben senin duygularını düşünemedim. Çok bencilim.
Bg:Neden özür diliyorsun ki?
Th:Aslında özür dilemesi gereken sensin. Kalbimi kırdın.
Bg:Ne yaptım sana?
Th:Beni terk ettin.
Bg:Sence ben bunu hatırlıyor muyum aptal.
Kafasından geri doğruya itip kendimden uzaklaştırdım. Dengesini sağlamaya çalışırken tekrar gözleri gözlerimi buldu.
Th:Neden bana önceden söylemedin? Ben sana yardım ederdim.
Bg:Sana ne söylemedim acaba?
Th:Babanın bizi öğrenip sana şiddet uyguladığını söylemedin. Öğrendiğimde bana bağırdın. Bana birşey olmasından korkmuştun dimi?
Biraz yürüyüp ellerini omuzlarıma yerleştirip yüzüme bakıp konuşmaya devam etti.
Th:Korkma bana birşey olmaz. Sen iyi olduğunu sürece ben de iyiyim.
Gülümsedi söylerken. Yanakları kıvrılıp gamzeleri ortaya çıkınca kalbimin sesinin yükseldiğini hissettim. Neler oluyor böyle?
Bg:Hadi seni eve götürelim.
Th:Olmaz. Yine beni bırakmana izin vermem. Sen, sen bizim verdiğimiz sözü unutmuşsun anlaşılan.
Bg:Taehyun ben hiçbirşey hatırlamıyorum! Salak saçma konuşup beni deli etme.
Th:Ama sen demiştin ki ne olursa olsun bu yemini unutmam. Yaşlansakta, birbirimizden uzaklaşsak bile unutmazsın.
Bg:Gerçekten deli ediyorsun insanı.
Th:Özür dilerim. Sadece ben seni unutamadım. Bilmiyorum, yapamıyorum. Sen bensiz mutlusun ben sen gibi değilim. Sen olmayınca mutlu olamamın bir sebebi olmuyor.
Bg:Gidelim.
Th:Duygusuzsun.
Bg:Ne yapmamı bekliyorsun? Özür dileyip sana sarılmamı mı? Sen hayal dünyasından çıkamamışsın bu yüzden beni unutamadın.
Th:Anlıyorum.
Başını eğip öylece yere bakmaya başladı. Sarhoş olunca çok farklı biri oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Dream | Taegyu
Fiksi PenggemarTaehyun ve Beomgyu uzun bir aradan sonra tekrar karşılaşmışlardı. Herşeyin eskisi gibi olması zordu ama imkansız değildi. Yan çift Yeonbin~