10~Arkadaşın mı?

38 6 19
                                    



Onunla aynı yerde çalışmaya devam etmek benim için işkence gibi bir duruma dönüşmeye başladı. O gün söylediği sözler beni ne kadar kırsa da onu sevmekten hala vazgeçemiyorum.

Tartıştığımız günün üstünden 2 hafta geçti ve şuana kadar tek bir kelime bile konuşmadık. Beni her gördüğünde yolunu değiştiriyor. İş dışında hiçbir şekilde konuşmuyor.

Ben ikimizin böyle olmasını istememiştim. Sadece kendi duygularımın onun bilmesini istedim. Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum. Bir çıkmazın içinde yok olup gidiyorum. Onu çok seviyorum ama unutmakta istiyorum.

Bazen hiç karşılaşmasaydık daha iyi olur muydum? Diye düşünmeden duramıyorum.

Onu her gördüğümde kalbim sızlıyor. Bu sızlama onun benden nefret etmesinden mi yoksa bir aptal olmam yüzünden mi bilmiyorum.

Yj:Taehyun.

Kasanın yanında ki camdan boş boş bakarken Yeonjun hyungun yanıma geldiğini fark etmemiştim.

Seslenmesi ile ona döndüm.

Th:Efendim hyung.

Yj:İyi misin? Bir kaç gündür çok bitkinsin.

Th:Önemli birşey değil. Merak etme işime yansıtmayacağım.

Yüzüme yorgun bir gülümseme yerleştirerek Yeonjun hyungun endişelenmemesi için bir kaç şey söyledim.

Yj:İş için sormadım. Seni düşündüğümden sordum. Sanki Beomgyu ile aranızda birşeyler olmuş gibi doğru değil mi?

Th:Evet ama sana nasıl anlatabilirim bilmiyorum.

Yj:Senin patronun olduğum için utanıyorsan eğer çok kırılırım. Beni yakın bir abin olarak gör.

Th:Çok teşekkürler hyung. Bugün biraz vaktin varsa eğer-

Sb:Hayırdır?

Soobin hyung kasanın arkasındaki depodan çıkıp sorgular bir şekilde sordu. Biraz daha yakına gelip kolunu Yeonjun hyungun beline yerleştirdi.

Yj:Noldu kıskandın mı?

Sb:Evet bir sorun mu var?

Yj:Yoo hoşuma gitti.

Bende burdayım ama siz bilirsiniz demek geldi içimden fakat onları bölmek istemedim.

Yj:Senin yüzünden Taehyun'u unuttum aptal. Bugün bize gelmek ister misin?

Sb:Pardon da niye?

Yj:Soobin çocuğun dertleşmeye ihtiyacı var ve tabii ki mükemmel bir hyung olarak onu teselli edeceğim.

Pembe saçlarını arkaya atarak söylediği şeylere hava kattı.

Sb:Sen mi?

Yj:Kavga mı etmek istiyorsun? Hatırlarsan en son kavga ettiğimizde sana 1 ay küsmüştüm.

Sb:Hiç unutmadım ki.

Yine beni unuttular ama onların böyle küçük atışmalarını izlemek hoşuma gidiyor. Çok tatlılar.

Yj:O zaman çıkışta bizimlesin.

Başımı tamam anlamında salladım ve önüme döndüm. Gözlerim karşıya hizalandığında Beomgyu ile göz göze geldik.

Bana mı bakıyordu yoksa bir anlığına mı kafasını çevirmişti bilmiyorum ama gözlerini bir süre çekmedi. Ben de istesem bile gözlerimi ondan ayıramazdım.

Kapıdaki çanın ses çıkarmasıyla gözlerini benden çekip kapıya doğru döndü. Ben hala ona bakıyordum.

Jg:Ah Taehyun hyung.

One  Dream | TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin