Yeni bir iş bulmuştum. Bir şirket değil ama şuanlık benim için yeterli bir iş.
Oldukça popüler bir kafe üstelik çalışanların yakışıklı olması ile tanınıyormuş. Bu kritere uymama rağmen işe alındım. (He he aynen)
İşe erkenden gelip orada çalışanlarla tanışmaya başlamıştım bile. Artık yeni bir başlangıç yaptım. Onu unutmaya çalışacağım.
Yj:Evet bugün aramıza yeni bir arkadaş katıldı. Çok mutlusunuz değil mi?
Hk:Yeni bir köle yani?
Patron konuşan kabarık saçlı çocuğun omzuna vurarak bana döndü. Tekrar gülümseyerek konuşmaya başladı.
Yj:Kusura bakma bazen böyle saçmalar. Ben çalışanlarıma gerçekten iyi davranırım.
Th:Evet görebiliyorum.
Bende ona karşılık olarak gülümsedim.
Gerçekten söylendiği gibi çalışanların şakası yok. Uzun boylu ve yakışıklılar.
Yj:Öyleyse sana çalışma arkadaşlarını tanıtayım.
Az önce omzuna vurduğu çocuğu işaret ederek.
Yj:Huening kai, kendisi en küçüğümüz olur. Çok enerjik ve boş boğazdır. Ama kendisi sevilen biri.
Biraz daha arkada duran uzun boylu adamı göstererek devam etti. Yüzünde değişik bir gülümseme vardı onların arasında bir şeyler var gibi.
Yj:Bu Soobin, kendisi benim sevgilim. Bu kadar.
Düşündüğüm gibi.
Sb:Yeonjun bunu herkese söyleyemezsin.
Yj:Ne sorun mu var?
Onlar kendi aralarında konuşurken aklıma ben ve Beomgyu geldi. Eskiden bizde tereddüt ederdik. İnsanların düşüncelerinden çekinirdik. Ah her an aklıma o geliyor nasıl unutacağım onu?
Hk:Sen onları takma her zaman böyleler. Ee nasıl beğendin mi ortamı?
Th:Evet. Bir şey soracağım
Hk:Aa tabi sor.
Bana doğru yaklaştı. Boyu benden biraz uzun olduğu için kafasını aşağı doğru indirdi. Ne kibar çocuk.
Th:Bana 4 kişi olduğu söylendi ama biri eksik sanki?
Hk:Aa evet şey Beo-
Bg:Ben geldim.
Kapının üzerinde ki çanın sesiyle herkes kapıya baktı. İçeri Beomgyu girdi. Beomgyu? Bir dakika bu gerçek mi? Bu bir kaç defa olmuştu. O sandığım kişilerden biri olabilir mi? Hayır sanmıyorum bu gerçekten o. Ben şuan ne yapmalıyım?
Kalbim öyle atıyor ki ne yapacağımı bilemiyorum. Onca onu aradığım zaman hiçbir iz bulamadım. Zorlandım, yoruldum ama herşeyi bırakınca birden karşıma çıktı. Bu kadar basit mi yani herşey? Belki benim cezam da budur.
Yj:Neden yine geç kaldın?
Bg:Özür dilerim alarmı bir saat geç kurmuşum.
Hk:Böyle bir aptallığı sadece sen yapabilirsin gerçekten.
Bg:Kapa çeneni saçlarını yolup eline veririm şimdi.
Beni fark etmemiş olsa gerek. Benim olduğum tarafa bakmadan arka odaya eşyalarını bırakmaya geçti.
Beni unutmuş olabilir mi?
O kadar geçirdiğimiz zamana rağmen beni unuttu mu?Yj:Nerde kalmıştık? Sana kendimi tanıtmadım değil mi?
Az önce sevgilisi ile tartışan patron bana doğru yaklaşıp elini omzuma atarak konuşmaya başladı.
Nerede kaldığımızı bilmiyorum ama ben onda kaldım. Keşke vazgeçebilsem.Yj:Ben Yeonjun. Choi Yeonjun buranın sahibiyim ve bildiğin gibi patron benim. Maalesef en büyükte benim.
Sb:İçeride ki de-
Bg:Beomgyu, memnun oldum.
Arka odadan çıkıp el sıkışmak için elini bana doğru uzattı. Yani en baştan başlayacağız. Hiç tamışmamış gibi.
Th:Bende Taehyun. Memnun oldum.
Elini sıktım. En son ne zaman tutmuştum elini? İçimde garip bir his oluştu. Sanki çok eskiden bildiğin bir tadı tatmış veya tekrar eski tanıdık bir kokuyu duymuş gibi bir his.
Daha önce hiç karşılaşmamış gibi yapmak istiyorsan öyle olsun. Nasıl olsa artık bende kendi hayatımı yaşayacağım. Seni beklemeyi bıraktım. Belki en baştan başlar arkadaş oluruz belki de eskisi gibi. Sana tekrar güvenebilir miyim ki? Ya da bunun ne önemi var ki artık?
Yj:Açılış saatine az kaldı hadi iş başına
Patron elleriyle hızlı hızlı alkışlayarak herkese iş dağıttı.
Geriye ben ve o kalmıştı.Yj:Beomgyu sen Taehyundan sorumlusun.
Bg:Ne!? Niye ben?
Sb:Geç geldin diye ceza.
Beomgyu pek istemiyor gibi. Bende çok istemiyorum zaten. Onunla vakit geçirmek güzel olabilir ama o kadar uzun bir aradan sonra başbaşa olmak beni geriyor. Onunla konuşmak bile.
Hk:Taehyun! İyi misin?
Th:Ne?
Hk:Az önceden beri sana sesleniyoruz. İlk iş günün olduğu için gerildin mi?
Sb:Olur böyle şeyler. Beomgyu da ilk gününde çok dalgındı.
Th:Öyle mi?
Belki o da beni düşünüyordur. Bu yüzden dalgındı. Artık bunun bir önemi olmasa da.
Hala içimde bir umut olması acıtıyor. Zaten o beni çoktan unutmuş ne için umut etmeliyim ki? Gözleri eskisi gibi olsa da eskisi gibi bakmıyor.
Nedense şu son zamanlarda Taehyun'a çok sarılmak istiyorum 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Dream | Taegyu
Fiksi PenggemarTaehyun ve Beomgyu uzun bir aradan sonra tekrar karşılaşmışlardı. Herşeyin eskisi gibi olması zordu ama imkansız değildi. Yan çift Yeonbin~