Bolum-16
Luciferin gözleri alastoru ariyor ve onu görünce yüzünde bir gülümseme oluşuyordu. Sesini duzeltip konusmasina başladı.
"Bütün savaşta mücadele eden savascilarimiza ve şehitlerimize sevgilerimi ve mutesekkirlerimi sunuyorum. Bu savaşta vefat etmiş olan sehitlerimiz adına akşam kiliselerde anma törenleri ve şehit ailelerine çeşitli ikramlarda bulunacagiz."
Lucifer tacını indirip halka bakarak eğildi. Lilith de onun yaptığını yaparak savascilari ugurladilar. Aradan bir hafta geçti ve savastan gelen parali askerlere hakkettikleri gümusler verildi.
1 hafta boyunca anma törenleri ve mezarliklar devam etti. Lucifer temiz bir nefes çekti. Halktan vergi almayı kesmesini söyledi kardeşlerine ve rahat bir uyku çekti. Azrail michael hariç kardeşleri ile özel bir toplantı düzenledi. Luciferi kıskanıyordu.
Savas uzasın ve hataya düşsün diye elinden geleni yapmıştı. Zaten bu savaşı cikartmak da onun sayesindeydi. Kardeşlerinin de luciferi kıskandığını bildigi için onlara
"Vergileri almayı kesmeyecegiz. Halk luciferi ilk savasindan çok güzel bir şekilde ittifaklar ile devletler arası güvence sagladigini ve gazi ailelerine ikramlarda bulundugu için sevmeye başladılar. Halkın beş kuruş parası yok ve luciferin haberi olmadan vergileri almaya devam edersek bu sefer onu tahttan atmak isteyecekler ve iş bize kalacak."
Kardesler kendi aralarinda konusup bu fikri onayladilar ve kralliktan gizli olarak vergi almaya devam etmis vergisini vermeyenlerin kafalarini koparmaktan hiç cekinmemislerdi.
Lucifer alastor ile görüşmek istiyordu. Onu çok ozlemisti fakat alastor ortalarda görünmuyordu. Bu yüzden paralı askerlerin çadır kamplarinin oraya gitti.
Luciferin saraydan uzaklasmasini aleyhine kullanan Azrail halkı ona kin beslemesi için sarayin önüne cagirmisti. Michael zaten hala sovalyelerin takdirlerini vermekle uğraştığı için ve lilithde cesitli balolarda olduğu için halkı sarayin önüne topladı.
Bir cellat sarayın önünde kilici ile bekliyordu. Azrail öndeydi ve saray kapisindan
askerlere işaret yaptı ve iceriden küçük bir kız çocuğunu kollarını ağzını baglayip getirdiler. Kızı yere dizlerinin üstüne oturttular.Kız korkmuş bir şekilde ağlayarak karsisindaki köylulere bakıyordu. Koyluler saraya gelmesin diye bir sürü şövalye önde duruyordu.
(O zamanlarda bir idam yapilacagi zaman genelde halkın önünde bir kürsude yapilir ve idam edilen kişinin kafasi halk sokaginda sergilenirdi evet maalesef iğrenç bir durum.)
Azrail yüksek bir sesle konuşmaya başladı
"Bildiğiniz üzere çok sayıda idam gerceklesti. Hepsi orta yaşlarda ya da orta yaşların üstünde olan köylulerdi. Hatalari ya tecavüz ya da vergi ödememek, devlete ihanet etmekti. Ve şimdi kralligimizin ilk çocuk idamini gerceklestiricegiz."
Köylüler bağırmaya ve cigliklarla o kızı savunmaya calissa da sovalyeler koyluleri susturdu ve Azrail konuşmaya devam etti.
"Peki bu küçük kızın suçu ne ki buraya dizlerinin üstünde ağlak bir şekilde oturuyor diyorsunuzdur.. suçu annesinin ve babasinin vergilerini ödemeyip ülkeden kaçmaya calisirken öldurulmeleri. Eğer kacmasalardi bu kız çocuğu ölmek zorunda kalmayacakti. Burda bu kız yerine onlar olacaktı. Bende istemezdim zavallı kızın böyle bir duruma gelmesini lakin.. bu üstten bir emir. Evet.. kral lucifer böyle bir şeyi istemeseydi bizde yapmak zorunda kalmayacaktik.."
Azrail kıza baktı.
"Üzgünüm zavallıcik.."
Azrail kenara çekildi. Köylüler korkmuş suratlarla oraya bakiyor, çarşaflı kadınlar agliyordu. Cellat kıza doğru yaklasti ve kilici kafasına doğru tuttu... gerisini siz düşünün yazmama gerek yok.
Lucifer ise askerlerin kaldığı bölgeye olanlardan habersiz bir şekilde gitti. Askerler kralı selamladi ve lucifer yine alastoru yerinde goremedi. Rosie alastorun moralinin neden bozuk olduğunu anlattı.
"Ah.. sevdiği birini kaybetti demek.. anladım."
Lucifer oradan uzaklasti ve saraya 1 2 saate geri döndü. Saraya girdiğinde askerler bile lucifera garip bir gözle bakıyordu. Neler olduğundan habersizdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radioapple// Uzaklarda Bir Krallık
عشوائي~ 18. yüzyıl zamanlarinda veliaht prens olan lucifer kralligin başına geçer ve bir askere aşık olur ~