Bölüm-6
Gecenin mehtabinda hafif serin olan hava yarı açık camdan odaya giriyorken lucifer hala uyumamışti. Yataktan bükülüp güzeller güzeli gibi uyuyan lilithe baktı ve gulumseyip ayağa kalkarken terliklerini giydi.
Üstüne siyah beyaz kürklü bir günlük bornoz geçirmiş odasındaki balkona çıkmıştı. Balkonun demirliklerine tutunarak yavaş yavaş batmakta olan dolunaya baktı.
Daha sonra yan odanin balkonunda demirliklere yaslanarak sigarasini yakan alastora baktı. Aralarında bir koridor mesafe olsa bile birbirlerini işitebilicek kadar yakinlardi.
Luciferin onu izlediğini fark eden alastor sigarasinin dumanini içine çekip burnundan verdikten sonra ona doğru bakıp her zamanki gülümsemesini takindi ve kısık bir sesle, onun duyacağı kadar yüksek bir tonla konuştu.
"Uyku tutmadı sanırım majesteleri"
Lucifer yüzüne vuran rüzgardan öturu oynasan saclarini düzelterek onun da duyabileceği şekilde konuştu.
"Evet.. uyku tutmadı ya.."
"Efendim? Ne dediniz!"
"Diyorum ki uyku tutma-"
"Duyamıyorum majesteleri!"
Lucifer sinirlenip sesini yükseltti
"Uykum yok!"
Arka kapıda nöbet tutan şövalye yukarı doğru bakınca lucifer hemen geri çekildi ve odaya girip lilithi kontrol etti. Şövalye o sesi alastorun cikarttigini sandı ve ona el kol hareketleri ile sessiz olması gerektiğini söyledi ve nöbet yerine geri gitti.
Lucifer şövalye gidince balkona geri çıktı ve alastora baktı kızgın kızgın.
"Phaha.. ne? Noldu niye öyle bakıyorsunuz?""Beni duyabiliyordun aslında, değil mi?"
Alastor sinsi bir gülümseme getirdi suratına
"Oldukça iyi duyuyordum."
Alastor sigarasini balkonun demirliginde söndurup havaya, Ay'ın parlayan yıldızların arasındaki güzelliğine baktı.
"Sana çok benziyor."
Lucifer anlam veremediği bir duygu ile ona tepki verdi
"Ney?"
Alastor eli ile ayi işaret edince lucifer da aya doğru baktı. Ikisi de ay'a doğru bakislarini dikmislerdi. Alastor
"Yüzün bir ay gibi parlıyor ve yıldızlar seni kıskanıyor."
Alastor Ay'ın çevresini kaplayan yıldızları tek tek işaret ederken luciferin kardeslerini sayıyor, en son Ay'ı işaret ederek onun ismini sayıklıyordu.
"Ay güneşten aldığı ışık sayesinde parladığı için kendini yetersiz görüyor, ama aslında geceleri en güzel şeyin o olduğunu bile bilmiyor. Bu yüzden sana çok benziyor lucifer."
Lucifer onun bu hafif yorgun ve buyuleyici sesi eşliğinde sadece Ay'ı ağzı açık bir şekilde izliyor duruyordu.
"Ben bu Ay'ı çok seviyorum."
Alastor bu sözünün ardından sarayin etrafını çevreleyen bitkilere bir göz gezdirdi ve ulaşabildiği bir gülü kopardı. Lucifer onun gül koparma sesini duyunca Ay'a odaklanmış yüzü alastora doğru çevrelendi.
Ikisi de birbirine olabildigince yakın durmak için balkonlarinin uçlarına yaklastilar. Alastor hızlı bir şekilde gülü öteki balkona attı ve şapkasını indirip bir kez eğilerek odasına geçti.
Lucifer yerden
Sapinda kanları olan gülu aldı. Alastor onu alirken dikenlerine batmış olmaliydi ki onu alıp koklayarak Ay'a bir kez daha bakıp odasına geçti.Masasının başına koyup gulumseyerek çalışma odasına gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radioapple// Uzaklarda Bir Krallık
Acak~ 18. yüzyıl zamanlarinda veliaht prens olan lucifer kralligin başına geçer ve bir askere aşık olur ~