Bölum-3
Lucifer bıkkın kafası ile hizmetkarlarindan birine akşam ki sofraya Azrail ve michaelin de gelmesini istediğini söyledi.
Hizmetkar bilgi vermeye gidince lucifer ölmüş babasının fotoğrafina odaklanmisti. Daha sonra bir kaç iş ile uğraştiktan sonra masa başında uyuya kaldı. Saatler sonra onu uyandırmaya çalışan güzel sesi duyunca kalktı ve lilithi gördü.
"Lucifer.. akşam yemeğini kaciricaksin."
Lucifer başını masadan kaldırıp lilithe baktı
"Üzgünüm."
Lilith elleri ile luciferin saçlarını düzeltti
"Çok yoruluyorsun dimi? Hadi seni bekliyoruz."
Lucifer kendine çeki düzen verdikten sonra özel yemek salonuna geçti. Uzun masanın en başındaki kralların oturduğu sandalyeye oturdu ve önündeki tabağa sonra da karşısında duran 2 kardeşine baktı.
İkisine de sinirli gözler ile bakıyordu. Lilith ortalığın kizisicagini anlayınca elini luciferin omzuna koydu. Michael konuşmayı başlattı.
"Bir sorun olduğunu duydum lucifer."
"Evet doğru. Bir sorun var değil mi Azrail?"
Azrail çatalı ile ağzına bir lokma aldıktan sonra konuştu.
"Ne sorunuymus o kral hazretleri?"
Lucifer boğazını temizleyip sinirli bir tonla konuşmaya başladı
"Ülkemi ilgilendiren önemli kararlar alırken neden bana bir şey söylemiyorsun?"
Azrail kaşlarını çattı
"Benim ilgilenmem gereken hususlarla ben ilgilenirim. Ne o sorumluluk alacağın mi tuttu?"
Michael olanları anlamamış bir biçimde konuştu"Ne oluyor? Ne önemli mevzusu?"
Lucifer sinirlenip
"Karşımizdaki ülke ile bana haber vermeden bir antlasma yapacağını beyan etmiş michael! Kac asırdır onlarla düsmanlik ettik! Ailemizin baş düşmanı.. bizim halkımızı esir alıp kul köpeklik edenlerle antlasma yapacagini sanıyor! Babam bunu görse hiç mutlu olmazdı."
Azrail ayağa kalktı
"Daha tahta yeni geçmişsin kendini bir şey sanıyorsun lucifer. Savasarak nereye kadar?"
"Böyle kararları benden gizleyebilicegini mi sanıyorsun!"
Michael sesini yükseltti
"Sessizlik! Otur yerine Azrail."
Azrail sinirli bakislarla sandalyesine geri oturdu.
Michael ikisine birden baktı"Sesinizi yükselterek bir yere varamayız. Ve lucifer haklı Azrail. O bir kral sen kabul et etme ondan izin almadan bir şey yapmak üstüne düşmez."
Azrail sessizce söylendi
"Siktir."
Michael;
"Yine de belki bir telgraf çekmekten zarar geleceğini sanmıyorum lucifer."Lucifer da sinirli gözler ile Azraile bakıyordu
"Sen öyle diyorsan."
Bir sure sessizlik oluştu odada. Michael ayağa kalktı ve azraile gözü ile işaret etti.
"İyi akşamlar lucifer."
İkisi de odadan çıktı ve lilith lucifera baktı
"Seni hiç böyle gormemistim."
"Boş ver lilith. Şu an sadece dinlenmeye ihtiyacım var."
"Nasıl istersen.."Lilith ve lucifer birlikte vakit geçirerek zaman harcadılar.
Aradan 1 hafta gecer..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radioapple// Uzaklarda Bir Krallık
Diversos~ 18. yüzyıl zamanlarinda veliaht prens olan lucifer kralligin başına geçer ve bir askere aşık olur ~