Bolum-24
Michael karşısında duran luciferi görünce saskinliktan neden alastor ile bu kadar samimi olduklarını dusunmeden hemen kosarak lucifera sarildi. Lucifer uzun zamandır Michaeli görmediği için mutlu olup geri kucaklayinca Michael birden geri çekildi.
"Başına gelen şeyi tahmin edebiliyorum. Kim yaptı?"
Lucifer önce alastor ile bakistilar. Michael alastorun yaptığını düşünerek ona kizicakken lucifer
"Lilith"
Diyince Michael lucifera geri döndü ve ve saskinlik ifadesi birden ciddilige büründü.
"Tahmin etmeliydim. Lilith tam bir baş belası."
Lucifer michaela bir kez daha sarilmisti. Michael onun başını okşarken yine aklına alastor geldi.
"Siz.."
Lucifer geri çekildi.
"Sana her şeyi anlaticam abi.."
Lucifer ve alastor Michaeli alıp bir yere oturdular ve bir kaç saat boyunca lucifer, alastor ile olan ilişkisinden başlayıp şu ana kadar olan her şeyi anlattı.
Michael alastorun kardeşine yaptığı şeyi duyunca sinirlenmeden edemedi fakat daha sonra lucifer onu yumusatmis ikisi de karsisina geçip el ele tutusmuslardi. Hem alastorun kendince olan o kin sebebini Michael dinleyince alastora da hak vermeye başlamıştı.
Lucifer alastor ile olan iliskisini sadece Michaela anlatabilicegini hissetmisti. Sadece onun anlayacagini biliyordu.
"Ben.. bilmiyordum. Sizin için mutluluk dilerim çocuklar lakin.. sen yokken işler çok değişti lucifer."
Lucifer alastora baktı çünkü kendi yokluğunda neler olduğu hakkında bir fikri yoktu. Michael oksurerek konuşmaya başladı."Zaten yeni bir savaştan çıkmıştık ve devletin sana en çok ihtiyacı olduğu bir dönemde ortadan kayboldun."
Alastor gozlerini yere dikti.
"Lilith luciferin böyle bir zamanda ülkesini terk edip kralı küçük düşürüp kendisini baş tacı yapmayı düşünüyordu."
Michael
"Fakat lilith şöhreti fazla kaçırdı ve.. aksine her şeyi kendi keyfine göre yapmaya başladı."
Lucifer lilithden böyle bir şeyi hiç beklemiyordu. Hep iyiyi oynamıştı ve lucifer ne zaman üzulse onu yanında görüyordu. Michael konuşmaya devam etti;
"Lilith 3. Sinif vatandaslari çok fazla ezmeye başladı. Artık vergileri ne kadar arttırdığını demicem bile. Evet savaştan yeni çıktığımız zamanlarda vergiyi arttırmak gayet doğaldı ama şu an sadece keyfine göre yapıp kendi keyfine harcamalar yapıyor ve.. Her gün bir sürü insan sokaklarda açlıktan ölüyor. Halk artık eylem yapmaya başlayacak bu saatten sonra senin gelmen hiç doğru olmaz lucifer."
Lucifer kaşlarını çattı.
"Olmaz.. Yani.. benim kralligima geri dönmem lazım michael her seyi duzeltebilirim!"
Michael biraz sesini yükseltti.
"Eger sen geri gelirsen nasıl bir açıklama yapmayı düşünüyorsun lucifer? Halk şu anda bütün soylulardan nefret ediyorken üstelik kralları onları bu şekilde bırakmış diye biliyorken geri gelirsen senin sonun ne olur sanıyorsun? Senin gorunmemen daha iyi ben... Bir şekilde yönetimi devralmaya calisicam."
Lucifer
"Ya Azrail? O sana engel olmayacak mı?"
"Haklısın Azrail de zaten başlı başına bir dert lakin o da azıcık kendisini dusunuyorsa lilithe değil bana uyacaktir."
Etraf bir sure sessizlesti ve michael ayağa kalktı üzerini temizleyerek.
"Meclisi toplamanin zamanı geldi.. lucifer sana kalacak bir yer bulmaliyim. Alastor onu gece yarısı ******* yere getir."
Alastor onaylar bir biçimde başını salladiktan sonra michael yavaşça saraya doğru gitti ve alastor ile lucifer birbirlerine sarıldılar. Lucifer korkmuş bir vaziyetteydi.
"Napicaz alastor?"
"Beklemekten başka yapabilicegimiz bir şey yok."
İkili birbirine bakıp öpüşmeye devam etti. Saatlerin ardından gece yarısı alastor lucifera bir kamuflaj kıyafeti vermiş, yüzünü ve vucudunu gizleyerek michaelin dediği yere gidip beklemişlerdi.
Bir atlı araba ile michael gelmişti. Ikisi de michaelin yanına arabaya girip oturdular ve yola çıktılar.
"Nereye gidiyoruz michael?"
"Seni bir sure olayları çözmeye çalışana kadar güvenli bir yerde saklamamiz gerekiyor lucifer. Sana özel bir daire kiraladim. Şüphe cekmemek için orta düzey bir ev aldım ahşaptan yapılma orada kalabilirsin değil mi?"
Lucifer kıkırdadi.
"Zindanda bile kaç ay kaldım michael."
Uzun bir yolculugun ardından hafif ormanlık bir alanda olan ahşap eve gelmislerdi. Herkes arabadan inmiş luciferi yerlestirmislerdi.
"Alastor senin nerde kaldığını bilsin diye getirdim. O sarayda kalmaya devam edicek. Merak etme yalnız kalmayacaksin. Leonardo gel."
Leonardo atlı arabayı süren şövalyeydi ve michaelin güvenini kazanmisti.
"O seninle kalacak ve seni korumakla yükümlü. Bir şey istediğinde ona rica etmen yeterli. Alastor istediği zaman lucifer ile görüşebilirsiniz. Iliskinize mani olmak istemem."
"Teşekkür ederim prens michael."
Michael arabaya oturmus lucifer ile alastorun vedalasmasini bekliyordu. Lucifer alastora sıkıca sarildi. Alastor luciferin kokusunu içine çekti ve son kez güzel bir öpüşme ile vedalastilar.
"En kısa zamanda gel alastor.."
"Öyle yapicam lucim.."
Alastor atlı arabaya oturdu ve onu sürmeye baslayarak saraya doğru gittiler. Lucifer ise Leonardo ile eve geçmiş hayatına devam ediyordu. Saraya gelmeye yaklasirken yolun insanlar ile kapandigini fark ettiler.
"Noluyor?"
Alastor michaelin sorusunu cevaplamadan hemen yoldan ayrıldı ve farklı bir yoldan ilerledi.
"Çok geç prensim. Halk saraya protesto etmeye baslamisa benziyor."
Michael camdan baktı. En sonunda saraya yakın bir yerlerde durdular ve gizlenerek halka çaktırmadan arka kapidan içeri girdiler. Michael hızlıca kardeşlerinin yanına çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radioapple// Uzaklarda Bir Krallık
Random~ 18. yüzyıl zamanlarinda veliaht prens olan lucifer kralligin başına geçer ve bir askere aşık olur ~