▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒TW :
↬͏ omegaverse.
↬͏ yarı texting.
↬͏ Retsina sagolsun duz yazi bolumleri tassagina yazilmistir fakat kitap icin gecerlidir ✌️▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Chifuyu sinirle telefonunu masaya koydu. Erkek arkadaşından hala mesaj olmaması onu epey sinirlendirmişti ama hatasını kabul etmeyeceğini öngörmesi gerekti. Kazutora yorucu biriydi.
Oflayıp önündeki retsinayı kafaya dikti ve başının dönmesiyle kafasını öne eğdi. Gay barda içmenin bir omega için mantıklı olmadığını o da biliyordu ama ayık kafayla sinirini boşaltamazdı.
Aslında hep aynı konu yüzünden kavga ediyorlardı ama bu sefer biraz daha büyümüştü.
Chifuyu sevgilisinin arkadaşlarıyla tanışmak istiyordu ama Kazutora bunun için hiçbir şey yapmıyordu. Defalarca bunu istemediğini söyledi.
Bu durumda Chifuyu onunla ciddi düşünmediğini söylerdi ve Kazutora buna kızardı, bu sefer o sinirle Peke J' nin oyuncağını kırmasaydı gay bara gidecek kadar ileri gitmezdi.
Onu evinden çıkardıktan sonra aramasını bekledi ama aramadı, bir mesaj bile atmadı. 2 yıldır sevgili olup hala arkadaşlarını tanımaması ona doğru gelmiyordu ve neden tanıştırmak istemediğiyle ilgili bir fikri yoktu.
Baji için de o gece en az Chifuyu' nunki kadar kötüydü.
Çocukluk arkadaşından hoşlanması yetmiyormuş gibi bir de gözlerinin önünde sevgilisiyle yaptığı kavgayı anlatması sinirlerini iyice bozmuştu.
Baji onun sevgilisiyle tanışmayı diğer arkadaşlarının aksine hiç istemedi. Boşu boşuna birine nefret göstermek istemiyordu çünkü kendine hakim olamayacağını biliyordu.
Kazutora uyuduktan sonra evden çıkmış ve kafasını dağıtmak için gay bara gelmişti. Ortalıkta öyle bir koku karmaşası vardı ki özellikle feromonlarını salmayanların ne olduğu anlaşılmıyordu. Yine de gözleriyle kimin alfa, kimin omega olduğunu ayırt edebilirdi.
Baristaların yanına gidip kendine bir retsina söyledikten sonra kafasını sağına çevirdi. Onun gibi öfkeden gözleri kızarmış ve retsina içen biri vardı, bu sırıtmasına sebep oldu.
Retsina herkesin içtiği bir içki olmadığından ve herkesin bünyesi kaldırmadığından etkilenmişti ve bu gece yatacağı kişiyi bulduğunu düşünüyordu.
"Yazmayacak."
Chifuyu kafasını odaklandığı telefonundan kaldırdı ve yanındaki adama baktı. "Mesaj beklediğimi nereden biliyorsun?"
"Deminden beri telefonuna bakıyorsun ya, yazacak olsa çoktan yazardı. Seni burada bekletmezdi."
Chifuyu başı döndüğü için masaya yaslanmak istedi ama bunu yapamadı. Yanındaki adamın söylediği cümleler onu ayık tutmaya yetmişti.
Haklıydı, onun umursadığı kadar Kazutora umursamıyordu durumlarını ve boşuna vakit harcıyordu. Telefonunu masadan alıp cebine koydu ve son anda sevgilisinden gelen bildirimi fark etmedi.
Göz ucuyla tekrar yanındaki adama baktı. Siyah uzun saçları ve kahverengi kısılmış gözleriyle etkileyici bir duruşu vardı ama kokusunu alamadığından tereddüte düştü. Bir alfayla bunu yapmak tercihi olmazdı.
"Rahatta kal ben omegayım."
Chifuyu kaşlarını çatarken ciddi olup olmadğını düşünüyordu. Asla bir omegaya benzemiyordu ama böyle söylediğine göre en azından betaydı. Alfalar bunun şakasını bile yapmayacak kadar türlerini seviyordu. Bu rahatlamasına sebep oldu.
Taburesini yanındaki adama çevirdi. Bir geceliğine odağını sürekli ayrılıp barışıp durduğu sevgilisi yerine başka birine verebilirdi.
"Anladın demek."
"Anladım."
O gece hayatlarının dönüm noktası oldu.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
KAZUFUYU SHIPPER KALBIM AGLIYOR SUAN HEPSI RETSINANIN SUCU (gercek)
Bi belgeselde izlemistim bi balik sevdigi disi bi erkek tarafindan korundugu icin disi kiligina girip o erkegin haremine giriyodu sonra o haremine girdigi erkegin koynunda disiyi sikiyodu iste o balik baji
☭ - düz yazı
ℭ - textfic playlist
https://open.spotify.com/playlist/3fzJ2JzKV1BwTHJH3Kc1Mt?si=E6ypnR08SRCxRB2Sabx_cA&pt=fc1c719b2682d1c743076487c991d2a4▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfiction✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...