▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒Konum kendiliğinden durduğunda Chifuyu önünde durduğu apartmana baktı. Burasi ona çok tanıdıktı, biraz incelediğinde çocukken annesiyle birlikte yaşadığı apartman olduğunu hatırladı.
Girişe yürüdü ve zillerdeki isimlerde gözlerini gezdirdi. Baji Keisuke ismini gördüğünde zile bastı ve beklemeye
başladı.Tam saatinde gelmişti ve ona son bir şans veriyordu. Yine Kazutora' yla karşılaşırsa arkasına bakmadan kaçacaktı oradan, tabii yapabilirse.
Kapı çok bekletmeden açıldığında daire numarasına baktı ve merdivenleri çıkmaya başladı. Koca bir karınla çıkmak onu epey zorlasa da yukarıya doğru küfürler sıralamaktansa sadece susup yavaşça yukarı çıktı.
Yukarıya vardığında merdiven boşluğuna bakan Baji' yı gördü. Hesaplamamıştı fakat yaklaşık 10 dakikadır merdiven çıkıyor olmalıydı.
"Amma yavaşsın."
Chifuyu sinirle ona baktı ama hemen toparlanıp son bir kaç basamağı da çıkıp adamın yanına vardı.
"Yardım etseydin."Neden yavaş çıktığını bile anladığını düşünmüyordu, bu yüzden ona laf anlatmakla vakit kaybetmek istemedi. Buraya sadece ne söyleyeceğini dinlemeye gelmişti. Ondan bir mazeret bekliyordu.
Onu içeri almak için hiçbir şey yapmadığında iç çekerek onu yana doğru ittirdi ve kendisi içeri girdi.
"Hoşbuldum."Baji de oflayarak saçlarını geriye attı ve Chifuyu' nun arkasından içeri girdi. Her an onu çağırdığına pişman olacak gibiydi ama eğer çağırmasaydı daha çok pişman olacağını biliyordu.
Chifuyu' nun içinde de pek iyi hisler yoktu. Baji' nin yanına geldiğinde mide bulantısı durmuştu ama 7. ayına girmişti ve çocuklarına her an bir şey olacak diye çok korkuyordu.
Bu korkudan iyice paranoyaklaştığı için özellikle güzel kıyafetler bile seçmişti. Sonuçta Baji onun sadece dış görünüşünden etkilenmişti. Çocuklarının ona tekrar küsmesine izin veremezdi.
"Aç mısın?"
"Değilim."
Salon olduğunu düşündüğü yere ilerledi ve koltuklardan birine yerleşti. Baji de hemen onun yanına oturmuştu ama bu sefer Chifuyu, kokusunun kendisine etki etmemesi için dikkat ediyordu.
"Ne anlatacaksın?"
Baji yanındaki omegaya bakarken aklındaki şeylerin uçup gittiğini hissediyordu. İçindeki kurdun hisleri yüzünden dikkati çok dağılıyordu ve Kazutora' ya hissettiği herşeyin fazlasıyla birlikte Chifuyu' ya doğru döndüğünü görebiliyordu.
Cümlelerini ortadan başlayarak toparlayamayacağını fark ettiğinde en başından anlatmaya karar verdi.
"Kazutora' yla düşündüğün gibi bir ilişkim yok."Bir süre öncesine kadar Kazutora' ya bir şeyler hissediyor olabilirdi ama feromonlar ve kurdu üst üste onu etkilediği için ona karşı olan bütün hislerini tek hamlede silmişlerdi. Artık hayatında Chifuyu vardı ve buna alışması gerekiyordu.
"Hadi ya, öyle mi?"
Chifuyu inanmış gibi görünmüyordu ama Baji bu kısmı fazla uzatamazdı. Yanlış anlayabileceği yerleri de kesmesi gerekiyordu."Bara sadece eğlenmek için gitmiştim. Herkesin feromonu birbirine karıştığından kimin ne olduğunu anlamak zordu ama sen farklıydın."
Konu sadece güzel bir yüzü olması ya da retsina içmesi değildi. Burnuna gelen hafif ama güzel koku da onu o tarafa çekmişti. Yine de sapık gibi algılanmak istemedi.
"Belki de o gün sinirli olduğundan daha fazla feromon yayıyordun, orada bir sürü insan sana bakıyordu. Ben de neyin bu kadar ilgi çekici olduğunu merak ettim. Ayaklarım ben engel olamadan senin yanına gitti. Yanına gelip kokunu aldığımda o kadar güzeldi ki..."
Chifuyu olayın çirkinleşmeye başladığını hissettiğinde yüzünü buruşturdu.
"Tamam, sus."▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Benim kopegim de mahallenin en guxel kopegi oldugu icin surekli erkek kopekler onun poposunu kokluyo iste benim kopek chifuyu
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfiction✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...