▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒[ 14 Şubat 2031 ]
Haru tıkırtı seslerini duyduğunda kafasını okuduğu kitaptan kaldırdı ve camını açtı. Hava serindi ve birazdan yağmur yağacak gibiydi, kızın azmini takdir ediyordu.
Adela hızla camdan atlayıp odanın içine girdiğinde Haru camı geri kapattı ve 9. Kata binanın dışındaki kolonlardan tırmanan kıza baktı. Şimdi de odayı sahiplenmiş ve yatağına oturmuştu.
"İyice kafayı yedin sen."
"Aman canım, hayata biraz heyecan katmazsam nasıl yaşarım?"
Hayatı yeterince heyecanlı değilmiş gibi konuştuğunda yeni bıraktığı kitabı kızın kafasına vurdu.
"Ne istiyorsun?""Baji evde mi?"
Haru iç çekti ve kızın yanına yatağına oturdu. Bazen kimse onu gerçekten önemsemiyormuş gibi hissediyordu ve bu canını yakıyordu ama asla dışından söylemezdi.
"Mezarlığa gitti. Önce doğum günümü kutlar diye düşünüp uyumamıştım ama şaşırtmadı."
Adela gülümseyerek çocuğun saçlarını karıştırdı. O da Haru' nun doğum gününü unutmuştu ve gece yarısında Shizuki hatırlatmıştı ama bunu çaktırmamalıydı.
"O zaman doğum gününü ilk ben kutlarım. Harika değil mi?"
"Değil."
Adela ellerini çekti ve skafasını yatak başlığına yasladı.
"Olsun, iyi ki doğdun. Boşver o bunak herifi kankan burada bir kere.""Sen de siktir olup gidebilirsin yani. Saat sabahın 6' sı falan."
"Böyle iyiyim."
Haru omzunu silkti ve o da kafasını arkadaşının omzuna yasladı. Böylesi daha rahattı.
"Kazutora evde mi peki?""Kes sesini. Buraya onlar için gelmedin."
"Peki."
Adela da uyuyamadığı için birden yatağa oturup kafasını yaslayınca uykusu bastırmıştı.Tam uykuya dalacaktı ki anahtar sesi ve Haru' nun hareketlenmesi yle gözlerini geri açtı ve Baji' ye lanet okudu.
"Nereye gidiyorsun? İlgilenmen gereken misafirin benim!"
Haru onu dinlemeden odanın kapısını açtı ve babasının yanına gitti. Adela da oflayıp kendini aşağıya yuvarladı ve gözlerini geri kapattı. İlgi alamasa bile evine dönecek kadar enerjik değildi.
Adela arkadaşının babasına olan bağlılığını anlamasa da aslında her şey Chifuyu' nun kitabında saklıydı. Onun da dediği gibi, anne baba hamilelikte sevişmediği için çocukları Haru depresif ve aile üyelerine bağımlı olmuştu.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Bu çocuklara da kitap gelir mi hocam ?
(Belki)Arkadaslar biliyo musunuz ben malum kitabi okurken omegaverse yazma karari almistim ilk
Simdilik son.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfiction✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...