▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒"Bebek gayet sağlıklı görünüyor."
Chifuyu doktorun gülümseyen ağzını çekerek yırtmak istedi ama sakin olması gerektiğinin bilincindeydi.
"Ne güzel..."
Inui doktora çaktırmadan kendine gelmesi için Chifuyu' nun eline vurdu.
"Ne kadarlık doktor bey?""4 haftalık."
Doktor ultrason aletini hastasının karnında dolaştırırken konuştu.Chifuyu yüzüne bir kez daha çarpan gerçekle ağlamak istedi ama arkadaşları yanındayken kendini tutacaktı. Onlara kötü görünmek istemiyordu.
Karnında gezinen soğuk bir alet ve bir karnına bir aletin görüntü ekranına bakan 5 gözle kendini çok rahatsız hissediyordu.
Bunu kendi başına yapmayı tercih edeceğini düşünse de arkadaşları yanında olduğu için daha rahattı. Kendini o kadar yalnız hissetmiyordu.
"Bebeğin babası hanginiz?"
Chifuyu nefesini tuttu ve arkadaşlarına baktı. Bu açıklamak istediği bir şey değildi. Kendisine jigolo muamelesi yapılsın da istemiyordu.
"Kendisi şu an burada değil."
Şu anı üstüne bastıra bastıra söyleyen Inui durumu kurtarmıştı. Diğerleri hiçbir şey söylemediğinden doktor da şüphelenmemişti.
Chifuyu gözlerini ekrana çevirdi ve gözlerini kıstı. Bir bebek figüründen çok bir yaratığa benziyordu. Ya da bu zihninin ona oynadığı bir oyundu.
Senju arkadaşının kulağına eğildi.
"Retsina'ya benziyor değil mi?""Allah korusun."
"Kalp atışlarını dinlemek ister misiniz?"
Chifuyu itiraz edecekken Takemichi atıldı.
"Çok isteriz."Arkadaşına side eye atarken hafif doğrulduğu yere geri uzandı. Doktor aletin üzerinde küçük bir oynama yaptı ve geri Chifuyu' nun karnına bastırdı.
Çocuk kafasını ekranın ters yönüne çevirdi ve gözlerini kapattı. Sanki gözlerini kapatırsa kalp atışlarını duymayacakmış gibi düşünse de yanıldı.
Sesler gelmeye başladığında gözlerini geri açtı. Kalbinde bir şeylerin hareketlendiğini hissediyordu. Eliyle altındaki çarşafı sıktı ve hiç ağzını açmadan kalp atışlarını dinledi.
Oda tamamen sessizdi ve sadece bebeğin kalbinin sesleri duyuluyordu. Chifuyu o an sadece kıyamadığından aldırmadığımı değil bu bebeği gerçekten istediğini fark etti.
Düzenli kalp atışları çok sakinleştiriciydi ve bir anlığına bütün sinirini ve alfalara karşı oluşan nefretini unuttu, sadece sese odaklandı.
Doktora baktığında o da ekrana bakıyordu. Bir düğmeye bastığında sesler durdu ve Chifuyu hızlıca doğrulup oturur pozisyona geldi.
"Neden durdu?"
"Sabaha kadar küt küt sesi mi dinleyelim?"
Hakkai ve Inui doktorla konuşmak için onun peşinden odadan çıkarken Chifuyu iç çekti."Galiba gerçekten bebeğin babasını bulmalıyız."
"Ya..."
Senju arkadaşının saçlarını karıştırdı. Birden fazla büyümüş gibi gelmeye başlamıştı."Chifuyu' muzun küçük omega iç güdülerin aile mi kurmak istiyor yoksa?"
Chifuyu Senju' nun elini kendi elinin tersiyle kafasından ittirdi. Dalga geçilmek istemiyordu ama yalanlayabileceği bir şey de söylemiyordu.
Omegaların bu özelliğini hiç sevmiyordu işte. Kendisi de olsa. Herşeyi çabuk kabulleniyor, çabuk yumuşuyor, ve ne olursa olsun aile kurma fikrine bağımlı oluyorlardı.
Hala yapması gereken şeyler vardı.
"Kazutora' yla konuşmalıyım."Telefonunu çıkardı ve bir sürü cevapsız arama ve mesajla karşılaştı. Normal davranmalı, buluşma ayarlayıp orada konuşmalıydı.
Kazutora' nın vereceği tepkiyi tahmin bile edemiyordu bu yüzden biraz riskli gelse de en azından erkek arkadaşı bu kadarını hak ediyordu.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Hayran Kurgu✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...