▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒Chifuyu telaşla dış kapıya doğru koşuyordu. Hakkai' nin bir şey olursa onu korumayacağını düşünmüştü, onu görmüyordu bile. Bu yüzden oldukça paniklemişti. Senju olsaydı en azından daha rahat hissederdi.
Arkasından hızlı adım sesleri devam edip peşinden gelindiğini gösterirken dikkatini kaybetti ve ayağı kaydı. Neredeyse yüzüstü yere yapışıyordu ki ensesinden tutulup geri yukarı çekilmişti.
Tam teşekkür edecekti ki karşısında Baji' yi görmesiyle bir iki adım geri gitti.
Konuşmak istediği son kişi bile değildi ama kurdu onun üstüne atlamak istediği için daha fazla kaçamadı, sadece iradesine sahip çıkıp durduğu yerde durmaya devam etti.
"Ne istiyorsun benden?"
"Konuşacağız ama burada değil."
Chifuyu karşısındakinin ona emir vermesinden hiç hoşlanmazdı, kurdunun arzuladığı alfa bile olsa. Sinirine hakim olmaya çalışarak kurdunu dizginledi.
"Seninle konuşmak zorunda değilim, hiçbir şey yapmak zorunda da değilsin. Sadece rahat bırak."
Sinirli olan tek kişi o değildi. Tek bir gece yüzünden Baji' nin en yakın arkadaşıyla arası bozulmuş ve kurdu yüzünden de eski hislerini sorgulamaya başlamıştı. Bunu karşısındaki çocukla konuşmadan çözemeyecekti.
"Zorundasın. Bir bok yedin sorumluluğunu tam al."
"Ne diyorsun be?!"
Etraftan sesler yükselip insanlar küçük küçük toplanmaya başladığında Chifuyu diklendiğine pişman oldu. Olay büyümeden aradan sıvışıp gitmek istiyordu sadece. Tokyo' nun en büyük alışveri merkezinde rezil olmak da istemiyordu.
Baji göz kenarından toplaşan insanlara bakarken Chifuyu' yu kolundan çekti. Amacı daha sessiz bir yere götürüp konuşmak -en azından onun dilinde- olsa da çocuk onu ters tepti.
"Bırak!"
Gitmemek için ayaklarını yere bastırdı. Ondan korktuğundan değil ama kurdu yüzünden onunla ıssız bir yere gitmek kötü bir fikirdi ve sonu iyi bitmeyebilirdi.
O anda imdadına Senju yetişti. Kasiyerle flörtleşmeyi kesmiş arkadaşına doğru tam hız koşuyordu. Chifuyu onu gördüğü an sakinleşti ve ayaklarını serbest bıraktı.
Bu kadar kolay çekildğinden afallayan Baji arkasını döndüğü an Senju' nun tekmesini suratına yedi. Senju onun kim olduğunu bilmese de arkadaşına zorla bir şey yaptığını düşündüğü için sinirliydi.
Baji sarsıldığında yumruğunu da indirecekti ki kolunu kurtaran Chifuyu arkadaşının elini geri çekti.
"Yapma, sorun yok."Senju birkaç saniye Chifuyu' ya baktı ve iyi olduğuna emin olunca duvara yaslanan ve kendisine saldırmaya hazır duran alfaya baktı.
"Bittin oğlum sen. Tenhada rastlarsın bana."
"Tamam yeter, gidelim biz."
Chifuyu arkadaşını geriye doğru çekerken Senju etrafta toplanan insanları yeni yeni fark ediyordu. Parmak uçlarına kalktı ama boyu yetmedi. 2-3 kere zıplayıp Hakkai' nin oturduğu yeri kontrol etti.
Gördüğü kadarıyla poşetlerin çoğu Hakkai' de gibiydi. Bazı poşetleri düşürse de patiklerin olduğu poşedi gördüğü için içi rahattı. Chifuyu' nun elinden tuttuğu gibi çıkış kapısına koşmaya başladı.
"Kaçalım!"
Chifuyu duyup duymadığından emin olamadığı kadar derinden bir ses işittiğinde gözlerini arkaya çevirdi ama Senju' dan herhangi bir tepki yoktu. Gelen ses de seslenişten çok sakin çıkmıştı.
"Engelimi aç."
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Senju gunu mu kurtardı yoksa gunun icine mi etti simdi
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐀𝐓𝐇𝐀𝐑𝐒𝐈𝐒, omegaverse. bajifuyu. [ Yarı Texting ]
Fanfic✓ tamamlandı. [ Sevgilisiyle kavga eden Chifuyu, gece gittiği barda kim olduğunu bilmeden sevgilisinin arkadaşıyla birlikte olur. ] ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ©2024 Aquila ...